Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu placere.
    Tare asta cu lichidul de frana curat.
    Spune-i mecanicosului ca lichidul de frana se schimba din alt motiv: e higrosopic (absoarbe apa in timp). Cum suna ideea sa ai niste cilindri de frana cu gheata in ei iarna la -25?
    Oricum, la ce ne zgarcim la un moment dat, din diverse motive o sa apese financiar mult mai grav in viitor.

    Comment


    • Stiu asta , eu oricum am cumparat toate uleiurile si lichidele pentru revizia de 90.000 de km, dar uite ca trebuie sa ii lamuresc sa mi le schimbe ( parca mi le-ar schimba gratis si nu contra cost). De zgarcit nu m-am zgarcit cu nimic pentru auto.

      Comment


      • Aia cu zgarcitul era in sensul de a amana ceva pentru perioada o viitoare cand vor fi mai multe finante. Oricum , multa lume merge pe principiul "las-o ma, ca merge-asa".
        Asta pana cand pica de tot.

        Comment


        • S-a rezolvat problema , am schimbat antigelul , acum verde si frumos - ceva deosebit.

          Comment


          • referitor la nivelul antigelului...la rece am undeva la jumatatea distantei dintre minim si maxim...deci e ok ..la cald..f aproape de maxim...--> e ok
            intrebare: daca completez la rece pana la maxim..presupun ca la cald..o sa fie putin peste maxim
            deci chestia cu depasitul peste maxim..cand e valabila la cald..? atunci ar trebui mai exact verificat nivelul..?
            sandero 1.4 owner

            Comment


            • Nu iti bate capul cu anotimpurile, scuze starile motorului/rece/cald, e de ajuns sa fie intre min si max antigelul, nu scade cu mult la rece, de aia e o marja destul de mare acolo in bol intre min si max.

              Comment


              • Originally posted by chitziman View Post
                .................
                deci chestia cu depasitul peste maxim..cand e valabila la cald..? atunci ar trebui mai exact verificat nivelul..?
                La cald sa nu fie sub minim (in cazul asta la rece e cam 10-15 mm sub minim).
                La rece sa nu fie la maxim ( in cazul asta la cald, va fi cu 10-15 mm peste maxim).

                Comment


                • aha ok multam
                  sandero 1.4 owner

                  Comment


                  • Cati litri de antigel/Lichid de racire intra intr-un motor 1.6 16v?
                    Vreau sa il schimb pe tot si sa curat si instalatia cu ocazia asta.

                    Comment


                    • Ce citesc pe alte forumuri,,,ma crucesc pur si simplu in fata monitorului..
                      Unii dupa ce golesc de antigel instalatia,,,o clatesc cu apa bine,,,iar apoi umplu instalatia la loc cu o solutie de apa distilata cu CALGON.
                      Cu aceasta solutie de CALGON merg vreo 2 samtamani cu ea si apoi golesc instalatia,o clatesc bine cu apa si apoi cu antigel.

                      Altii ar folosi OTET ALIMENTAR concentrat.Golesc instalatia si o umplu cu OTET si zic ei ca ,,curata foarte bine instalatia de mizerii.
                      Altii DETARTRANT
                      Care mit o fi adevarat?

                      Comment


                      • Eu zic sa clatesti instalatia numai cu apa(asta spune si manualul de reparatii) pentru ca antigelu mai are rolul si de a proteja instalatia de depuneri.

                        Comment


                        • Presupun ca acest motor de logan nu are acel surub ca la daciile vechi 1300 din capatul pompei de apa ca sa scoti si apa ramasa in blocul motor??
                          Scoti doar furtunul inferior de la radiator si desfaci acel capacel(ca de la roata masinii) dupa furtunul ce vine din interiorul masinii de la calorifer si bineinteles capacul la vas,,,atat,,,,fara alt capac,surub sau dop situat in alta parte?

                          Comment


                          • Se desface furtunul de jos de la radiator dupa care defaci capacul de la bidon si apoi desfaci si capacelul de la aerisitor acela care arata ca cele de la roti. Clatesti instalatia odata cu apa(daca vrei, eu nu am clatit) dupa care pui furtunul de la radiator la loc dupa care torni antigel pana cand curge pe la aerisitor dupa care pui la loc capacelul si mai pui antigel pana la maxim dupaia pui capacul de la bidon la loc. Pornesti masina o lasi sa se incalzeasca turand-o in gol pe la 2500 rpm pana porneste termocupla de vreo 2 ori. Dupa care lasi sa se raceasca motorul si completezi cu din nou cu antigel (eu zic sa pui pana la jumatea dintre mimin si maxim). Eu iti mai recomand sa mai pornesti inca odata motorul si sa porneasca din nou termocupla pentru o aerisire mai buna. Spor la lucru!

                            Comment


                            • Mersi mult Renault!!!

                              Comment


                              • Am schimbat antigelul care era de 6 ani in masina, dar nu am pus Glaceol ci Alu Freeze de la Bestoil. Sper sa fie bun de ceva, oricum peste vreo 3 ani il schimb iar, n-am de gand sa-l las sa zaca prea mult

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google