reumplere cu freon?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • reumplere cu freon?

    stie cineva cat costa o reumplere cu freon? laureat 1.4

  • #2
    Incarcat asta vara cu freon instalatia la Logan...150 lei...acum nu stiu ce preturi mai au...La toate versiunile intra aceeasi cantitate de freon...ma refer la incarcarea instalatiei din fabrica...La mine s-a scos freonul din instalatie si s-a bagat iarasi...s-a facut diferenta dintre cantitatea finala si cantitatea pe care am avut-o initial si atat am platit.
    sigpic

    Comment


    • #3
      mersi mult de raspuns,intrebam de reumplere deoarece am aceiasi problema discutata pe aici cu zgomotul de "drujba" al AC,in 2 ani de cand o am nam avut probleme,racea fff bine ,si nu afecta prea mult demaraju,de vreo luna a inceput sa huruiesi sa nu mai traga.multam inca o data

      Comment


      • #4
        Reumplerea cu freon se poate face si pe garantie, daca mai ai.
        Posibil sa ai si o lipsa de ulei in compresor, si aia ar trebui verificat.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          vroiam sa stiu,uleiul din compresor se poate reumple separat? ca pe undeva pe aici cineva zicea ca uleiul este amestecat odata cu freonul si asa se produce ungerea.mersi

          Comment


          • #6
            Uleiul e separat, freonul e separat, n-au treaba unul cu altul.
            Uleiul e pentru compresor, ca sa se unga subansamblele lui.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              mersi mult,sapt viitoare fac o vizita la service

              Comment


              • #8
                Pentru Andrei: Salut! Crezi că e normal ca atunci când temperatura afară este sub 0 grade Celsius, AC-ul să nu mai cupleze? Când sunt peste 0 grade Celsius cuplează fără probleme. Ştiu că la cele pentru apartamente aşa este - nu funcţionează sub o anumită temperatură. E valabil acelaşi principiu?
                Mulţumesc anticipat!

                Comment


                • #9
                  Da, e normal.
                  UCE injectie nu comanda pornirea AC daca temperatura exterioara e sub o valorare anume (-2 grade parca). De altfel, nu se autorizeaza de catre UCE injectie pornirea AC daca motorul in acel moment are o turatie mare.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by logan14mpi View Post
                    mersi mult,sapt viitoare fac o vizita la service
                    Originally posted by andrei View Post
                    Uleiul e separat, freonul e separat, n-au treaba unul cu altul.
                    Uleiul e pentru compresor, ca sa se unga subansamblele lui.
                    Da asa este uleiul e separat !!! Numai ca cei de la service angajati cu pile si habar nu au ca exista un surub de umplere ulei chiar la mijlocul compresorului ca in imagine,cred ca nu vor sa se sinchiseasca sa ajunga la el ,ca dupa parerea mea e foarte greu ,trebuie sa scoti alternatorul sa ai acces la acel surub ,si ti-o tot dau cu reumplerea de freon,ca e mai simplu pt ei si mai scump pt noidaca nu era freon nu racea cum trebuie,la mine problema e zgomotu compresorului nicidecum racirea.
                    S-auzim de binehttp://sanden.com/support/index.html
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Au dreptate, nu vorbesc prostii aia din service.
                      Trebuie sa verifice nivelul uleiului si freonului, daca e mai mult freon, face zgomotul de drujba. Asta e cauza cea mai intalnita a aparitiei zgomotului de drujba.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Informatii

                        SALUTARE! IN PRIMUL RAND VREU SA VA SPUN CA EU SUNT FRIGOTEHNIST DE MESERIE SI CAND AM CITIT ACEST FORUM AM RAMAS MASCA. ANDREI CARE ESTE SUPER MODERATOR NU CRED CA ARE INFORMATII COMPLETE.EU VREAU SA VA SPUN DOAR ATAT:
                        1)
                        INSTALATIA FRIGORIFICA DE LA MASINA NU NECESITA NICIODATA UMPLEREDECAT IN CAZUL IN CARE S-A PIERDUT AGENTUL FRIGORIFIC (ADICA FREONUL R 134a DE REGULA).IN ACEST CAZ NU E DE AJUNS DOAR REUMPLEREA CI TREBUIE ELIMINATA SI CAUZA (RACORD RUPT,RADIATOR SPART e.t.c.)
                        2)
                        ULEIUL CIRCULA IN INSTALATIE IMPREUNA CU FREONUL(AMESTECATE)SE ACEEA IN LOCUL IN CARE APARE UN PORVETI VEDEA SI O PATA DE ULEISEMN CA INSTALATIA A PIERDUT FREONUL
                        3)
                        NU RECOMAND NIMANUI SA INTEVINA LA INSTALATIE ASA CUM SPUNEA CINEVA MAI SUSDACA SE DESFACE BUSONUL PENTRU ULEI AUTOMAT SE PIERDE TOT FREONUL
                        4)
                        ULEIUL DIN INSTALATIE ESTE ULEI SPECIAL (FRIGORIFIC)
                        5)
                        IN INSTALATIE NU SE POATE PUNE NICIODATA MAI MULT FREON DECAT ESTE NECESAR(DOAR IN CAZUL IN CARE INTERVINE ASUPRA INSTALATIEI O PERSOANA NEAUTORIZATA(FRIGOTEHNIST)

                        6)
                        CONSULTATI NUMAI SPECIALISTI !INTERVENTIA NECESITA SCULE SI DISPOZITIVE SPECIALE PE CARE NU LE DETINETI (FOARTE IMPORTANT!)


                        CU STIMA, MARIAN
                        Last edited by Cristi_Xp; 20th March 2008, 19:44.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by giannimarian View Post
                          1)[/COLOR][/SIZE][SIZE=2][COLOR=Black]INSTALATIA FRIGORIFICA DE LA MASINA NU NECESITA NICIODATA UMPLEREDECAT IN CAZUL IN CARE S-A PIERDUT AGENTUL FRIGORIFIC (ADICA FREONUL R 134a DE REGULA).IN ACEST CAZ NU E DE AJUNS DOAR REUMPLEREA CI TREBUIE ELIMINATA SI CAUZA (RACORD RUPT,RADIATOR SPART e.t.c.)
                          A zis cineva asta? Dar ea necesita verificare din 2 in 2 ani, pentru a se vedea nivelul freonului, deci scoaterea lui si introducere la loc cu aducerea la nivel, eventual.

                          Originally posted by giannimarian View Post
                          5) IN INSTALATIE NU SE POATE PUNE NICIODATA MAI MULT FREON DECAT ESTE NECESAR(DOAR IN CAZUL IN CARE INTERVINE ASUPRA INSTALATIEI O PERSOANA NEAUTORIZATA(FRIGOTEHNIST)
                          Asta o spui din experienta ta de frigotehnist? Daca da, e cam egala cu zero experienta ta...


                          Si sa stii ca noi stim sa citim si literele mici de tipar, nu trebuie sa folosesti doar majuscule...
                          Last edited by andrei; 20th March 2008, 21:16.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Haha ce om maaa
                            apropo daca im amintesc producatoru recomanda ca din cind in cind sa se dea drumu la instalatia AC citeva minute la o luna sau o anumita perioada nu mai retin,pt buna functionare in caz ca nu sa mai folosit de mult AC`u apar ulterior probleme
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by andrei View Post
                              A zis cineva asta? Dar ea necesita verificare din 2 in 2 ani, pentru a se vedea nivelul freonului, deci scoaterea lui si introducere la loc cu aducerea la nivel, eventual.


                              Asta o spui din experienta ta de frigotehnist? Daca da, e cam egala cu zero experienta ta...


                              Si sa stii ca noi stim sa citim si literele mici de tipar, nu trebuie sa folosesti doar majuscule...
                              1) Te contrazic! La verificarea care spui tu nu se scoate freonul pentru ca el- adica freonul - nu se uzeaza si nu isi pierde din calitati niciodata Nivelul freonului se verifica prin alte metode nu trebuie sa il dai afara apoi sa il pui inapoi. Cea mai simpla metoda este verificarea presiunii din instalatie cu ajutorul unui manometru. Exista o diagrama in care se poate citi presiunea freonului ( R 22 ,R12, R 134a,s.a.m.d.) in functie de temperatura mediului ambiant. Instalatia de A.C. e complexa insa un specialist cu experienta vapoate ajuta ! Feriti-va de impostori! Va pot face multe daune! Orice gresala a lor va costa scump

                              2) Nu ma cunosti asa ca nu pune la indoiala experienta mea (22 de ani batuti pe muchie) !Mai bine recunoaste tu ca esti pe langa subiect si invata si tu ceva de la unul mai batran! Eeventual poti sa si intrebi ca nu e nici o rusine!


                              3) Observatia ta in legatura cu majusculele e un moft. Am facut asta ca sa iasa in evidenta postul meu care ii poate ajuta intradevar pe cei care nu se pricep la A.C. si erau curiosi

                              Cu stima marian

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google