Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pt "modelaj" grilă radiator există BricoStore/Dademan/Obi/Hornbah.... De acolo procuri toate materialele de construcție

    Comment


    • sau asa ceva!
      Attached Files

      Comment


      • Da, numai ca la dieselurile care au intercoolerul jos nu prea se potriveste acea masca. Adica la toate dieselurile, mai putin logan2. La benzina e ok acea masca.
        sigpic

        Comment


        • @ghiaurul
          pai acolo jos nu intercoolerul ?! ma interesa mai degraba pentru radiator.
          trebuie si la intercooler ?
          in acelasi timp acum am vazut postul

          @Evali.
          la diesel nu urca nici de-a naibii, si nu doar la mine. la toti.
          de aia se facea pe vremea lui ceasca focul sub camioane.
          ies si eu mai devreme si ii dau foc sa vad la cate linii urca
          Last edited by B997NDL; 19 December 2013, 19:15.

          Comment


          • Asa e,abia vara imi urca la 4 linii,iarna si nu ma gandesc,si eu ma gandeam sa imi acopar radiatorul.

            Comment


            • Originally posted by B997NDL View Post
              pai acolo jos nu intercoolerul ?! ma interesa mai degraba pentru radiator.
              trebuie si la intercooler ?
              Trebuie peste tot, si peste "zambet" si peste grila fagure de la intercooler, ca si ala e in dreptul radiatorului. Numai asa se incalzeste suficient motorul la sub 0 grade.

              Comment


              • multumesc. tu i-ai pus ceva ?

                Comment


                • Intercoolerul nu trebuie acoperit. Cu cat aerul care intra este mai rece, cu atat trage motorul mai bine. Nu degeaba se pune intercoolerul, ci ca sa raceasca cat mai mult si mai bine. Deci, fara intercooler acoperit.
                  sigpic

                  Comment


                  • @B997NDL: Da, am acoperit ambele grile cu bucati de covoras auto textil.
                    Nu arata asa fain ca in poza lui ghiaurul, dar isi fac treaba.

                    @MihaiiahiM: Ai dreptate, dar e valabil pe timp calduros.
                    Iarna n-are importanta ca intra aerul in motor cu -5 grade sau cu 0 grade, merge la fel motorul.
                    3 ierni am capacit grilele in toate combinatiile, ba numai sus, ba numai jos, ba amandoua, si nu e nici o diferenta in mersul motorului pe timp rece.
                    Dar numai cu ambele grile inchise se incalzeste motorul suficient cat sa mearga bine si sa dea caldura si in cabina.
                    Last edited by Obi-Wan; 20 December 2013, 15:47.

                    Comment


                    • oby wan, aerul in intercooler intra la 100 de grade si ar trebui sa iasa la 60. daca acoperi inetrcoolerul, o sa iasa aerul la 80-90. E o diferenta
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • @Einstein: Daca ar fi cum spui, m-as frige la mana pe conducta de aer intre turbina si intercooler, si nu se intampla asta nici vara.
                        Ai in vedere ca nu vorbim de obturarea totala a intercoolerului sau a radiatorului cand acoperim grilele frontale din bara si masca fata, ci doar limitam ventilatia, cat sa nu se raceasca motorul excesiv.
                        Spatiul intre masca fata si intercooler/radiator ramane liber si circula destul aer in mers pe-acolo cat sa asigure racire, mai ales cand vorbim de aer la sub 0 grade.

                        Comment


                        • Am Diesel, este a treia iarnă pe care o parcurgem împreună, foarte rar mi s-a întâmplat iarna să am 4 linii pe ceasul de temperatură, dar căldură îmi face de te dă jos din maşină (ce-i drept după vreo jumătate de oră de mers ... ) !

                          Nu am acoperit niciodată radiatorul pe timp de ger şi am circulat cu maşina şi în Bucureşti, dar şi în afară !

                          Comment


                          • Originally posted by Obi-Wan View Post
                            @Einstein: Daca ar fi cum spui, m-as frige la mana pe conducta de aer intre turbina si intercooler, si nu se intampla asta nici vara.
                            Ai in vedere ca nu vorbim de obturarea totala a intercoolerului sau a radiatorului cand acoperim grilele frontale din bara si masca fata, ci doar limitam ventilatia, cat sa nu se raceasca motorul excesiv.
                            Spatiul intre masca fata si intercooler/radiator ramane liber si circula destul aer in mers pe-acolo cat sa asigure racire, mai ales cand vorbim de aer la sub 0 grade.
                            Eu am zis ca aerul are 100 de grade, NU conducta care am impresia ca e din plastic (HDPE cred). Daca pui mana in cuptor la 100 de grade, aerul nu te frige (nu se transfera atata caldura cat face apa la 100 de grade).
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Fie si ca tine. Oricum, eu o sa imi tin grilele acoperite pe timp de iarna, ca n-o sa stau sa dardai de frig in masina de dragul temperaturii optime a aerului admis!

                              @Ampt: Sincer, eu pe a mea o banuiesc de mult ca nu ii inchide termostatul cum trebuie si trimite aiurea antigelul prin radiator, dar cum distractia cu schimbatul termostatului la diesel costa vreo 3 milioane, am lasat-o balta pentru vremuri mai bune.

                              Comment


                              • Diferenta s-ar simti la un drum in urcare cu sarcina mare si mai mult timp, cand se incinge tot pe acolo de exemplu, destul de rar.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google