Tutorial Curatare Clapeta Motor 1.2?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial Curatare Clapeta Motor 1.2?

    Vreau un ajutor din partea celor care au demontat si au curatat clapeta electronica de acceleratie la un motor de 1.2, as fi mai fericit sa fie Sandero 2. Daca cineva poate sa prezinte cu poze etapele, sa faca un tutorial pe intelesul incepatorilor in ale mecanicii. Vreau sa fac operatia chiar daca nu am probleme, vreau sa o fac cat inca motorul este in garantie pentru evitarea "complicatiilor". Peste un an masina va fi scoasa din garantie. Multumesc.
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

  • #2
    Nu conteaza neaparat sa fie Sandero 2 , logan 2 , motorul de 1.2 16v e fix la fel pe ambele generatii de Logan/Sandero cel putin cele Euro 5.Te sfatuiesc sa nu umbli la ea(Nu te scarpina daca nu te mananca). Am fost eu prin februarie cat mai era masina in garantie in service de mi-au curatat corp clapeta.(am stat langa mecanic si am vazut cam toate etapele de curatare si trebuie respectati anumiti pasi).

    Daca clapeta functioneaza cum trebuie nu te pune sa o desfaci.

    Daca totusi te mananca...
    The most important : - niciodata nu se curata un corp clapeta motorizat cat este inca conectat la "retea".
    - se schimba oringul dintre corp clapeta si galeria de admisie(asa ar fi recomandat)
    - curatare fara ustensile dure , surubelnite , cutite etc de recomandat o periuta de dinti ceva care sa nu afecteze metalul.
    - si partea cea mai nasoala este ca va trebui reprogramata clapeta , unii spun ca se poate reprograma fara clip altii zic ca nu
    Last edited by prometheus; 26 June 2015, 10:56.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Eu am luat de bune ce au scris unii, cica au curatat clapeta cu spray W40, acum nu mai stiu daca era motorul de 1.2. Am crezut ca este o operatie simpla, putin mai complicata fata de schimbarea unui filtru. Multumesc pentru raspuns.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • #4
        Daca masina functioneaza in parametrii, de ce te-ai apuca sa strici un lucru functional?

        Comment


        • #5
          Omul cat traieste invata, ma pregatesc pentru ce urmeaza.....revizie, eventual mici reparatii home made. Sunt hotarat sa spun pa la garantie!
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • #6
            Cateva informatii :

            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #7
              Ce periuta de dinti , doar SPRAY si aer comprimat e de ajuns. Si daca nu e stricata nu o deranja.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                Pai periuta de dinti in combinatie cu spray.

                This is the best throttle body cleaner to use on the consumer market-http://www.amazon.com/gp/product/B000M8PYO2/ref=as_li_tl?ie=UTF8&camp=1789&creative=3909...
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru informatii si sfaturi, acum am vazut despre ce este vorba, este riscant sa o demontezi, la remontare trebuie recalibrat totul, fara CLIP ....
                  Curatare fara sa o dai jos se poate? A facut cineva?
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #10
                    Se poate face dar din nou vei deranja "fluturele" + ca toata mizeria va intra in galerie(nu prea este ok) .Nu te complica , las-o in pace deocamdata.

                    Daca vrei totusi sa afli mai multe despre curatare , recalibrare intra pe forumul Renault din UK.
                    Last edited by prometheus; 26 June 2015, 12:56.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • #11
                      Mai exact pe acesta.
                      Attached Files
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • #12
                        Am inteles, este riscant sa faci operatia acasa, cand sunt probleme , fuga in reprezentanta! Credeam ca scap de unele, vad ca trebuie sa las loc de buna ziua. Vroiam sa arunc cateva grenade pe geamul reprezentantei......sper sa nu se intample ceva pe adevaratelea si sa cada pacatul pe mine, pentru amenintari teroriste.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • #13
                          Nu trebuie sa te duci neaparat in reprezentanta dar cand vrei sa faci ceva pe la motor inainte sa desfaci documenteaza-te foarte bine ca sa n-ai probleme ulterior.

                          Se poate face curatarea , recalibrarea si de acasa fara clip , dar trebuie sa fii atent si sa respecti niste etape.
                          Uite ca poate o sa fac eu un tutorial spre sfarsit de august ca tot vreau sa vad cum se prezinta clapeta.
                          Oricum oricat de mult ai avea grija cu filtru de aer schimbat la timp , corpul clapeta se va murdarii in cele din urma inevitabil , asa ca pe la vreo 3-4 ani e bine sa fie curatata.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #14
                            Astept cu interes ziua. Eu nu desfac un surub pana nu studiez toate implicatiile, valabil la orice. Eu am intrebat deoarece am observat un fenomen de micsorare a turatiei de relanty cu timpul , de la cumparare pana in prezent, il pun in legatura cu functionarea clapetei si a murdariei de la furtunul de recirculare gaze. In ritmul actual de scadere a turatie presimt ca peste 1-2 ani o sa fie probleme.

                            Acum ma documentez despre furtunul recirculare gaze, ce intra si ce iese prin el, constructie, logica functionare si eventuale metode de imbunatatire, inlocuire.
                            Last edited by Oti; 26 June 2015, 14:16. Reason: Automerged Doublepost
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • #15
                              In ce sens, te referi la scaderea turatiei?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google