Logan vs Logan 1/4 mile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan vs Logan 1/4 mile

    Sunt interesat de urmatoarele rezultate,concludente ar fi daca "pilotii" au si ceva experienta in ale liniutzelor ...

    1.4 stock vs 1.5 dci stock (65 si 70 cp)
    1.4 chipuit vs 1.5 dci stock
    1.4 chiput vs 1.6 stock
    1.5 dci(65-70 cp) chipuit vs 1.6 8v stock
    1.6 8v chipuit vs 1.6 16 stock ...
    1.4 chipuit vs 1.6 stock
    si pe viitor cand iasa din rodaj un 1.5 dci (85cp) stock vs 1.6 8v stock si vs 1.4 8v chipuit
    si ...mai pe viitor un 1.5 dci (85cp) chipuit vs 1.6 8v chipuit vs 1.6 16 v stock
    eventual daca ati avut ocazia sa va dati pe 400 m ... insa si parerile voastre se admit...
    Eu din proprie experienta la 1.6 8v chipuit vs 1.6 16v stock am reusit sa il fac pe mareom de cateva ori ,dar si cand ne-am dat 1.6 8v si 1.6 16v chipuite amandoua am reusit sa il fac,deci nu prea e relevant ce va zic,pentru ca eu in masina lui aveam 2 masini in fata cand el era cu a mea,insa sunt de parere ca la 1.6 8v chipuit vs 1.6 16v stock sunt egale...poate putin avantaj il are prestigeul ...
    Astept pareri ,respectiv experiente,400 m ,nu semafoare si alte depasiri in trafic
    Eventual daca se ofera cineva sa experimenteze,insa sa se incerce rezultatul si cu schimbul de soferi,adica soferii sa schimbe masinile
    Last edited by Cristi_Xp; 28 October 2007, 22:52.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

  • #2
    1.4 stock vs 1.5 dci stock (65 si 70 cp)]
    aici unu! l-am facut de 2 ori.

    1.6 16v chipuit vs 1.5 dci chipuit (65 si 70 cp)]
    m-a facut de 3 ori
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #3
      misto ar fi sa se faca si schimb de soferi,sa se observe cine e de vina...soferul sau masina
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Originally posted by crististreulea
        1.4 stock vs 1.5 dci stock (65 si 70 cp)]
        aici unu! l-am facut de 2 ori.

        1.6 16v chipuit vs 1.5 dci chipuit (65 si 70 cp)]
        m-a facut de 3 ori
        Acelasi sofer cronometrat sau doi soferi la liniuta? Cum ai ajuns la rezultatele astea?

        Comment


        • #5
          Aaaa..eu am crezut ca nu e voie sa postezi aici fara un filmulet. Vorbele sunt multe. Eu vreau real sa vad, nu ca nu v-as crede(mai ales pe Cristi care am vazut ceva clipuri acolo )
          Uite, la urmatoarea intanire in TM, eu imi pun Loganu stock (dar nu pot sa o dau la careva...) la o liniuta doua...cu un diesel de 65 resp 70 cp. Nu vorbim de ce scrie in carte, ati vazut si voi la liniute cat conteaza soferul. Stima.

          Comment


          • #6
            Sp!ke are dreptate: ar trebui sa fie acelasi sofer cronometrat pe 400 m sau pe orice distanta, pt ca atunci se observa diferenta intre motoare. Eu de ceva timp mi-am dat seama ca nu ma pricep la liniute, mai ales ca acum cateva zile era sa ma bata o SuperNova stock, eu fiind cu 16v-ul meu chipuit . Eu sunt convins ca 16v cel putin deocamdata e cel mai "tare" motor de pe Logan chiar si stock. Dupa parerea mea urmeaza 1.6mpi chipuit, urmeaza cam la egalitate 1.5dCi chipuit, dupa care 1.6mpi stock, 1.4mpi stock si 1.5dCi stock.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Pai conteaza soferul..eu va ''fac'' pe toti )
              PS: Mareom, sper sa ma tii la curent cu intalnirile din TM.
              Platesc ... Sper sa-ti placa berea, chit ca e fara alcool.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Octavian___28
                Aaaa..eu am crezut ca nu e voie sa postezi aici fara un filmulet. Uite, la urmatoarea intanire in TM, eu imi pun Loganu stock la o liniuta doua...cu un diesel de 65 resp 70 cp.
                m-ai facut un om fericit! te astept cu nerabdare.
                uite aici filmul cind am facut 1,4mpi
                cel in care m-a facut bigman de 3 ori inca nu a ajuns pe youtube
                Originally posted by Sp!ke
                Acelasi sofer cronometrat sau doi soferi la liniuta? Cum ai ajuns la rezultatele astea?
                liniuta, fiecare pe a lui si minim 2 incercari

                si update:
                1.4 stock vs 1.5 dci stock (65 si 70 cp) aici unu! l-am facut de 2 ori.
                1.6 16v chipuit vs 1.5 dci chipuit (65 si 70 cp) m-a facut de 3 ori
                1.5 dci 65cai stock vs 1.5 dci 65cai stock (65 si 70 cp) l-am facut de 2 ori
                Last edited by crististreulea; 29 October 2007, 22:38.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #9
                  eu ma dau cu al meu 1.6 8v chipuit doar cu 1.6 16v stock sau 1.5 dci chipuit ala de 85 cp,dupa ce mi-oi schimba suportii ...

                  Originally posted by Octavian___28
                  Pai conteaza soferul..eu va ''fac'' pe toti )
                  Aici l-ai citat pe celebru "veiozar" de pe radarul labastru EEA
                  Last edited by Cristi_Xp; 30 October 2007, 00:17.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Ar fi interesant ce rezultate s-ar obtine cu acelasi sofer cronometrat!...
                    La liniuta depinde in proportie de 50% de sofer la masini relativ egale.
                    Pun pariu ca un Ferarri, McLaren si un BMW (monoposturi F1), la liniuta, ar trece linia de sosire in functie de driver (Kimi e campion mondial!), in schimb daca ar fi conduse de acelasi driver timpii scosi ar fi sensibil egali (miimi de secunda diferenta).
                    Am dreptate?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Sp!ke
                      Ar fi interesant ce rezultate s-ar obtine cu acelasi sofer cronometrat!...
                      La liniuta depinde in proportie de 50% de sofer la masini relativ egale.
                      Pun pariu ca un Ferarri, McLaren si un BMW (monoposturi F1), la liniuta, ar trece linia de sosire in functie de driver (Kimi e campion mondial!), in schimb daca ar fi conduse de acelasi driver timpii scosi ar fi sensibil egali (miimi de secunda diferenta).
                      Am dreptate?
                      mai mult ca sigur, totul depinde de stilul de condus dar si de masina,anvelope starea drumului (ud sau nu) etc
                      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                      Comment


                      • #12
                        Sorin, sunt de acord cu tine, aici discutia poate continua la infinit, dar am incercat sa arat ca testele la liniuta nu sunt concludente, pentru ca din moment ce exista doi driveri, atunci exista masini diferite, chiar daca sunt aceeasi marca, aceeasi motorizare, samd.

                        Comment


                        • #13

                          totul depinde si de citi bani iti poti permite pentru stricat masina(adica sa te doara in basca de ea)
                          cine a fost simbata cu mine la buzias a vazut ca am mers pe pana vreo 3-400 de metri si am zis ca o sparg dar termin proba(este vorba despre trocariciul golf) si la a doua proba am plecat in aburi iesind din radiator,dar tot asa am zis ca sparg motorul dar tot ma dau
                          Last edited by virtualmansorin; 30 October 2007, 01:14.
                          toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                          Comment


                          • #14
                            ca sa fie concludent testu am mentionat ca soferii sa faca schimb de masini ...
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Mai Cristi, dar dci-ul tau e stock sau remapat?

                              PS (pt admin): eu nu-mi dau masina la altu'.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google