Logan vs Logan 1/4 mile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OMEGA te contrazic la ce ai spus mai sus,eu mergeam cu a mea 170 pe autostrada soarelui si pe langa mine a trecut un diselache de 65 si dus a fost deci poate mai mult de 170.

    Comment


    • Si eu am mers cam cu 170 inainte de remapare, ma presa un bmw suparat din spate, intre saliste si sacel (jud Sibiu), care cunoaste-ti zona stiti ca e o portiune dreapta de aprox 2km. Eram destul de incarcat - eram 2 oameni dar portbagajul si masina plina de fiare, scule si materiale pt instalatii. Mai era pedala dar la viteza aia pasagetrul meu facea rugaciuni sa ajunga teafara acas. Tre sa recunoasc ca nu e foarte stabila masina si am impresia ca decoelaza daca trece vre-un tir din sens opus.

      Dupa remapare am amjusn mult mai usor la 170, mai mult iar nu am avut curaj sa-i dau, dar aveam 4000 rpm la 170km/h pana la 4500 sigur se mai ducea.

      Pana la urma conteaza ca fiecare foloseste masina care ii palce ca e dci sau mpi oricum sunt motorashe slabutze, destinate la folosire obisnuita, nu la curse si cat de economic posibil.

      sebi4fc: probabil acel dci ce a trecut pe langa tine era resoftat, imi vine greu sa cred ca la motoras stock ar fi putut trece lejer de 170, din ce spui tu mergea cu 180 sau chiar mai sus. E un post pe you tube a unui loganisct dci de 70 resoftat care merge cu 190 pe ceas si e full masina.
      Last edited by ovimiha; 22 May 2008, 09:35.
      Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
      http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

      Comment


      • Dci-ul stock de 65cp sau 70cp nu poate mai mult de 170km/h asta sa fie clar cel putin pe autostrazile din romania.
        Dupa remapare dci-ul se duce si la peste 180km/h in functie de cati CP a castigat.

        Comment


        • Cam asa ceva am spus si eu. Inainte de remapare oricum trebuia o pista lunga sa poti accelera la viteza aia. Depinde de incarcatura totusi.
          Oricum ma simt instabil in logan cand trec de 160, ce samai zic mai sus.
          Dar cu suspensie sport poate sta altfel treaba. (adica sigur sta, SUPERCAR tu ne poti zice cum e) - Apropo nu tu aveai pe you tube filmuletz la 190 cu ceva oameni in masina? Pe autostrada soarelui?
          Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
          http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

          Comment


          • Al meu e filmuletul ala ca am userul CT82PUM nr de la cealalta masina a parintilor si ce pot sa zic masina urca foarte repede la viteza aia,e diferenta foarte mare de cum era stock si cum e dupa remapare.
            Si e foarte stabila la viteza,citez dupa zic uni care au mers cu mine "nici nu simti ca ai 180,parca ai merge 140 asa de bine sta si se aseaza pe asfalt"
            Plus de alta cand treci pe langa tiruri numai este efectul ala asa mare de te misca...E mult diminuat,si asta ca masina e mai joasa.

            Comment


            • Originally posted by SUPERCAR View Post
              Eu cu dci-ul meu remapat fac orice 1.4 mpi la randul sau resoftat si asta.
              Nu te grabi cu afirmatiile.
              Orice 1,4 remapat (speed tuning), cu supensii, gume si putini km si fara AC iti face probleme.
              Si daca pune si un autoblocant iti zice pa fara probleme.
              Nu subestima benzina.
              Si daca se mai baga si in evacuare, filtru, serpisori .....
              La top speed conteaza doar cutia si asta e intradevar inferioara, dar pana la top speed e mult.
              Oricum masina ta fuge f bine ... Dar nu uita ca scoate fum si nu stiu cit te mai duce motorul/turbina.
              Last edited by unEL; 22 May 2008, 13:17.
              sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
              :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

              Comment


              • Amintiri din copilarie si din...prezent

                1. Si...Daca se mai pune si un motor de 3000turbo pe benzina...Se decoleaza!
                (scuzati cinismul, dar nu m-am putut abtine)
                Dar sa revenim pe "aratura"

                2. Prima data cand am condus un logan a fost unul de 1.4, ma duceam la o nunta (drumul era de la Buzau la Cislau-pt cei care nu cunosc zona, este una cu multe curbe, urcusuri etc.), fara bagaje, doua fete slabute si un flacau batut de vant, eu...Mai maricel
                Mi-a placut atunci cutia, elastica...(faceam comparatie cu antica dacie, break pe care o aveam), in panta surpriza...Parca ma tragea inapoi gravitatia, a trebuit sa urc in a doua, cam chinuit, daaar urca.
                Cand mi-am luat eu masina, 1.5, s-a intamplat sa urcam tot pe acelasi traseu, masina cu 5 oameni, greiii, cu portbagajul plin ...Romaneste (era precum o caruta de povara) si...Mai sa fie, urca frumos de tooot cu a III-a, chiar ma irita nitel cand vedeam pe altii cum se mosmaiau pe drumul acela.
                Concluzii?
                Fiecare cu placerile si dorintele sale.
                Sa nu uitam niciodata ca aceasta este o masina nascuta din compromisuri (a se vedea garda ridicata!)
                Nu este o masina pentru depasiri, viteze spectaculoase si sigure (de fapt e un nonsens viteza langa siguranta!)
                Mie imi place atat dieselul cat si benzenul (dar sa fie motoare energice, la care sa nu am neplacuta senzatie ca ma tin pe loc fortele de gravitatie sau inertie)
                Daca stii cum sa conduci un diesel te descurci binisor in depasiri, urcus majestuos de pante nesimtit de inclinate (asta si cu incarcatura...)

                Va doresc drumuri placute si sigure!
                Last edited by Seba; 22 May 2008, 14:41.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • Dar sa revenim la titlul topicului.
                  Pe 402M un 1.5 70CP stock si un 1,4 75CP stock eu zic ca benzinarul e putin mai sprinten.
                  Daca ar fi si benzinarul de 1,5 nu cred ca ar mai intra termen de comparatie.
                  Apropos ... Cite masini de WRC sau F1 ... F3 ati vazut pe motorina ???
                  Mai putin cursa de anduranta de la Le Mans care e unica in felul ei.
                  sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                  :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                  Comment


                  • Originally posted by unEL View Post
                    Nu te grabi cu afirmatiile.
                    Orice 1,4 remapat (speed tuning), cu supensii, gume si putini km si fara AC iti face probleme.
                    suspensia nu influenteaza cu mult viteza maxima, in schimb cauciucurile mai late, da. Dar in rau, nicidecum in bine
                    Si daca pune si un autoblocant iti zice pa fara probleme.
                    hai nu zau? Atata cuplu are ventilatorul ala de-i trebuie autoblocant?
                    Nu subestima benzina.
                    Si daca se mai baga si in evacuare, filtru, serpisori .....
                    mai castigi vreo 1-2 cai
                    La top speed conteaza doar cutia si asta e intradevar inferioara, dar pana la top speed e mult.
                    e mai bine decat o cutie de dci pe benzinar, asta clar.
                    Oricum masina ta fuge f bine ... Dar nu uita ca scoate fum si nu stiu cit te mai duce motorul/turbina.
                    cel putin la fel de mult ca un benzinar "tunarit". Daca nu-si bate joc de masina zilnic in regim de raliu
                    Originally posted by unEL View Post
                    Dar sa revenim la titlul topicului.
                    Pe 402M un 1.5 70CP stock si un 1,4 75CP stock eu zic ca benzinarul e putin mai sprinten.
                    foarte probabil, dar depinde mult de sofer
                    Daca ar fi si benzinarul de 1,5 nu cred ca ar mai intra termen de comparatie.
                    ba da. 1.5dci are de fapt 1460cmc, iar 1.4mpi are 1398cmc.
                    Apropos ... Cite masini de WRC sau F1 ... F3 ati vazut pe motorina ???
                    seat tdi iti spune ceva? Skoda tdi..Aceeasi intrebare...
                    Mai putin cursa de anduranta de la Le Mans care e unica in felul ei.
                    si care in ultimii ani e castigata de tdi-uri. Mai nou si cursele de wtcc.
                    sa nu intelegi ca am ceva "afinitati" pt un dci, dar cum am condus 1.4, 1.6, 1.6_16v, dci65 si dci85, cred ca pot sa-mi dau cu parerea. Am avut 1.6 chipuit, dar dupa ce-am condus dci85, parca nici 1.6_16v nu mi se mai pare atractiv. Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar merge dci85 remapat pe la 105CP....

                    ca sa parafrazez un coleg: am fost benzinar convins, dar acum stau in dubii
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian___28 View Post
                      1.6 pe autostrada fara remapare (daca e si vale e clara treaba) se duce la 200 pe ceas.

                      Gandeste-te ca eu cu 1.4 stock pe drumurile noastre am mers cu 175.
                      Un dci 65 cp (incarcat cu 4 pers + bagaje la greu: prietenu' ungur) s-a dus pe autostrada cu 180 (mi-a spus ca a avut in jur de 4400 rot/min).

                      Eu cred ca cel mai important e CUM si in ce conditii ajungi la viteza e 170-180/h. Aici e smecheria.
                      1.4 -le DA , merge 175.
                      dar un dci de 65 cp stock si incarcat cu 4 pers ,si bagaje la greu NU SE DUCE cu 180 pana-i lumea MAXIM 165 !! MAXIM!!Asta in cel mai bun caz. Dieselu e MORT dupa 3000 rpm ! Pe cand benzinaru trage bine dupa 3000 si prinde 175. Dar nu pot sa zic asta in cazul dieselarului la care top speedu e 165 (testat de Dacia, testat de un prieten.)
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by SUPERCAR View Post
                        Dupa remapare dci-ul se duce si la peste 180km/h in functie de cati CP a castigat.
                        Nu prea se duce dupa 180,ca e Diesel.Nu se tureaza atata ca si benzinaru.
                        nu zic,dupa o remapare trage mai bine,dar nu castigi mult la top speed.
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by Norby89 View Post
                          Nu prea se duce dupa 180,ca e Diesel..
                          Bineinteleeeees!
                          La Logan diesel exista o setare speciala, secreta, ca sa nu se duca mai sus de 180 km/h
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • @seba
                            Hai sa iti comentez punctual.
                            Suspensia afecteaza plecarea de pe loc in regim de liniuta. (eviti "bascularea" si mutarea centrului de greutate)
                            Cauciucurile nu trebuie sa fie neaparat mai late, dar mai eficiente. Si daca le incalzesti putin ... .
                            La 400m cuplul transmis prin autoblocant e mai eficient (nu cu mult) dar e un +.
                            Evacuarea marita (50-55), scos catalizator ... Ajuta cu siguranta.
                            Un filtru de aer care are si racire corespounzatoare face minuni (pipercross viper).
                            Aia 60cmc pot face diferenta.

                            Si sa nu se stinga becul din cutie

                            Referitor la diesel ... Da.
                            Si eu se pare ca o sa trec pe diesel.
                            Si mie mi-a placut dci-ul de 85CP dar mi se pare prea scump pt. O dacie. Poate o sa-l iau pe un sandel.
                            sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                            :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                            Comment


                            • La un Corvette cu peste 400 de cai, un filtru special si un sistem de evacuare iti mai adauga maxim 3 cai putere!Ma gandesc oare pe un motor de Logan cati cai putere poate adauga ....De obicei ca sa ai reale rezultate se "tuneaza" ADMISIA si EVACUAREA!Ma refer doar la circuitul asta....Nu si celelalte ramuri pasibile de tunning!
                              Nota: Admisia nu inseamna doar filtru aer!
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Eu ziceam ce se poate pune pe un lighean ....
                                Daca vrei poti sa ajungi si la turbina si intercooler.
                                Iar corvetul ala de peste 400 cu siguranta are sistemele optimizate stock, si cind calci acceleratia se aude motorul nu toba

                                nu mai dati "quote" la ultimul post!
                                Last edited by Seba; 22 May 2008, 16:27.
                                sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                                :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google