Logan vs Logan 1/4 mile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca 5500 rpm ti se pare chinuiala la un MPi inseamna ca nu stii ce vorbesti ovimiha, mai repede iti chinui tu tractorasul cu turatii de peste 4000 rpm
    sigpic

    Comment


    • O sa fac si eu un test cu un 1.4 sa vad in cat timp prinde suta.In niciun caz nu prinde pe la 10.5 ce vad eu pe aici. Poate un 12.5 cu indulgenta

      Comment


      • Avand in vedere ca nu se castiga bani de pe urma liniutelor cu un Logan, si 13 s e onorabil pentru un motor 1.4 8v!Uitati-va la alte masini echipate cu astfel de motoare si o sa intelegeti!
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • In ~12,5-13 sec ia suta pe ceas, nimic mai putin.
          Oricum net mai rapid decat un dci 65 cp (stock).

          Ce mi-e foarte greu sa cred (dar din ce clipuri am vazut aici cam asta reiese) cum la un dci 65 cp remapat pe la 82-85 cp ia 100/h in mai putin de 11 secunde....F interesanta treaba, mai bine de 4 secunde diferenta fata de stock.

          Comment


          • Hmmmmm ... Si mie imi vine greu sa inteleg aceeiasi chestie..... Ovimiha chiar viseaza sub 10 sec. Sa scoata remapat ...13 sec (mai putin cu 2 sec decat cel de 70 cai) scoatea cand avea motoru stoc.
            sigpic

            Comment


            • Bad_Wolf: Iar faci confuzii...Am spus mai sus timpul scos si e si film. N-am zis nimik aci de sub 10s... ala e 16V care face 9 si ceva. vei fi tu cititor de vise...hai spune-mi care nu viseaza sa ia suta in 4 sec ca un ferrari?

              Iar despre chinuit motorrasul....La mpi se taie alimentarea la 5900 din cate stiu eu, deci mergand la 5500 reprezinta aprox 93% din turatia maxima pe cand la dci se taie la 4900 iar o turatie de 4100 reptezinta 83% din turatia maxima. Si iar ai vorbit far' sa faci calcule. Iti inchipui ca ventilatorul nu e chinuit spre turatia max te insheli, e si ala motor si oricum nu se merge zilnic asa. Dar vezi ca un mpi in 5500 e mai aproape de maxim decat dci la 4100, chair si 4200.

              Apropo de datele oficiale: alea sunt facute la viteza reala, de acolo apare diferentza, de asta si un mpi de 1.4 face sub 13 s cat zice fabrica 0-100 pe ceas. Cand era stock am scos o medie de 13 poate chiar un pic peste dar max 13.5.
              Last edited by ovimiha; 28 May 2008, 14:53.
              Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
              http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

              Comment


              • Bun,o sa refac filmele .. Imi era greu ca eram singur .. Dar stiu sigur ca scot 10 sec pe ceas
                repet cu claritate buna si voi filma si drumul sa nu se zica,ca e la vale sau alte chestii si dus si intors
                masina e stock,la fel si soferu .. Sunt "stock" )
                urmatoarele filme vor fii clare
                Its just a car ...

                Comment


                • Da ovimiha dar eu la 5500 am puterea maxima , tu la 4000 rpm o ai ... Deci ce turezi tu peste 4000 e zgomot , poloare fonica
                  Eu turez la 5900 ca sa revin in zona de putere maxima mai repede la o schimbare de viteza din a-2-a in a 3-a sa zicem .....
                  sigpic

                  Comment


                  • Raduprov: 16v scoate un pic peste 9, vezi ca poate ti-o pus aia alt motor la fabrica. Dar asteptam cu nerabdare ceva clar, drum drept. Prinde si tu aparatul la tetiera din dreapta si filmeaza inainte de start sa se vada momentul cand pleci.
                    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                    Comment


                    • Ovi cum naiba ai scos tu ~ 13 secunde 0-100 cand cartea spune 15 sec?

                      PS: oricand fac cu un dci 65 cp stock liniuta 0-100 si demonstrez ca cele 2 secunde diferenta sunt reale. Adica dci ~15 sec si 1.4 ~13 secunde.
                      Daca tu scoti 13 sec atunci eu scot 11...Ceea ce nu voi scoate never ever.

                      Si calculele cu taiatu' injectiei si cat la % e din turatia maxima...Esti figura mare. Adica sa inteleg ca un diesel la ~4000 rot/min e mai ''lejer'' decat un benzinar la ~5500.
                      Last edited by Octavian; 28 May 2008, 15:03.

                      Comment


                      • Bad_Wolf: iar vorbesti prostii. Si dci are puterea max la 4000 rpm. Mpi la 5500. Nici n-am spus ca turez peste 4000, max 4100 prietenii stiu de ce, dar a fost suficient ca sa scot 11s.
                        Vezi nu vorbi urat ca nu m-am luat de zgomotul de ventilator. (aka "polouare fonica" - vezi ca poluare se zice)
                        Si tu iti inchipui ca peste 5500 la mpi mai ai putere...Try and see. Ideea era torusi alta de fortzat motorul, asa ca mai gandeste-te. NU ma lua ca la 5500 ai putere max ca te iau si eu cu altele, daca mai iei un om in masina pierzi mult mai mult decat pierde dci la demaraj (pe 400m bineinteles)

                        Bad_Wolf: fi serios ca n-ai ajuns la 5900 ever...aia e turatia la care ti se taie...n-ai cum sa mergi asa de sus. Doar prin remapre unii schimba turatia maxima admisa, dar nu cred ca e prea sanatos.

                        Octavian___28: de 3 pagini tot explic pe aci (si chiar cu cateva postusi mai sus am spus) ca timpul scos e mai mic decat cel oficial pt ca ala a fost facut la viteza reala de 100km/h. Deci clar si tu cu motor stock scoti sub 13 s 100 de pe ceas. Dar cred ca undeva in jur de 12 s, gandeste-te ca diferentza nu e proportionala. Fa film si mai vedem, deocamdata e 3-0,5 pc dci (avem un film de mpi dar neclar)

                        Legat de turatii..Ii explicam lu Bad WOLF un rationament, mpi la 5500 e mai aproape de turatia max decat un dci la 4000...Ce nu e clar?
                        Last edited by Seba; 28 May 2008, 15:17.
                        Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                        Comment


                        • E hai lasa incarcatura si alte cele.
                          Un diesel stock dupa ~3500 rot/min si-a cam terminat bateriile, la benzina cam musai sa o duci in 5500 la sprint.
                          Deci repet, stock nu aveai cum sa iei 100 in 13 secunde. Atata iau eu cu 1.4 si dau 2 secunde fum la dci 65 cp.

                          PS: eventual pe ceas un 12,5 secunde pt benzinar. si tu cu 65 cp diesel un ~14-14,5 sec.

                          Cu turatia e clara treaba, dar oricum dupa 4000 il cam duci degeaba. Sa ai limitare si la 5200, tot nu te ajuta cu nimic.

                          PPS: la benzina, dupa remapare se duce la 6500 si dieselu nu stiu, banuiesc ca urca si el in turatii...sau ramane tot pe la ~5000...
                          Last edited by Octavian; 28 May 2008, 15:11.

                          Comment


                          • OFF: Cu mica greseala de ortografie am incercat dar nu am mai reusit sa editez ....Vad ca ma critici in orice zic sau scriu

                            ON: DA dci are puterea maxima la 4000 rpm, cand am mers cu a ta si ti-am zis ca nu trage ca benzinaru meu si tu ai zis ca tb sa o turez , unde sa o mai turez tata ?
                            Sunt de acord cu tine ca peste 5500 MPI-ul il turezi degeaba dar ti-am si zis de ce il turez asa "Eu turez la 5900 ca sa revin in zona de putere maxima mai repede la o schimbare de viteza din a-2-a in a 3-a sa zicem ....."
                            Deci citeste mai atent inainte sa arunci cu pietre in mine
                            sigpic

                            Comment


                            • Octavian___28: din pacate nu mai am motorasul stock. Ca ti-as fi aratat.
                              N-are rost sa te bucuri ca o turezi mai tare ca ai alte rapoarte in cutie, cef aci tu pe o plaja de 3000rpm eu fac in 1500.

                              Cu incarcatura...Era intre mine si BAD WOLF pt ca incerca sa schimbe subiectul...Vorbeam de fortzarea motorului si el o luat-o cu: "da dar eu am putere max la 5500"

                              Bad_Wolf: Ar fi bine sa citesti si tu mai bine. sau macar sa citesti ce scriu ca vad ca nu incerci sa pricepi deloc. Si daca tot te tii "tare" fa un film 0-100 si te convingi singur in cat timp iei suta. Si nu imi spune ca ai mers cu 5900 ca nu te cred, se vede ca nici macar nu stii cum e cand iti taie alimentarea.

                              Am cautat in arhiva dar nu am film doar sunet la my best cu motor stock, erau facute doar pt mine spuneam start si stop cand ajungeam la 100 apoi cronometram si asta ce il gasesc e de 13.22 cu motorul stock.

                              Cum am spus 3-0 trastorashe fatza de ventilatoare asa ca pana nu vedem fime clare de la mpi....propun sa luati o pauza
                              Last edited by ovimiha; 28 May 2008, 15:23.
                              Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                              http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                              Comment


                              • Deci ovimiha la MPI trebuie turatie mare sa traga bine , la tine NU ....Eu turez ca sa traga tu degeaba ii dai peste 4000 rpm ca ii dai degeaba .
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google