Logan vs Logan 1/4 mile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bad_Wolf: mie pana in 4000 rpm mi-e de ajuns. Pricepe si tu ca e altfel cutia, mai vezi ceva lectii de mecanica. La 4000 rpm am 170 in a 5-a
    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

    Comment


    • Raduprov: lasa cascadoriile, ca 1.6_16v al lui mareom (care, apropo, are cam 115CP) face suta pe ceas in 9,3secunde. 1.4mpi de 75CP (hai sa zicem 82 dupa remapare) n-o va face in 10 secunde.
      ovimiha: nu te increde in cuplul ala imens de la dci. Testele de 0-100km/h sau 0-1000m se fac cu rezervorul plin si doi oameni in masina. Asa ca, joc de glezne la amandoi cam incepeti sa bateti campii, fara suparare, cu laudele de sine. Faceti filmarea 0-108 pe ceas si va veti calma. Va mai trebuie cel putin o secunda la amandoi. Si sa-ti zic de ce sa nu te increzi in cuplu ala "imens" de la dci, pt ca si cutia e mai "lunga" la dci, deci multiplicarea de cuplu e mai mica. 100Nm*3,5 face mai mult decat 100Nm*3,2. Pt ca dci atata are cuplul dupa 3800rpm. Mai putin ca un ventilator de 1.4 stock asta n-o stiai, nu? Verifica rapoartele de transmisie ale celor doua cutii de viteze si graficele de cuplu ale motoarelor si spune-mi ca ma insel. Spune-mi ca aia de la renault de le-au proiectat si cei care le-au testat se inseala si ei...Tu cu dci remapat faci 1.4mpi remapat pt ca ai cai mai multi. Aia 3-4 cai in plus ai tai se simt in zecimile alea de secunda in care iei fata benzinarului.
      gaseste-ti un 1.6mpi stock (87CP) si-un sofer care stie sa se dea. Poti sa te dai pana faci praf ambreiajul si n-o sa-l bati la linute, n-o sa-l bati pe 0-100km/h si nici la 0-1000m.
      am avut 1.6mpi. inainte de remapare, i-am dat la dci remapat de n-a miscat in front. si n-am schimbat niciodata dupa 5000rpm. si masina mea mai grea (lucianitos poate confirma, a fost pasager). asa ca lasa super masina de raliu dci65 chipuita la 85. aia e de urcat dealuri (acolo se simte bine) si de consumat putin. apropo, chiar si la repriza, in depasire, daca dai 3 la benzinar, se suie pe dci cu tot cu cuplul lui ala "imens".
      Last edited by Seba; 28 May 2008, 15:34.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • ...Si acum poftiti la ceai!
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • ...La un Ice Tea ca e cald... Pam pam )))

          Comment


          • Csebalyn: buna lectia de mecanica. Stiam ca scade cuplu dupa 3500. Nu e vorba de greseli la renaul. Eram la discutia pt 400m. Si aci unii nu pricep ca un clasament se face dupa caii putere, eu zic ca am priceput dupa clasamentele de pe paginile anteriaore facute. Si nici nu ma gadeam ca as putea intrece un 1.6 mpi nici chiar stock. Vorbeam mai sus de 1.4 mpi.

            Deci revenid la clasament il mai pun o data:
            1.6 16v
            1.5 dci 85 cp chip 105
            1.6 8v chip
            1.6 8v stock
            1.5 dci 85 stock
            1.5 dci 70 chip
            1.5 dci 65 chip
            1.4 mpi 75 chip
            1.4 mpi 75 stock
            1.5 dci 70 stock
            1.5 dci 65 stock

            Si tocmai in ideea de a sustine sau infirma acest clasament, am venit cu propunerea filmuletelor 0-100 pe ceas, care eu le-am facut singur in masina dar cu aprox juma de rezervor. Tot ce am cerut coforumistilor, si nu cu gand rau, a fost sa vad acelasi lucru de la alte modele. E un test simplu pe care il putem face si statistic sa vedem cum e treaba. Asta pt ca la liniutze nu se prea baga nimeni, si acolo depinde rezultatul de multi factori iar la 0-100 poti face mai multe incercari si o pui cea mai buna, cum ar fi: asteptam cu nerabdare filme de la alte motorizari sa vedem cum e.
            Last edited by ovimiha; 28 May 2008, 15:42.
            Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
            http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

            Comment


            • Eu stiu ca am scos (am pus si filmu' aici) 13 sec (pe bord era ~105).
              In weekend cred ca o sa fac remapare, sa vedem ce scoate in minus la timp. NU cred ca va fi o dif. Mai mare de 0,5 sec.

              Comment


              • Ovi, n-am nimci impotriva ca se discuta si se dezbate. Dar luati domnilor datele tehnice ale masinilor, consultati-le, faceti calcule, dati-va cu parerea, faceti teste apoi impartasiti-va experientele. Eu am comparat dci remapat cu 1.6 pt ca sunt mai apropiate ca si CP. La fel dci remapat si 1.4 remapat. Tot cam pe-acolo e diferenta. Ce-am combatut insa e timpul care de la zi la zi scade pe intervalul 0-100km/h. Acusi o sa bateti masinile de raliu la sprint aia de la subaru cred c-ar fi chiar invidiosi pe astia de la dacia, daca ar citi topicul asta. Ei se chinuie sa scoata 5,5secunde cu motoare de 300CP si tractiune integrala, diferentiale autoblocante, iar loganul cu diesel de 85CP sau benzinar de 82CP scot undeva la 9-10 secunde.
                Cand am zis "testati", nu ma refeream in nici un caz la "liniute" neorganizate legal, sau pe drumuri publice deschise circulatiei. Nu faceti confuzie si nu trageti concluzii pripite.
                Last edited by Seba; 28 May 2008, 15:54.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Csebalyn: Incerc sa discut si sa combat unele chestii pe date reale. Cat despre mpi si dci cred asa cum ai spus mai inainte ca cel ce are mai multa putere e in fatza, fie si 3-4 cp plus sau minus.

                  Acum ca unii mai exagereaza...La timpi e altceva. Eu de cand am venit cu filmul tot asta o zic, 11 sec aprox. Pe ceas ceea ce inseamna ca 100 reala e cam pe la 12 sec si un pic. Dacia zice pt 85 cp 13 sec. Avand in vedere ca 65 cp are alte rapoarte, cutie facuta pt viteza mai mica 65 cp ia suta mai repede.

                  Dar aci incercam sa comparam suta aia de pe ceas la mpi sau dci stock sau chip sa putem face un clasament bazat pe ceva date practice. Si acest teste e legal, fatza de liniutze (numai sa nu fie in oras). Desi chiar si dupa datele de la fabrica tot cam clasamentul ce l-am facut pe pagina anteriaora iasa (mai putin remapatele pe care ei nu le-au luat in calcul). Asa ca nu au de ce sa fie invidiosi aia de la WRC ca oricum noi nu luam viteza reala in calcul aci. Dar totusi cand aud de un mpi de 1.4 ca ajunge la 100 pe ceas sub 10 sec ma bufneste rasul.

                  Mie unu mi-e clar ca 1.6 stock sau remapat este peste un dci de 65 remapat, poate si peste cel de 70 (de fapt 68)
                  1.6 8v remapat e deja catre 16V stock

                  Sebi..in rest toata stima.
                  Last edited by ovimiha; 28 May 2008, 16:59.
                  Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                  http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                  Comment


                  • In legatura cu clasamentu' ala. Cum se face ca un dci 85 cp stock e in fata unui dci 70 sau 65 cp remapat? Ca va tot laudati cu 10,X sec, 11 sec 0-100?
                    Ala de 85cp nu cred ca ia 100/h(pe ceas) in mai putin de 11 - 11,5 sec suta.

                    Comment


                    • Ovimiha din ce zici tu aia de la Dacia au facut testele 0-100 pentru MPI cu gps-u si pt DCI cu viteza de pe bord. Daca tu ai scos suta in 13 secunde stock un MPI de ce nu poate stock ai bine de 13 secunde cat zic ei ? ....Care-i faza, vad ca tu tot aduci vorba de 0-100 ba real, ba pe ceas......... Pana la urma dupa ce ne luam la testele astea?
                      Cine stie la ce se refera strict datele calculate de Dacia de pe site, sunt valorile pt. 100 km/h reali sau pt. 100km/h pe ceas ?
                      Daca sunt reali(GPS) atunci se poate explica cum ovimiha a scos cu 2 secunde mai putin decat 15 sec date de ei (15 sec la motoru de 70 cai !!! Si dupa cum ziceti voi orice calut conteaza , deci un 65 cai stoc ar scoate mai mult de 15 sec) ...Iar daca nu sunt reali si sunt pe ceas atunci sunt in ceata , atunci cum nu se aplica aceeiasi regula si pt. Un MPI adica sa scoata mai putin de 13 sec stoc pe ceas. Sper ca m-am facut cat d ecat inteles
                      sigpic

                      Comment


                      • Masuratorile date de constructor sunt reale, nu dupa ceas (atata timp cat eu am scos ~13 sec pana la 105/h pe ceas, deci aproape ca am reusit timpul real, si asta dintr-o intamplare fara legatura cu 0-100)).
                        Asa scoate (real) si dci 65 cp 15 sec la 100/h (adica un ~107-108 pe ceas)...si pana la 100 pe ceas un ~14 sec...mai pozitionam camera mai ''cas'' si aratam un 100 pe ceas in mai putin de 14 secunde...ce incercam noi sa aratam cu camera intr-o mana, cu ailalta schimba treptele e apa de ploaie, erori cat vrei tu de mari si cum vrei tu sa fie.
                        Sunt convins ca pot demonstra ca scot 12 sec curate pana la 100/h, dar numai adevarat nu e...

                        Deci aia sunt timpii dati de contructor si un sofer bun daca ar conduce toate variantele, scoate timpii aia si foarte posibil pana la 100/h sa vezi ca 1.4 are acelasi timp ca 1.5 dci 85 cp, pt ca asa spune cartea! (dupa care normal, s-a terminat totul )
                        Last edited by Octavian; 28 May 2008, 20:56.

                        Comment


                        • Interesant e ca pe alte forumuri (opel, bmw, WV, etc) nu sunt dispute asa de aprige vis-a-vis de acceleratia 0-100km/h!
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Dar la ei mai are rost asemenea discutii? aici se discuta pentru ca sunt masini de puteri apropiate, la motorizari diferite, asta e ideea....
                            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                            Comment


                            • Normal ar fii sa se cronometreze cu plecare de pe loc cu start-cronometru iar apoi cu un radar care ma gandesc ca zice aproape EXACT
                              inca ceva.. Fiecare obtinem timpi diferiti si din cauza benzinei .. Conteaza si aia mult
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • Au facut cei de la fifth gear un test cu calitatea benzinei si au ajuns la concluzia ca aceasta conteaza numai la masini de peste 200 si ceva de cai. Au pus masinile pe dyno si numai la un subaru diferenta a fost simtitoare. In rest, la un clio de 85 de cai, tipul de benzina nu a contat!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google