Logan vs Logan 1/4 mile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by csebalyn View Post


    exista dci70 cu cutie jr5? Stiam ca numai dci85 are cutie jr5; care cutie e mai "lunga" decat jh3, deci dci70 cu jr5 (daca exista) si-ar cam "lua-o" de la dci70 jh3.
    Hehehe...Asa a zis si Andrei (dar stia el ceva)

    Nu prea mi s-a parut cutia mea (JR5) prea diferita de a tatalui meu (JH3)...
    Se vede treaba ca nu a facut nimeni acest test intre aceste masini...Iar eu nu ma intrec cu tatane-miu
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Originally posted by dannyel87 View Post
      Iam aratat cuiva care se pricepe cu motoarele(robert SGM) si a zis ca ce vorbiti voi aici e imposibil ....Daca un DCI de 70 cp face un benzinar 75 CP singura problema este soferul....Si timpii spus de voi sunt imposibili de scos....Nici macar pilotii nu pot scoate asa ceva....Deci nu are rost sa ma mai cert cu voi....Visati in continuare....Operator,moderator sau care mai vreti voi puteti sami stergeti contu....E si apropo SGM a zis ca se poate pune turbina pe 1.4 mpi si motorul va tine atata timp cat presiunea va fi reglata corect....
      tu chiar nu te poti abtine...
      vorbim de logan vs logan pe 402m. De acord cu ce-ai zis de dci70 si 1.4mpi75, dar din nou, tonul tau lasa muuuult de dorit.
      pt turbo (reglat corect, is curios ce insemna "corect", fara resoftare ecu injectie si fara sa faci compresor din motorul ala, daca merita castigul de cai fata de banii bagati)si frustrarile personale te rog sa le pui pe alte topicuri.
      contul nu ti se va sterge, dar vei lua "premiu".
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Off .. Azi am condus renault megan euro 3 101 cp motor 1.5 si sincer nu mi se parea sa traga cu diferenta mare fata de 1.4 MPI de la logan si macar l-am luat de la 1000de ture pana la 3000 dupa care m-am urcat in dacia mea si nu mi-am dat seama de vreo diferenta la cum trag motoarele,probabil ca pare absurd dar asta e parerea mea si nu obisnuiesc sa vb avioane .. Sau ce nu stiu
        on: eu zic ca sunt sanse ca cel de 1.4 sa il faca pe cel de 1.5 70cp
        Its just a car ...

        Comment


        • Radule....Esti de-al meu dar tre' sa te dezamagesc.

          Sa va spun ce am patit (am facut) eu azi: forja pe drum 1.4 (al meu) cu 1.5 dci remapat (LOgan PickUp sau cum se scrie).
          La viteza e ok, amandoi cam pe ''acolo'' 160-170, la deal...aveti grija cu mpi-urile, daca nu esti pregatit, te spulbera. Daca ai ceva in fata si lasi un pic gazu' , dieselu s-a dus (amintesc: remapat). Pur si simplu nici o sansa, se duce si gata
          La sprint n-am facut pt ca nu am avut timp, dar per ansamblu...La 1.4 da fum, oricat ai trage de el

          Mi-a placut la viteza (pt ca numai acolo am avut un pic de satisfactie, dar f f f mica) ca dupa 150 un pic ma indepartam de el, in rest, lipit ca SuperGlue de mine...

          Deci concluzia: nu subestimati (chiar 1.6 mpi) un 1.5 dci remapat la drum, daca isi pune mintea ''matura''
          Last edited by Octavian; 1 June 2008, 22:30.

          Comment


          • La deal asta o face sigur .. Am vazut si eu .. Era odata un 1.5 cred ca 65 la deal trebuia sa bag bine picioru in 1.4 sa ma tin dupa el ..
            deci la deal 100% dieselu il baga in buzunar pe 1.4 asa cum zicea si octavian
            Its just a car ...

            Comment


            • Octavian imi place de tine ca recunosti si nu faci ca restul din 1.4 avion,trebuie sa recunoastem cu toti ca dci-ul de 65 sau 70cp remapat da fum la orice 1.4 in orice conditii de drum,chiar si top speed
              Last edited by SUPERCAR; 1 June 2008, 23:06.

              Comment


              • Doar la urcare... si daca are multa greautate 1.4 ..In rest ambele gol,si fara dealuri 1.4 face legea( contra 1.5 dci 65,70 stock, acuma am observat ca tu ai scris remapat
                dar trebuia sa precizezi...contra un 1.4 mpi stock! nu orice.
                Last edited by Norby89; 1 June 2008, 23:05. Reason: neatentie:)
                sigpic

                Comment


                • No bine, ca precizare: el gol (dci remap pickup), eu cu un plus de ~130 kg doua persoane (fratello 75 kg, fata ~55 kg...zice ea...) asta ca sa ''ma scot''. )) si ceva bagaje nu stiu cat...doua geante, doua role de sudare (12 KG) si ceva zarvavaturi )))))))))

                  Dar va spun...la dealuri se duce de mama focului. N-am menajat masina.
                  La drum drept era ok.

                  PS: deci am vazut eu bine (dci 65 resp 70 cp) ca au ''rapoarte ceva diferite'' . Seba
                  Sunt combatut din nou fara cunostinta de cauza.

                  Niet, au aceleasi raporate dci65 si dci70. Dci85 e diferit Seba : deci au sau nu rapoarte diferite?? Nu ma baga in ceata.
                  Last edited by Octavian; 2 June 2008, 00:04.

                  Comment


                  • Revenim iar la diesel vs benzina...
                    Da aveti dreptate, dieselul e mult mai tare decat orice benzinar la orice capitol- fericiti stimati posesori de diesel ? Si la vit max, si la sprint, si la reprize, si la revizii si la cost, dieselul e mult mai bun ca mpi. ( aici nu ii bag pe toti posesorii, caci mai sunt si oameni cu capul pe umeri)

                    Comment


                    • Dupa cum am promis, am filmat si acum i-a venit rindul sa-l si urc sus pe youtube.
                      In primul rind precizez ca am masurat timpii dupa viteza afisata pe ceas! Insemnind ca pe ceas nu este viteza corecta!
                      tot de precizat este si faptul ca am roti 205/55/16 ele fiind cu 1 cm mai inalte ca si cele stoc, fapt care reduce mult din cei 7% datorati erorii ceasului.
                      am facut citeva teste cu Logan 1.5dci 65 cai remapat.
                      in total am facut vreo 12 teste, doar ca in inteligenta mea am filmat din nou peste teste, asa ca mi-au ramas doar 8...
                      am testat in 2 locatii, Arad-->Vinga si Iveco Timisoara. Diferente ar fi de asfalt pe drumul Aradului si beton la Iveco timisoara.
                      0-100 - 11:02, 10:28, 10:22, 11:09, 12:06, 10:11, 11:03, 11:10

                      0-110 - 13:10, 13:17, 13:05, 13:20, 15:07, 13:13, 14:01, 14:18

                      0-120 - -----, 16:15, 17:09, 16:22, 18:20, -----, 16:02, 17:07

                      0-130 - -----, 20:03, -----, 20:04, 23:13, -----, 21:21, -----

                      timpii difera din mai multe cauze, asfalt/beton, schimbatul vitezelor la anumite turatii.
                      Last edited by crististreulea; 2 June 2008, 07:51.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • Crististreulea: respecte...Totdeauna te-am apreciat... ai valeitati de pilot...

                        Revin si eu cu o mica intamplare: vineri drum Sibiu - miercurea sibiului, aproape toate pantele urcare in viteza a 5-a, n-am avut curaj sa-i dau balana ca urcam cu 120. Chair la iesirea din cristian era in fatza mea un clio symbol 1.4. Dupa iesire e un drum drept de 2-3 km pana la baza dealului, imediat cand am ajuns pe drum drept desi am vazut ca si-o bagat piciorul in pedala n-o mai reusit sa ma ajunga, bineintles cand am ajuns la deala fost super mishto, toti incetineau, eu cum sa incetinesc ca parca cerea masinutza asfalt.
                        Eram 2 pers in masina + 1 copil + ceva bagaje + juma de rezervor, incarcare medie sa zic.
                        Cum se zicea mai sus, nu subestimati la drum un dci ca nu se stie ce remapare are sub capota.

                        La intoarcere, iesirea din Saliste, un fiat albea nervos rau dupa mine ca stau la 60 in loc, dupa ce am iesit, i-am dat, ala are motor de 77cp (1.4) bineinteles ca nu m-a ajuns, desi era la vale (avantaj benzina) si am ajuns sa "navighez" cam cu 150.


                        In concluzie pt mine nu prea conteaza care pe care face pe 1/4 mile ca nu ma ocup cu asa ceva, dar la drum in viatza reala, daca mai e si incarcatura...Sa nu mai zic de drum inclinat, e beton cum merge un dci remapat.
                        Last edited by ovimiha; 2 June 2008, 09:46.
                        Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                        Comment


                        • E interesant cat de mult ia de la 100 la 130.
                          Tot cam atata ia si un 1.4 )))

                          Comment


                          • Depinde in ce tr 3,4 sau 5.

                            Comment


                            • Bravo cristi, toata stima pt ce ai facut! Esti inca un posesor de dci care si-a omorat masina de amorul artei . Poate acum lumea va intelege cum stau lucrurile cu adevarat! Numai bine

                              Comment


                              • Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                                Pun ''munca'' altuia cu 1.4

                                Dati-va cu parerea, in cate sec ia 100 si in cate sec ia 130...

                                PS: si nu fiti carcotasi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google