Logan vs Logan 1/4 mile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si inca una
    masina lu Marcel, prietenul meu cel mai bun, sa vezi aici frate bord misto de logan....


    startu e la 17 secunde si suta e la 28 . ,deci calculati : 11 secunde 0-100 .
    sigpic

    Comment


    • La ce am pus eu iese un ~10,5 sec la 100, foarte ''optimist'' si 0-130 mai bun ca la dieselu' lui Cristi...

      Comment


      • Asa ca nu subestimati nici voi un Benzinar
        sigpic

        Comment


        • Cred ca marea mjoritate de aci cu dci au dat deja benzinarului ce e al lui...Adica da, e infatza pe 400m.
          Si cum nu discutam de alte conditii aici (la drum, incarcatura, panta, etc) eu unu ma abtin de la alte comentarii.
          Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
          http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

          Comment


          • Pai na...E ''1/4 mile'' ))
            La drum (pe serpentine) eu am spus clar ce am patit cu dci remap, nici o sansa

            Comment


            • Octavian__28 a punctat bine, chiar foarte bine
              un dci stie forta, nu viteza, deoarece nu are turatii. Deci pe distanta mare 1.4 bate dci la funduletul gol
              dupa cum am mai spus anterior, eu la maxim 110-115km/h trebuie sa dau treapta 4... Dupa ce dau treapta 4 merg la consum, nu la acceleratie.

              in filmul pus de norby, piele ala schimba vitezele ca o domnisoara . Deci putea sa scoata mai bine. La fel si cu soferul din filmul lui Ocatvian__28.
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • Ia tineti voi benzinaru acolo unde trage(4000rpm)si nul lasati sub aceste turatii sa vedeti daca dieselul mai misca...Va spun eu NU...Aici vorbesc de diesel stock nu chipuit...Nu am gasit pe nimeni cu chip in RE ....Dar stock daca stii sa tii benzinaru unde trage dieselul e pa....Ganditiva si voi logic si faceti comparatiile corecte....Voi puneti dieselul unde are cuplul maxim si benzinaru il turati pana in 3500 ....E logic sa nu te tii dupa diesel....Care are un diesel stock ca si al meu e stock si azi il scot din service....Sa facem un drum RE-TM sa vedeti ca nu discuta benzinaru cu diesel...Dar trebuie tinut acolo unde trage

                Comment


                • Corect Daniel daca il tii turat benzinaru face treaba !!
                  sigpic

                  Comment


                  • Da. Asa e. Si cum zicea Streulea..: "in filmul pus de norby, piele ala schimba vitezele ca o domnisoara . Deci putea sa scoata mai bine. La fel si cu soferul din filmul lui Ocatvian__28."

                    Asa ca o sa vin eu cu un film facut de mine cat de curand
                    sigpic

                    Comment


                    • Dannyel87: te bate dci-u la pante si la serpentine la curu gol poti tu sa o ti si in 6000rpm
                      Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                      Comment


                      • Da, mergi in regim de 4-5000 si te tii de dci (stock), cu sanse sa-l iei pe o linie dreapta cu 3 sau 4 la blana.

                        Dar va spun ca probleme apar la deal si in curbe. Toata treaba e sa fi ''pregatit''.
                        Am observat si-n curbe ce mult ajuta cuplu ( la dci daca trebuie si esti in cuplu cu ea, o calci si te scoate f bine)

                        Comment


                        • @Octavian___28 sunt sigur ca daca tii benzinarul unde trebuie dieselul nu are sanse....Ia urca panta cu un 1.4 intra 2 a la 4000 rpm sa vezi cum trage

                          Comment


                          • Prea putine pante care sa le iei pe tr 2.
                            Vorbim aici de tr 3 sau 4. Cu tr 4 la blana daca ai momente de ezitare la deal pierzi dci-ul, ti-o spun sigur (nu intram in detalii de soferie si alte cele).

                            Si la curbe din pacate, cel putin la asta de 1.4 nu poti dezvolta cuplul (si puterea relativ mica nu te ajuta) de dci, serios, daca e in cuplu iese foarte fain din curba.

                            Eu am spus ca am facut mici competitii cu pretenul meu cu dci 65 cp, la depasiri de tiruri il urmam indeaproape, chiar il puteam depasi daca mai era loc. Dar daca NU ma prindea pregatit il cam pierdeam...

                            Comment


                            • Cum adica prea putine pante pentru treapta 2 ? Eu daca am chef sa o alerg nu trec de treapta 3 in panta ( si in general urc cu 2 ). Pana acum nu am gasit panta sa o urc cu 150 160 ( treapta 4 )

                              Comment


                              • @Razzvan lasa ca stie el....As vrea sa le gasesc si eu....Cu a 2 a ma duc 80 85 km/h....Asa se alearga benzinarul ...Dar ei schimba la maxim 4000 si zic ca dieselul il face

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google