Logan vs Logan 1/4 mile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai dreptate Norby89.Un 1.5dci de 65 cai face un 1.4mpi duar pe drumuri de munte,la altitudini mari(in urcare) unde aerul e rarefiat.Si o spun din punctul de vedere al unui dieselar convins.

    Comment


    • Hm...eu am observat (live) ca un dci 65 cp la reprize face sensibil un dci 70 cp. Explicatia? Rapoarte mai scurte pe dci 65 cp. La viteza se schimba treaba.
      Deci concluzia: un dci 65 cp e mai al dracu' la reprize decat un sci 70 cp )

      Si alta concluzie: un dci 65cp nu face un 1.4 la liniuta, dar il termina la incarcatura. Puneti vreo 300 kg in fiecare si o sa vedeti ca 1.4 isi cam da duhul sa se tina dupa diesel, cu sanse sa-l depaseasca daca prinde vreo vale...
      Alta concluzie: un dci 65 cp remapat (cat are? 80?) face un 1.4 remapat...sau poate nu...cred ca e discutabil, treaba de sofer. La drum lung...no chance pt mpi )

      Comment


      • Un dci de 65 de cai dupa remapare ajunge la 85. un 1.4 remapat ajunge si el tot pe la 85 de cai dar are un cuplu mult mai mic decat al dci-ului. sunt mai mult decat convins ca dci-ul invinge la liniuta.

        Comment


        • Hi hi...vreau si eu o remapare la aspirator care sa il duca la 85 cp. Never ever numai din remapare. Si cu filtru+toba sport tot nu ajungi la 85 cp.

          Comment


          • Nu stiu ce putere are un 1.4 dupa remapare, dar presupun ca un 6-7 cai tot primeste, deci undeva pe la 81-82 de cai. clar pierde in fata unui dci remapat

            Comment


            • Na, pai ideea era de cp dupa remapare, e clar ca pierde...daca soferu' e slab )

              PS:la 1.4 dupa remapare mai mult de ~4cp nu scoti.

              Comment


              • Ba da..scoti 7 cp.si cativa NM in plus. vreo 15 cred.
                sigpic

                Comment


                • 1,4 il duci in 82,83C.P. si 127Nm.SI e normal ca un motor cu turbo sa se lanseze mai bine la greu decat unu aspirant e logic nu OCTAVIANE_82??? SI il si depasesc pe dizelache la drum o facem la pariu.Nu isi da deloc duhul acum nu stiu cum iti bagi tu picioru in a ta .
                  Last edited by sebi4fc; 21 May 2008, 00:21.

                  Comment


                  • Norby, ai pus-o pe Dyno?

                    Comment


                    • Ti-am tr.PM ,si dupa cum am zis eu nu am remapare.
                      Mi-as fi pus si remapare si admisie si Evacuare,si altele daca nu as da masina.
                      sigpic

                      Comment


                      • Subrciu si eu la ideea testa de mine de altfel ca la drum cu incarcatura de aprox 300kg dci-ul chiar si stock fatza de 1.4 mpi stock e superior.
                        Avem in familie 3 logane. Doua dci de 65 si un 1.4 mpi. Inainte de remaprea masinii mele am facut ceva drumuri prin taza cu toate trei, ca familie, masinile incarcate si cel cu 1.4 mpi desi il tura de numa abia se tinea dupa noi, cand il lasam in fatza ma enervam ca abia se tara in depasiri, ba chiar o intrat la mici incurcaturi cand i-o venit un tir din fatza si nu mai reusea sa treaca de el.
                        Am condus si eu 1.4 si am impresia de start mai rapid dar se plafoneaza ulterior.
                        Hai sa vedem datele de la dacia: demaraj 0-100 mpi are 2 sec peste dci, dar 0-1000m e doar o secunda juamte, deci a cam recuperat ceea ce a pierdut la start, ceeea ce imi sice ca la drum, pe reprize 50 - 100km /h dci iese in avantaj.
                        O fi 1.4 mpi o varianta acceptabila de motor, e ieftin in intretinere, cam gurmand dar la incarcatura nu prea rezista.
                        Vezi aci postul meu legat de 1.4 mpi pe mcv de 7 locuri. NU e pus, pt ca la incarcatura nu face fatza. Si cam asa folosim marea majoritate dintre noi masinile, 3-4 oameni in masina, si la drum cam 50-100 si ceva km/h.
                        Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                        Comment


                        • Asa e cu incarcatura.
                          Acum fiecare dupa nevoi si bani. Eu preponderent merg doar cu mai o pers in masina, impreuna suntem cat un om mare ) , adica nu depasim 120 kg.

                          Consumul nu se discuta.
                          In rest...Depinde cat de dobitoc esti, sau cata benzina ai in rezervor sa te tii dupa un dci grabit care asteapta la ''panda'' un lesinat cu 1.4. In majoritatea cazurilor am avut destula benzina ca sa il pot chiar si depasi.
                          Chiar un prietenul meu bun (nu conteaza ca e ungur) cu dci 65 mi-a zis ca ''sigur ai facut tu ceva la motor''.
                          Pe drum lung, la depasiri rapide il pierd daca nu sunt ''pregatit''.

                          Comment


                          • Octaviane nu stiu ce sa zic da tare as vrea sa vi cu mine la un drum de Cluj -Oaradea sau Cluj-Bucuresti ca sa te fac sa iti schimbi parerea de 1,4 lesinat si cu 6 persoane in masina si nu mi se pare lesinat am condus si 1,5 si 65cp care mi e pare ca se plafoneaza mult mai rpd ca 1,4 si am facut un drum de bucuresti cu 1,3cdti Corsa 75cp 2 persoane si pe drum plangeam dupa 1,4 meu.Singuru lucru care e superior la DCI sunt reprizele da si alea pentru ca cuplu la dci e la 1700r/pm nu pe cand mpi la dupa 3000r/pm da stai linisiti ca daca o tin in 3000 zboara.

                            Comment


                            • Sebi si eu am 1.4. Daca ai trei pers in spate...Bagaje nu mai punem ca e prea mult, pui si la dci cam aceeasi greutate...Te tii dupa dci, dar numai in forja puternica.

                              Gol il poti lua, dar sincer, mers impreuna cu pretenul meu ungur, la depasiri rapide daca nu eram pregatit il pierdeam.
                              ''Pregatit'' nici o problema, a depasit el , s-a repliat, eu mi-am continuat depasirea pe tr 4 la blana, l-am luat si pe el.

                              Comment


                              • @ovimiha : Am vazut ieri un MCV cu motor de 1.4 si chiar mi-am adus aminte de ce ai zis tu, deci se poate se pare. E adevarat ca un MpI se taraie cu incarcatura mai mare dar daca il turezi face fata cu brio solicitarii , nu stiu de DCi pt., ca nu am condus sa vad diferenta, dar la demaraj desi are cuplu ala tot MPI-i se duce mai bine.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google