Logan vs Logan 1/4 mile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta afirma si cumnatul meu care are mpi: din 3 logane in familie 2 sunt dci unul mpi de 1.4. El e singurul nemultumit de putere, deh eram si eu inainte de remapare dar nu ca el.
    Daca faci un 400m tre sa pleci de pe loc la 3000rmp si sa o duci in 4100 aprox ca sa simti.
    Gandeste-te ca am aprox 10 cp in plus.

    Daca pe drum drept 1.4 mpi e peste 1.5 dci stock la 400m daca faci asta in panta iti da cel putin 2-3 masini, daca nu mai mult. Nu cred ca e cineva care nu stie ce poate un dci la panta!

    Eu inca astept un filmuletz al unui mpi stock sau remapat cu 0-100km pe ceas sa vedem cate secunde.
    Last edited by Seba; 23 May 2008, 10:13.
    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

    Comment


    • Va pun eu un filmulet facut de mine, cu plecare proasta de pe loc.Un dci de 65 de cai remapat.
      @razzvan: tare expresia ta cu need for speed, mi-a placut, pe viitor cauta totusi ceva mai bun!
      Last edited by Razvan_DUB; 23 May 2008, 10:14.

      Comment


      • Pai cat vroiai sa o turez , mai mult de 4000 , deja nu mai are rost puterea max o ai la 4000 rpm eu am mers cu 3500 rpm ....Daca e sa merg cu MPI-u la 5000 rpm (la 5500 am putera max) te asigur ca senzatia e peste cu mult fata de a ta, de aia am zis ca nu mi se pare ceva spectaculos.
        PS : Merg si cu a mea cu 100 in a 3-a in oras ..Si chiar mai mult
        sigpic

        Comment


        • Bad_Wolf: te astept la un 400 de metri. Sau macar fa-ti un test 0-100km/h pe ceasul masinii.
          Dci remapat e sub 10 sec. Sa vad asta de la mpi 1.4 si mai vorbim.
          Last edited by ovimiha; 23 May 2008, 10:50.
          Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
          http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

          Comment


          • Ovimiha, sa nu exageram totusi. Un dci remapat nu ia suta sub 10 secunde. Eu am prins suta in aproape 11. Iar crististreulea, printr-o minune in aprox 10 secunde

            Comment


            • Ovimiha este zmeu
              sigpic

              Comment


              • Razvan_DUB: tu ai avut plecare proasta, doar tu ai zis. Si cand o facut cristi teste batea vandtul si o scos 10.17 pe uscat si fara vand se paote si mai bine. E pe ceas nu e viteza reala dar sa vad un mpi ca face 10 sec 0-100 pe ceas.
                Mai jos 1.4 mpi 0-100 (stock se pare) - peste 13 sec, cam cat faceam eu cu motorashul stock.

                A se compara cu cel de jos, filmul lu cristi:

                14 sec stock si 10.17 dupa chip.
                Last edited by ovimiha; 23 May 2008, 11:21.
                Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                Comment


                • Originally posted by Razvan_DUB View Post
                  Un dci remapat nu ia suta sub 10 secunde.
                  Eu nu inteleg de ce "bagam in aceeasi oala" toate DCi?
                  Mai ales dupa ce au fost "hranite cu jar" ( a se citi remapate...) apar diferente semnificative!
                  Sa inteleg ca sunt egale valorile de 65 cu 85? (CP...Fara a fi remapate!)

                  Si inca ceva...Am impresia ca sunt persoane care fac o confuzie intre CP si NM, ce semnificatie, importanta are fiecare; nu se cunosc diagramele de putere, unde sunt disponibili CP si unde NM...

                  Hai sa nu mergem pe teorema (generala) ca daca este un motor pe benzina este mai puternic, mai naravas si daca este DCI este un lenes.
                  Fiecare isi are particularitatile sale.
                  Cred ca o concluzie foarte apropiata de adevar se poate obtine daca aceeasi persoana a condus fiecare model din dezbatere, in situatii diferite (incarcata_goala, panta_ses, vant_adiere...Etc)
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • 77sky: exact asta subliniez si eu. Am mers si cu mpi si cu dci in diverse situatii. Concluzii le-am tot spus mai sus.
                    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                    Comment


                    • Si eu tot asta am subliniat.Nicidecum n-am zis ca dci-ul este lenes.Dar sa fim seriosi totusi, cel de 65 de cai remapat nu ia suta sub 10 secunde si nici cel de 70 remapat.

                      Comment


                      • Nu de cel de 65 sau 70 stock vorbeam, ala ia cam 13-14 sec 100 pe ceas.
                        Remapat cel de 65 e pe la 10 sec sau chair sub.
                        Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                        Comment


                        • Ovimiha este diselar convins de aia nu accepta ideea ca si un MPI ajunge la acelasi performante sau chiar mai mult , cuplu la DCI este o falsa impresie de putere, e adevarat ca la panta un DCI este mai bun , ca trage mai bine pt. Ca are cuplu mic pe cand un MPI tb dus mai sus in ture sa traga la fel .... Nu sunt de acord cu ce zice el in legatura cu MPI -u la deal , ca nu trage, el o mers incarcat si nu ii tragea la 60 km/h cu a 4-a bineinteles ca nu trage , tureaza mai mult si iti schimbi parerea ovimiha , nu mai induce lumea in eroare.

                          In legatura cu subiectul de discutie el o scos 13 " cu motorul stoc , deci mai putin decat datele producatorului....ok inseamna ca si un MPI stock va scoate mai putin de 13 " care sunt datele producatorului......
                          Last edited by Bad_Wolf; 23 May 2008, 13:20.
                          sigpic

                          Comment


                          • Citesc si plang!....Citesc!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Originally posted by Bad_Wolf View Post
                              e adevarat ca la panta un DCI este mai bun , ca trage mai bine pt. Ca are cuplu mic pe cand un MPI tb dus mai sus in ture sa traga la fel ....
                              E mai bun ?... E mai bun daca mergi linistit. M'am dat cu dci in panta cu plecare de pe loc. Pai n'a avut nici'o sansa : deja pe'a 2'a ramanea rau in spate ... Cu dieselul turbo ai o falsa impresie ca trag de rup ....

                              Iar faza cu Logan sub 10 s ... doar ala de 1.6 16v remapat ar putea sa faca un 9-5 - 10 s ....

                              Comment


                              • Ia stai putin..Te-ai dat cu un dci de 85 de cai cu pornire din panta, tu conducand un 1.4 mpi si l-ai facut? Nu te cred orice ai zice. Poate l-ai facut daca n-a schimbat cum trebuie soferul de pe dci

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google