liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intradevar, conteaza sa ai cuplu cand ai greutate, dar pe sfertul de mila conteaza caii putere in sensul de raport putere/greutate.
    PS: La puteri apropiate, cuplul face diferenta luand in calcul si raportul de mai sus.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • conteaza cuplul si raportul de transmisie pe treapta. cuplul la roata accelereaza masina, iar a diesel cuplul pica cu cresterea turatiei, pe cand la benzinar se pastreaza pe o plaja mai mare de turatie. iar 200 de kile in plus, eu zic ca se simt din plin chiar si la demaraj. cu benzinarul daca nu ai peste 4000rpm, adio, n-ai sanse. si loganul merge tr3 130-140, tr4 pana la 175, etc...a, ca loganul al 160 zici ca zboara, de acord. dar daca-i dai in gura, nu exista sa nu traga. scheiss egal cat consuma, comparativ cu dizalul.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • 1.4 vs 1.9 tdi 105 Sean Leon: 2, 3 masini mi-a dat pe o distanta de aproximativ 400 m.
        Deci, putoare grupa mare.

        Comment


        • Vorbin d.p.d.v. strict a liniutelor, Loganul de 105cp se comporta excelent. Am facut cateva incercari, ma rog, fara partener de comparatie, doar eu si Loganul intr-o seara pe la 1:30 in parcarea Polus Cluj si accelereaza bine treptele 1,2,3. Mi-a placut ca o poti duce fara probleme pana la 7000rot/min si trage pe toata durata. Putine sunt masinile care se tin dupa el.
          Pentru mersul pe sosea insa, mie unul mi-e cam frica sa intru in depasirea altei masini care ruleaza cu 130-140km/h. Nu pentru ca nu ar merge loganul, sau ca mi-ar trebui mult timp, dar strict d.p.d.v. al sigurantei. De cateva ori am simtit usoare oscilatii stanga dreapta care trebuiau bine controlate din volan atunci cand mai este si vant lateral sau frontal.

          Comment


          • Corect ce spui si matale, domnule Gelu. Ori nu te aventurezi, ori o lasi cu burta pe pamant, si ai rezolvat problema.
            Insa aici vb strict de liniute, 400m.
            PS: s-a mai discutat pe tema asta, nu conteaza cuplul maxim al motorului, ci cuplul mediu la roata. Ce conteaza ca am la 2000 rpm 250 Nm, cand media este mai mica decat a unui benzinar?
            Last edited by Cezar; 2 December 2009, 12:28.

            Comment


            • daca vorbim strict de masinile stock un logan 16v se tine cu un TDI (105cp), nu bag mana in foc care este castigator.
              Nu stiu cum ai calculat media cuplului, pentru ca nu exista asa ceva, este curba de cuplu, care intr-adevar la TDI este la 2000 rot/min, de acolo e descendenta, dar nu e cuplu 0. Pe cand la un diesel motorul trage de la 1500 rot/min - 4500 rot/min, la benzina sub 2500 cuplul e extrem de mic.
              Daca vorbim de acelesi motoare dar remapate, practic benzinei nu prea mai ai ce sa ii faci, prin remapare castigul e extrem de mic, aproape nesemnificativ, pe cand la un TDI cresterea e semificativa. 105CP -140CP , 250nm - 320nm, e o diferenta, ei bine dupa unul de asta fi sigur ca ii vezi doar tevile de esapament, cu fumul ala de care ziceti voi.

              Comment


              • compari un motor aspirat cu un motor cu turbina....ambele cu turbina ar insemna cu totul altceva.

                PS: Subiectul tinde sa devina un "diesel vs. benzina", deci rog sa ne mentinem topicul.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Castigator este Loganu 1.6 16V pt ca are timp mai bun pe 0-100/h (ii despart mai bine de o secunda).
                  Cuplu la benzinare ca valoare o fi mic in comparatie cu dizalurile, dar majoritatea benzinarelor dispun de ~90% din cuplul maxim inca de la ~2000-2200 rpm.

                  Comment


                  • Originally posted by Gelu_R View Post
                    daca vorbim strict de masinile stock un logan 16v se tine cu un TDI (105cp), nu bag mana in foc care este castigator.
                    Nu stiu cum ai calculat media cuplului, pentru ca nu exista asa ceva, este curba de cuplu, care intr-adevar la TDI este la 2000 rot/min, de acolo e descendenta, dar nu e cuplu 0. Pe cand la un diesel motorul trage de la 1500 rot/min - 4500 rot/min, la benzina sub 2500 cuplul e extrem de mic.
                    Daca vorbim de acelesi motoare dar remapate, practic benzinei nu prea mai ai ce sa ii faci, prin remapare castigul e extrem de mic, aproape nesemnificativ, pe cand la un TDI cresterea e semificativa. 105CP -140CP , 250nm - 320nm, e o diferenta, ei bine dupa unul de asta fi sigur ca ii vezi doar tevile de esapament, cu fumul ala de care ziceti voi.
                    Eu o iau babeste, ca nu-i domeniul meu.
                    Avem asa:
                    1. cuplu maxim
                    2. curba de cuplu, sau media cuplului ( aria pe care o descrie acesta).
                    3. putere maxima
                    4. cuplu la roata.
                    Cuplul maxim mentine doar puterea, altfel spus impinge roata cu putere, dar nu-i da viteza, deci e bun doar daca vrei sa urci un deal, si sa nu-ti dea in nas. IN rest cucu viteza.
                    Cuplul la roata e dat de cuplul motorului demultiplicat prin cutia de viteze.

                    Practic acum, ca tot vb de cuplu: de ce o ascutitoare de cutie japoneza ( civic Typer R) cu un amarat de cuplu de sub 200 nm, are performante atat de bune? Nu cumva, pt ca are o "medie" mai buna ca un diesel chiar si de 400 Nm?

                    Comment


                    • cand o sa inteleaga lumea oare ca puterea unui motor e aria graficului de cuplu? o functie matematica simpla, integrala de la 1000 la 7000 din functia "cuplu". de aia 100 de cai is 100 de cai, indiferent de combustibil. a, ca dizalul la 2000rpm are deja 70 de cai disponibili si benzinarului ii trebuie 3500rpm pt avea aia 75 de cai sa se tina de dizal, e alta treaba. strict ca demaraj, doua motoare de putere apropiata, pe masini de greutate apropiata, ar trebui sa fie "tot pe-acolo". conditia e ca la benzinar trebuie sa dai fara mila, pe cand la dizal te ajuta turbina deja din turele joase. gelu are dreptate, a zis de fapt ce-am zis si eu cateva posturi mai devreme, un dizal remapat la 140 de cai afuma un benzinar remapat, clar. doar are cai mai multi. hai totusi sa ne limitam la topic, vorba lui darkside, sa nu transformam topicul in dizal vs benzolina.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Depinde ce compari, din nou, motoarele sau masinile. Pt. ca nu e tot una un Polo cu 1.9TDI sau un Passat sau o Octavia.
                        Eu zic ca liniutele astea facute prin oras la semafoare, asa zise "spontane" nu au nici o relevanta. In afara de fealingul acela de moment " ha, cu loganul l-am facut pe ala cu toyota" nu prea demonstreaza mare lucru.
                        Si eu de multe ori pornesc tare de la semafor, si cand il vad pe altul ca se agita de cele mai multe ori cedez, din mai multe motive, care nu isi au locul aici.
                        Daca e ceva organizat si sigur e alta discutie.
                        Last edited by Gelu_R; 2 December 2009, 13:47.

                        Comment


                        • citat: doua motoare de putere apropiata, pe masini de greutate apropiata, ar trebui sa fie "tot pe-acolo".
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Corect, asa e Seba.
                            Ar mai fi un aspect, ati luat in calcul coeficientu de aerodinamicitate? Eu cred ca la un sprint e destul de important.

                            Comment


                            • Cx Skoda Octavia, 0.30
                              Dacia Logan., 0,36.
                              Diferenta colosala

                              Comment


                              • Originally posted by Gelu_R View Post
                                Mi-a placut ca o poti duce fara probleme pana la 7000rot/min si trage pe toata durata.
                                6300-6500 max
                                Originally posted by Seba View Post
                                citat: doua motoare de putere apropiata, pe masini de greutate apropiata, ar trebui sa fie "tot pe-acolo".
                                asta in cazul in care una dintre masini nu e HONDAAAAAA
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google