If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca tu asta crezi ... atunci sa-ti confirme MCD-ul inainte de schimbarea axei a fost cam asa de la 0-400m a avut doua masini in fata mea... dupa sa-ti spuna el care a fost distanta intre noi doi
forumul nu e loc de provocari - oricum pot sa imi iau si 5 RATB-uri - atunci cand te dai de fun si sa vezi cum iti merge masina nu vad nicio problema in acest lucru.
P.S.: ca nu am putut sa editez postul de mai sus... eu nu am negat ca in reprize de peste 150 la ora un motor cu turbina urca mai bine decat unu fara ...
Pacat ca nu ai fost prezent la penultimele intreceri de la Pitesti - WKR - 200 km/H bucuresti-Pitesti - s-a oprit la ultima benzinarie sa ne astepte pe restul apoi a continuat asa ... deci se poate - martori sunt multi nu e problema.
P.S.: gandeste-te ca tu la diesel - oricare ar fi la viteza maxima si turbina e cam la maxim(deja intrii pe rosu), pe cand la un benzinar aspirat viteza maxima nu este la turatie maxima si pe langa asta benzinarele sunt motoare de turatie deci sunt mai fiabile(sunt facute sa suporte acele 5-6000 de ture pe o perioada mai mare) la acele viteze maxime decat un diesel.
ONtopic:
Tot era vb de intreceri: Audi A4 2.0 - vreo masina - o masina si jumate in spatele meu(si de pe loc si din miscare a 2-a, 3-a ... la a 4-a am ajuns la inca un semafor moment in care am fost intrebat daca am cumva compresor - ceea ce nu este cazul.) si ieri seara cu dsign in dreapta - pana in treapta a 4-a(ca s-a bagat peste mine ca nu avea unde sa se mai duca in fata + acolo deja incepea sa se duca - oricum 3 trepte in care nu a scapat de mine ...) m-am tinut dupa un A6 - deci aveti mare grija si la 50-100 de kg daramite la 4-500 de kg (P.S. la mine nu e loganul usurat adica 2 cutii de scule in spate, sub si multe alte prostii)
la on topic acolo ultima parte nu am inteles` deloc.
scrie si tu sa inteleaga toti , ai suprapus versuri peste versuri pana ai dat`o in magiun.
@Gelu: imi pare rau ca nu ne-am cunoscut acum un an si ceva, sa vezi cu merge benzinarul "2foi" de la pitesti la slobozia fara sa crape. de la iesire din pitesti, pana la slobozia, exceptand bucurestiul, doar 5800-5900rpm. nu ti-as zice consumul, ca razi si cu c@#u: 13.5-14% referitor la pupatul esapamentului, da era fierbinte, nu ti-as recomanda sa-l pupi, dogorea inclusiv podul pedalier si tunelul central gandeste-te ca venea caldura pe la frana de mana...n-am vazut evacuarea ce culoare avea, ca la 16v e in spate si mascata de cutia de aer, insa la 1.6mpi sau 1.4mpi in regim de 2capat-3capat, se face vinetie. da lumina albastru-violet noaptea. testat pe delaurile din jurul brasovului si dealul negru, la pitesti.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
cand ziceti "bate diezelul" va referiti strict la topic, adica pe o linie dreapta de 400m? ................
Absolut.
Cu ceva in urma am fost offtopic si am spus ca pe strada lucrurile nu mai stau neaparat chiar asa.
N-ai sa vezi nici un benzinar si nici un dizal care sa mearga cosntant cu 195/h 100 km de autostrada, eventual pe la greci, dar si acolo ar trebui sa ai un norc extraordinar prinzi 100 de kilometri de ''blana''.
Acum ipotetic vorbind, de ce crezi ca ar avea de suferit un benzinar la 5000-5500 rpm in ultima tr de viteza?
Nu vorbim aici neaparat de Logan, orice alta masina (1.4-1.6).
Si fara sa fiu carcotas (a fost caz si aici pe forum parca) am vazut mai multe pistoane topite de dizal decat de benzinar, de asemenea si de arbori rupti mai mult la dizal din cauza unui condus ''sportiv''.
ONtopic:
Tot era vb de intreceri: Audi A4 2.0 - vreo masina - o masina si jumate in spatele meu(si de pe loc si din miscare a 2-a, 3-a ... la a 4-a am ajuns la inca un semafor moment in care am fost intrebat daca am cumva compresor - ceea ce nu este cazul.) si ieri seara cu dsign in dreapta - pana in treapta a 4-a(ca s-a bagat peste mine ca nu avea unde sa se mai duca in fata + acolo deja incepea sa se duca - oricum 3 trepte in care nu a scapat de mine ...) m-am tinut dupa un A6 - deci aveti mare grija si la 50-100 de kg daramite la 4-500 de kg (P.S. la mine nu e loganul usurat adica 2 cutii de scule in spate, sub si multe alte prostii)
Off-topic:
Ca sa-i raspund lui Octavian. Iti dau un exemplu. Anul trecut in 2008 am mers cu Skoda, in Italia, Rimini - Bologna, aproximativ 130km din care mai mult de 100 pe autostrada, sambata dimineata. Am ajuns la destinatie in 40 de minute (cu tot cu drumurile din oras), ne grabeam foarte tare, nu intru in detalii. Pe autostrada am mers constant cu acul pe 200km/h la 4300 rot/min. Pe GPS indica 193-195.
Masina s-a comportat excelent, la destinatie am lasat-o cu motorul pornit 10 minute, iar consumul indicat a fost de 8.7l%.
Pe autostrada soarelui am ajuns la 210km/h, dar nu am tinut-o acolo, stiam ca sunt multe radare, dar am vrut sa-i demonstrez unui prieten cu Mitsubishi lancer ca nu e neceras sa ai peste 200cp.
LOL canto acum mi-am adus si eu aminte de excursia la legalele de la pitesti!!!mi-a mancat benzina de mai bine de 150 lei!!!eram cu un tov,cu felix si andrei!!Si ma opream doar la cafele am tinut-o numai peste 5500 rpm si nu am avut nici o problema!!!Nu mi-a crescut tepm la apa peste 4 linii!!!singura prob care am avut-o a fost ca s-au incins franele chiar daca erau ventilate!!!!
Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!
fara exagerare va dovedesc mereti cu mine in masina..am o pisica din 96 1.8 benzina si la drum intins la 140 constant cre ca 4500 5000 ture nush sigur ca nu prea ma int am consum 7.......asta pt cn zice ca un bmw rupe la consum...in oras 10 11
Astept sa zica si FOF rezultatu. si oricum daca el zice ca el era in fata nu are cum o masina intre noi.. poate o masina aveai tu in spatele nostru
1 masina eu in spatele vostru ...voi erati apropiati , am gresit eu ... oricum sunt dezamagit de albinutza mea... sa fie de la eroarea catalizatorului, plecare,sofer...dezamagit..ma asteptam sa fiu facut dar nici chiar la diferenta de o masina ...trebuie upgrade ..
fara exagerare va dovedesc mereti cu mine in masina..am o pisica din 96 1.8 benzina si la drum intins la 140 constant cre ca 4500 5000 ture nush sigur ca nu prea ma int am consum 7.......asta pt cn zice ca un bmw rupe la consum...in oras 10 11
stiu si eu o pisica de 2 litri benzina care iti da fum. asa ca, don't worry si nu te mai agita cu pisicute pe langa golani
Last edited by bogdan_1984; 5 December 2009, 10:18.
fara exagerare va dovedesc mereti cu mine in masina..am o pisica din 96 1.8 benzina si la drum intins la 140 constant cre ca 4500 5000 ture nush sigur ca nu prea ma int am consum 7.......asta pt cn zice ca un bmw rupe la consum...in oras 10 11
Aici vorbim de liniute (nu alea de la indicatoru de consum benzina).
Iti garantez a sunt destule 1.6 mpi (n-am spus 1.6 16V...) aici pe forum care-ti dau fum la orice ora.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment