liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • asa si ? am o gramada de retineri de numar de inmatriculare de la diversi baieti , pana nu te prind in fapt, filmat , cu om intre masini care da start....tot degeaba.
    pot sa ma dau la semafor cat vreau , ca mai mult de condus agresiv nu au ce sa faca.
    doar daca ai toba , sa te bage la deranjearea linistii publice.

    Comment


    • sunt discutii de 2-3 ani pe topicul asta si nu cred ca a patit cineva ceva; asa ca ne panicam degeaba .
      mai bine mai bagati rezultateee curseeee )

      atata timp cat nu participam la curse din alea "cocalarasti" cu 30 de masini intrun loc eu zic ca e ok
      Last edited by bossake; 30 August 2010, 12:44. Reason: edit
      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

      Comment


      • Originally posted by Octavian___31 View Post
        Acum nici tu nu mai stii ce spui.
        Am spus ca ambele au aderenta ideala, adica nu pierd nimic din treaba asta, ce mai conteaza ca una e 4x4 si alta 4x2?
        Dar pana nu-mi dai un exemplu clar unde pe 0-100 una mai lenta iese in fata alteia mai rapide, mai bine nu mai spune nimic.
        Dumnezeule, cum poti spune asa ceva ?

        Am spus ca luam situatia ideala adica pleaca perfect ambele, in limita tractiunii/anvelopelor dar cum poti spune ca nu conteaza ca una e 4x4 iar alta e 4x2 ? Dupa tine pleaca la fel ? Aia 4x4 are tractiune mai buna si pleaca mai tare. Bineinteles ca o sa conteze, chiar daca aia 4x2 pleaca perfect tot nu se compara cu plecarea unui 4x4. Ca sa nu mai spun ca tot voi va bateati in piept cu exemplu real si scuza-ma dar in realitate si mai mult se amplifica fenomenul in situatia 4x2 vs 4x4. De partea teoretica parca trecusem, parca v-ati prins, la partea practica erau probleme, acum le invartiti ? Oricum ar fi, e amuzant sa zici ca pleaca la fel 4x2 cu 4x4 indiferent daca pleaca perfect sau nu.

        Vad ca nu te-ai convins nici dupa ce ti-a confirmat si RacingCode/Sebastian, si el e habarnist ? O dai din rau in mai rau .
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • la ce-am ajuns , de la 2 pocnitori pe 0-100 in 11 secunde , la comparatii intre veyroane , evouri masini 4x4 cu 4x2
          is curios eu cand un 4x4 de 75 cp , bate un 4x2 pe 0-100 ,asta daca atinge suta ) sau poate pe gheata
          Last edited by Cristi_Xp; 30 August 2010, 14:50.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Cum ar fi un Duster 16v 4x4 vs Duster 16v 4x2 de exemplu).
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • la dusteru 4x4 cred ca se decupleaxa 4x4 pana la 100 la ora , ca nu e permanent .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • ...plus diferenta mare de timpi 0-100 km/h
                -duster 4x2 - 11.5 s.
                -duster 4x4 - 12.8 s.
                Attached Files
                Last edited by Niki; 30 August 2010, 15:39.
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • am postat gresit...
                  Last edited by Niki; 30 August 2010, 15:41.
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • In cazul Duster-ului 4x4 aduce beneficii (de fapt incurca fiindca cantareste mai mult) deoarece 100CP sunt putini si fwd nu are probleme la asta. Daca vorbim de 300+ CP atunci fara doar si poate un 4x4 pleaca mai bine.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • Mai da unu o duma ... inca 25 de pagini de " DA/NU/DA/NU" si de "ESTI PRAF DAR NU STIU CUM SA ITI SPUN!"

                      Abia astept sa ma masor din nou cu Marx
                      No Stress !
                      http://www.youtube.com/watch?v=ozV_vWXZgZY

                      Comment


                      • Originally posted by Shakar View Post
                        In cazul Duster-ului 4x4 aduce beneficii (de fapt incurca fiindca cantareste mai mult) deoarece 100CP sunt putini si fwd nu are probleme la asta. Daca vorbim de 300+ CP atunci fara doar si poate un 4x4 pleaca mai bine.
                        Am vrut sa spun ca NU aduce beneficii, am mancat cuvantul.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • Originally posted by Lanceru' View Post
                          Mai da unu o duma ... inca 25 de pagini de " DA/NU/DA/NU" si de "ESTI PRAF DAR NU STIU CUM SA ITI SPUN!"

                          Abia astept sa ma masor din nou cu Marx
                          ne masuram tati ne masuram. sa vad cand pot sa ajung sapt asta ca sunt destul de ocupat si sa lamuresc si eu problema cu ambreiajul.

                          p.s. in general asa ti e frica de 16veu nu ?

                          Comment


                          • Deci nu mai e masina de familie?
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Nu imi este frica de 16veu, doar ca trebuie sa lamurim situatia cum ca masina ta a facut pe a mea
                              De fiecare daca cand m-am dat si am pierdut prima si singura cursa, am fost nerabdator sa imi iau revansa ;)
                              Doar MCD ma face de imi zboara ficatii, in rest stiu ca sunt capabil sa bat orice 16veu ultramegaterra modificat
                              No Stress !
                              http://www.youtube.com/watch?v=ozV_vWXZgZY

                              Comment


                              • nici chiar ultramegatera modificat. un traseu fara catalizator si un soft nu as fi sigur ca le mai faci.
                                pe mine da ma faci. si acum ma intreb ce naiba a facut Cezar in seara aia. poate ne spune si noua secretul. s a oprit pe dreapta si a bagat kerosen in rezervor ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google