liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Shakare da mai las`o in mama ei de treaba , z pana acuma nu explici ca nu esti platit si acuma vi cu o pagina intreaga de manuscrise , gata , ajunge.

    Comment


    • Cine a spus ca toate acelea au 3.6 sec pana-n suta?
      599.
      ZR1
      GTR
      GT2

      ZR1 a pierdut la start. Insa el si-a atins "suta lui" mai rapid ca Nissan GTR. Mai pe romaneste, Nissan GTR cand era in fata, avea 100 km/h, iar ZR1, sub 100 km/h. Cand s-au echilibrat vitezele, Corvette-ul era in fata. Dupa cum ai vazut, totul a depins de tractiune.
      Last edited by Cezar; 3 September 2010, 20:28.

      Comment


      • cred ca ar trebui sa va faceti un topic separat pe tema asta si sa mutati si toate posturile acolo :P
        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

        Comment


        • Probabil ca se va face un thread.
          Eu doar am rugat sa mi se explice, caci eu nu pricep niste lucruri. Sunt mai prost din fire.
          Deci, viteza in km/h o putem transforma in m/s. COrect?
          Sa spunem ca exista masini, ce parcurg viteza in timpi diferiti.
          Una merge, sa zicem cu 10 m/s, iar alta cu 9 m/s. Deci, aia cu 10 m/s e mai rapida, da? bun.
          Cea cu 10 m/s, parcurge 10m intr-o secunda, deci in 10 sec (arbitrar ales), parcurge 100m
          Cea cu 9 m/s, parcurge 9m intr-o secunde, deci in 10 sec, parcurge 90 m.
          Atunci, cum mama zmeilor, aia de merge cu 9 m/s ajunge mai repede in acelasi punct ca aia de parcurge 10 m/s?
          Nu cumva aia de parcurge 10 m/s, a ratat startul si deci, nu mai parcurge 10 m/s, ci 8 m/s?

          Comment


          • de la panarama de logan so" ajuns la gtr.off topic.Gtr-ul a plecat bine dar pe urma i s-au inodat planetarele.astea au fost off topic.eu am reusit la semafor sa ma tin in spate la o lungime de masina fata de un 525 touring pana la 130 km ,dupa aia...a plecat.era un model mai vechi.cred ca mo lasat ala.
            Last edited by margelatu; 3 September 2010, 20:51.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • Cezar, cred ca tu te referi la viteza medie.

              Intr'o cursa de accelerare nu se poate pastra constanta asta... Ce vreau sa spun: masina care zici tu ca merge cu 10m/s, e posibil ca intr'o treapta (III sa zicem) sa accelereze doar 7m/s., iar cea care face initial 9m/s sa accelereze mai bine, datorita rapoartelor mai bune.

              E gresit?
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • Nu-i nimic gresit. Coerent in exprimare.
                Insa la masini asemanatoare ca putere, ai acceleratii asemenatoare. Nu pe o treapta acceleratie de Berlina si pe alta de Veyron, nu?

                Comment


                • Nu m'am referit la diferente enorme de accelerare, ci doar am vrut sa reiasa ca o masina "mai slaba" dpdv teoretic, poate castiga (la diferenta mica, desigur) o cursa cu una mai bine cotata.
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • Cezare ... esti prost ! stai jos . Uitate la filmuletul cu MLul si o sa intelegi , da ? Daca nu uitate la ala cu veyron stock vs evo modificat de 1000 cp ca sa vezi ca la 301 la ora veyronul o ia in fata pe langa evo care avea 299 la ora exact in momentul cand a atins 300 .
                    Lasand gluma la o parte , logica a ce zice Shakar e buna , ca masinile nu accelereaza la fel pe toate 3 trepte sau cat le ia pana la 100, problema e ca nu stie sa se exprime,si nici cunostiintele necesare ca sa va explice despre ce e vorba ,asa ca degeaba. Tabelul prezentat de seba este teoretic pentru ca daca stai sa te uiti , una din masini pe 1-2 are cum ziceam acceleratie de veyron , si pe 3 de dacie ceea ce practic nu exista .Este adevarat ca doua masini care pleaca din acelasi punct , si fac 0-100 in 11 s parcurg distante diferite tocmai din cauza acceleratiei care nu e la fel .Dar avand 0-100 11 s , masinile nu sunt foarte foarte diferite una de alta ,deci probabil tot 100 cp o sa aibe , tot 1100-1200 kg ,tot aceleasi cutii cu aproape aceleasi rapoarte ,deci vor parcurge aproape aceeasi distanta,ceea ce el nu intelege ca nu suntem in NFS ci real unde exista un echilibru si daca masina accelereaza beton pe 1-2 nu poate accelera de 50 ori mai prost in a 3a .Daca va uitati pe tabelul pus de seba , masina mai handicapata pierde cam 1 metru pe fiecare 0-10 km/h ceea ce iarasi nu exista .
                    Filmuletele cu MLu , si explicatiile cu veyronu ,si evo , sau ZR1 si GT-R cu 0-100 presupus sunt iarasi niste aberatii unde nu reusesti sa transmiti mai departe mesajul tau .Ce rost are sa te ascunzi in spatele lu Sebastian sau Seba care au cat de cat habar in ce vorbesc ,cand tu n-ai inteles despre ce e vorba deci n-ai cum sa poti transmite mai departe si celorlalti .

                    Originally posted by bossake View Post
                    e vorba ca sunt rotile mult mai late decat la o ibiza de fabrica. pe 0-100 parerea mea e ca conteaza mai mult demarajul si plecarea decat pierderea care o are in mers pt ca sunt rotile mai grele. iar niste jante de aliaj pe 17 cu gume usoare cum sunt pe ibiza respectiva probabil ca nu sunt cu foarte mult mai grele decat niste jante de tabla pe 15 si cu gume mediocre cum sunt pe varianta de seire,.


                    ibiza respectiva are dotarile de mai sus. vad ca se pomeneste ceva de XDS autoblocant electronic. nu prea ma pricep foarte bine, poate de asta pleca asa de tare? ca diferenta era doar pe plecare in mers nu era diferenta ba chiar ma apropiam putin.
                    rotile mai grele ingreuneaza plecarea , 3-4 kg in plus la roata fac cat 100 kg greutate la masina ,deci conteaza enorm . La categoria asta de masini de 100 cp , nu ai o plecare foarte puternica care sa te avantajeze rotile late pe 17, mai mult de dezavantajeaza . La peste 200-300 cp sta altfel problema .
                    Last edited by Cristi_Xp; 3 September 2010, 22:19. Reason: Automerged Doublepost
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • s-ar putea sa ai dreptate. azi d-abia am descoperit ca ibiza respectiva avea xds. eu puneam plecarea aia super tare pe faptul ca are roti pe 17, dar s-ar parea ca e din cauza la xds-ul ala, care e un autoblocant electronic. chiar cu toate echiparile si optiunile de sport nu ma asteptam sa aiba asa ceva pe ibiza aia de 105 cai dar asta e, azi am aflat si eu, omul nu a binevoit sa-mi spuna .
                      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                      Comment


                      • Originally posted by Shakar View Post
                        Da dar arata cum e posibil teoretic si daca e posibil teoretic e posibil si practic, lucru confirmat de altii care au mai multa experienta ca mine / noi. Cat despre explicatii, eu nu sunt platit sa explic nimic..............
                        Serios? Atatea lucruri sunt posibile teoretic, dar practic nu
                        Daca te platim, dai niste explicatii de fizician?

                        Comment


                        • Distrigaz vs. Golan91 0-2 , mereu cate o masina, asta e, e prea usor... tre' sa o bag la regim..
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • astazi am cronometrat si eu 0-100km(~105km)

                            conditii: drum drept, fara panta, fara vand, start de la semafor, sofer(92Kg), pasager in dreapta(86Kg) cu cronometru digital(115grame) in mana, benzina o liniuta(~8L), petrom 95(CO93,6), portbagaj gol, roata de rezerva in locul ei, masa masinii inscrisa in talon 1020kg .

                            rezultat: 11.70s
                            singur si cu benzina mai buna(alto101,co95+), preconizez un 10.50s - 11s maxim

                            modul de cronometrare:
                            degetul s-a tinut lejer pe butonul cronometrului iar in momentul plecarii, din cauza inertiei s-a autodeclansat
                            sigpic

                            Comment


                            • Filmuletele cu MLu , si explicatiile cu veyronu ,si evo , sau ZR1 si GT-R cu 0-100 presupus sunt iarasi niste aberatii unde nu reusesti sa transmiti mai departe mesajul tau
                              Nu, nu sunt niste aberatii, sunt niste filme din lumea reala cu niste explicatii clare ca la gradinita doar ca unii nu vor sa le inteleaga si vor sa caute nod in papura. Altfel, astept sa imi iei punct cu punct explicatia la una din ele si sa imi arati unde gresesc. Sa imi explici cum Veyronul care a prins 300 mult mai repede de 26 de secunde, era totusi in spatele EVO-ului care avea o viteza net inferioara, ambele plecand in acelasi timp din acelasi loc.

                              Ce rost are sa te ascunzi in spatele lu Sebastian sau Seba care au cat de cat habar in ce vorbesc ,cand tu n-ai inteles despre ce e vorba deci n-ai cum sa poti transmite mai departe si celorlalti .
                              Nu ma ascund nici in spatele lui sebastian nici al lui seba dar ma gandeam ca daca pe mine nu ma intelegeti / credeti poate pe ei da si asa am scapa de tambalaul asta. Cat despre ce habar am eu, avand in vedere ca eu am lansat primul (aici pe thread) ipoteza asta si am avut dreptate eu zic ca am habar de ce vorbesc, asta cand toti la inceput ziceau ca e imposibil dar pe urma si-au dat seama ca nu e chiar asa. Omu' cat traieste invata.

                              Daca te platim, dai niste explicatii de fizician?
                              Cu siguranta.

                              Originally posted by Cezar View Post
                              Cine a spus ca toate acelea au 3.6 sec pana-n suta?
                              599.
                              ZR1
                              GTR
                              GT2

                              ZR1 a pierdut la start. Insa el si-a atins "suta lui" mai rapid ca Nissan GTR. Mai pe romaneste, Nissan GTR cand era in fata, avea 100 km/h, iar ZR1, sub 100 km/h. Cand s-au echilibrat vitezele, Corvette-ul era in fata. Dupa cum ai vazut, totul a depins de tractiune.
                              Acum am vazut postul asta si vad ca ai alte cifre ca alea gasite de mine, asta doar ma ajuta. Altfel spus un GT-R cu 3.5 secunde este in fata unui ZR1 cu 3.2 secunde, ZR1 batut pana la 100 sau viteze similare de un GT2 cu 3.6 secunde pentru aceeasi viteza. Bineinteles, asa ceva nu se poate, filmul este trucat, fake, au fost erori umane care au determinat asta, aia din ZR1 si Ferrari au ratat startul in timp ce Porsche si GTR au fost conduse de roboti si chiar au depasit cifrele oficiale .
                              Last edited by Shakar; 4 September 2010, 03:45. Reason: Automerged Doublepost
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • tfsi/tsi sunt cele mai reusite motoare cuplate cu dsg sunt f rapide.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google