Originally posted by bossake
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		liniute curse raliuri etc LOGAN
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Memoreaza viteza maxima de la ultima resetare.Originally posted by abulache View PostCum adica pe obd ? In mers aveai cablul bagat sau iti arata cu cat a mers masina chiar daca e parcata ?
 Ceva de genulAttached Filessigpic
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eu vs 1.6 cu aceleasi modificari ca a le mele, tot preferance, roti usoare, aceleasi anvelope, etc. 0-4.
 Diferenta se face la inceput de a3a vro 500rpm, ramane aproximativ o masina intre noi.Apoi nu se departeaza, nu ma apropii.Pe a1a a2a suntem cam pe acolo aman2.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eu cu al meu 1.4 doar cu soft modificat am vazut pe GPS 175Km/h ... si mai aveam pedala ... daaaaaaarr ... era asa o panta abrupta la intrarea in Praga de ziceai ca e partie de schi nu sosea.Originally posted by Octavian View PostIn vise ajunge 1.4 la 180/h.
 
 Asa ca 180 cu 1.4 e fezabil. Dar doar la vale ... lunga si abupta vale.  
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mai avem pedala cu totii dar nu mai avem putereOriginally posted by madhorsefuzzy View PostEu cu al meu 1.4 doar cu soft modificat am vazut pe GPS 175Km/h ... si mai aveam pedala ... . Surplusul de pedala il apesi degeaba, doar asa ca sa relaxezi piciorul. . Surplusul de pedala il apesi degeaba, doar asa ca sa relaxezi piciorul.
 
 Cu soft am prins maxim 175 km/h pe bord iar cu evacuare cap-coada + axa cu came sport 190 km/h pe ceas. Totul cu roti 185/65/R15.
 
 Dci-ul de 85 se opreste la fix 180 km/h pe ceas.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu e fezabil deloc, tocmai tu ai spus conditiile. Doar vise.Originally posted by madhorsefuzzy View Post...................
 Asa ca 180 cu 1.4 e fezabil. Dar doar la vale ... lunga si abupta vale. 
 
 E bine, se explica diferenta.Originally posted by al!n View PostEu vs 1.6 cu aceleasi modificari ca a le mele, tot preferance, roti usoare, aceleasi anvelope, etc. 0-4.
 Diferenta se face la inceput de a3a vro 500rpm, ramane aproximativ o masina intre noi.Apoi nu se departeaza, nu ma apropii.Pe a1a a2a suntem cam pe acolo aman2.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 era soferul mai slab in 1.6Originally posted by al!n View PostEu vs 1.6 cu aceleasi modificari ca a le mele, tot preferance, roti usoare, aceleasi anvelope, etc. 0-4.
 Diferenta se face la inceput de a3a vro 500rpm, ramane aproximativ o masina intre noi.Apoi nu se departeaza, nu ma apropii.Pe a1a a2a suntem cam pe acolo aman2. sigpic sigpic
 Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
 http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Multumesc pentru raspunsul mult asteptat, nu de alta dar sa stiu daca ma pot lua la tranta cu unul pe autostrada.Originally posted by aleXpeed View PostMai avem pedala cu totii dar nu mai avem putere . Surplusul de pedala il apesi degeaba, doar asa ca sa relaxezi piciorul. . Surplusul de pedala il apesi degeaba, doar asa ca sa relaxezi piciorul.
 
 Cu soft am prins maxim 175 km/h pe bord iar cu evacuare cap-coada + axa cu came sport 190 km/h pe ceas. Totul cu roti 185/65/R15.
 
 Dci-ul de 85 se opreste la fix 180 km/h pe ceas.sigpic
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mai tata, ai ajuns sa compari Mercedes-ul cu LoganulOriginally posted by stoicanu View PostCarte spune maxim constructiv.
 Si la Mercedes scrie 210 km/h si urca in 250 fara probleme, ar mai merge dar intra limitarea.  . .
 Am avut la tinerete Oltcit.De fapt mai multe....
 Hai razi 
 Oltcit unicat in Romania,facut de mana mea,(caroserie si mecanica)motor 1300 cmc,cu axe usurate 1222(cea mai agresiva diagrama de inchidere si deschidere a supapelor),culbutori sinterizati pe talpa cu carburi vidia,supape modificate,volanta usurata,ambielaj folosit la curse,pistoane cu 4 segmenti pe cilindru,chiuloase cu canale admisie majorate la 30 mm si lustruite,pistoane cu placute de invar pentru strangerea boltului le temperaturi ridicate,4 carburatoare delorto de 40(40DRLA),pompa electrica de benzina,cutie viteza modificata pe tr 5, pentru drum intins,aprindere electronica si un dispozitiv multiscanteie.Suspensie modificata,3 bari torsiune pe spate,jante AMIL citroen 6,5J.
 Pentru liniute foloseam o CV 4 tr frantuzeasca cu interne de oltcit special.Facea suta sub 10 secunde,dar nu trecea de 110-120.Crestea turatia odata cu viteza,schimbam la kickdowm fara sa iau piciorul de pe acceleratie.
 Masina manca jar,pe autostrada am trecut de 180 km/h.De bord nu mai vorbim ca nu mai era etalonat peste 180km/h
 I-am pus GPL.165km/lua pe gpl !
 Nici un logan stock nu a reusit sa ma depaseasca nici la liniute nici la drum intins ! 
 Nu aparuse 1,6 16V,nu pot vorbi de acest lucru.
 Cum te-ai simti posesor de logan 1,5 dci,1,6 mpi,1,4 mpi sa nu poti face pe unul cu oltcit de 20 de ani ?Last edited by Rac; 9 July 2013, 22:42.
 Comment


















Comment