liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cu rotile mici ai avantaje si dezavantaje...
    un avantaj e ca ai demaraj mai bun fiind roata mai mica si ai cuplu mai bun , iar alt avantaj e ca e roata mai usoara dar prea putin conteaza in ce vreau eu sa explic
    un dezavantaj al rotilor mai mici sunt ca la plecarea de pe loc de la aceeasi turatie rotile se invart mai mult in gol si pierzi timp , iar alt dezavantaj ar fi ca viteza maxima in fiecare treapta de viteza este mai mica decat cu rotile normale care sunt mai mari in diametru . acum ce nu e corect ?
    Last edited by iulica097; 15 November 2018, 23:42.

    Comment


    • Originally posted by mumus View Post
      Eu ma gandeam la dimensiuni mult mai mici, pai si eu stock am 185 60 15, si le prefer din cauza pretului si al confortului, ca mai am 2 variante, 215 45 16 si 215 40 17

      Desi un 195 macar nu strica sa aibe... Cred ca daca pun de 16 cu balon de 45, deja o sa ma rupa la gropi, si la consum (215)
      Pune-ti 205/55/16, balonul este indeajuns de mare incat sa nu te deranjeze, pretul cauciucurilor este foarte decent. Oricum la puterea pe care o ai, cu 205 o sa ai suficienta aderenta pe acceleratii in trepte mici, probabil iti va rupe pe ud 1-a si putin 2.
      Consumul de asemenea nu ar trebui sa il afectezi, conteaza mult greutatea rotilor. Eu am avut 205/55/16 cu jante de tabla, am pus 225/45/17 pentru ca aveam nevoie de suprafata mai lata, cu jante de aluminiu OEM, si consumul este absolut identic. Daca jantele sunt usoare, nu afectezi consumul.


      Rotile mici te ajuta la plecare, in special daca ai 4x4, daca ati mers macar spectatori la drag race, o sa vedeti Audiuri A5, A6, Bmw e90 335, care folosesc 215/40 r17, masini care depasesc 500CP, tocmai pentru ca ii ajuta f mult la plecare.

      Comment


      • Eu am enumerat ce am in carte, altceva nu pun. Si decat sa pun 215 cu balon de 45, mai bine raman pe 185, si pierd la demaraj si pe viraje, dar castig confort.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Nu se intampla nimic daca pui ce nu ai in carte, 205 este o marime extrem de uzuala, nu o sa te opreasca nimeni niciodata sa iti ia talonul ca ai 205, sa fim seriosi. Plus de asta marimile trecute in talonul tau sunt corespondente cu puterea stock a masinii, punandu i roti putin mai late nu va afecta cu absolut nimic, ba dimpotriva.

          Comment


          • Dar la un accident asiguratorul poate sa nu te despagubeasca...daca are legatura accidentul cu aderenta...

            Prefer sa nu ma risc...
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • @iulica: la 80km/ tr3 vs tr4 ai dreptate, dar la 120 la 130, cu limitarea ta mutata la 7000rpm, in tr3 vs tr4? adica acolo unde pierderea de cuplu, implicit putere, e deja semnificativa, cum crezi ca stau lucrurile? visul cu mutatul diagramei de cuplu din soft il poti visa zilnic pana in momentul cand o sa citesti o carte de motoare termice si-o sa intelegi ca un motor se proiecteaza de la profilul axeloc cu came. pana nu schimbi interne, adio mutari de cuplu dupa bunul plac. eu unul o sa ma retrag din discutia asta, ca ma depaseste deja si mi-e teama ca o sa ajungem (ca acum 10 ani) sa creada unii despre cuplu ca ar fi forta pistonului inmultita cu lungimea bielei, din cauza ca nu fac diferenta elementara intre un produs scalar si unul vectorial, ca atare confunda lucrul mecanic cu cuplul de torsiune si nu mai vreau sa facem fizica de-a 6-a din nou.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • si atunci care e rostul ridicarii limitarii la 7000 dupa resoftare ? banuiesc ca are baneficii daca cativa colegi au facut-o pana acum...

                Comment


                • Ptr ca se poate sa te ajute in situatii limita, gen depasiri, cand nu te uiti la turometru si intra limitarea... In cazul in care esti incepator...
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • unii colegi au dat jos rezonatorul de pe admisie, au scurtat-o, sa intre aer calumea. surpriza, dupa modificari si resoftare, au pierdut in fata unui logan stock. umbla o vorba intre astia care tiganesc masini, daca nu pierzi mai mult de 15% din performante, ai un tuning reusit. un amic are o vorba aemanatoare, dupa ce bagi 1500 de euro in masina si pierzi 2 ani cu ea, cand in sfarsit o faci sa traga la fel cum o fatat-o fabrica, te declari multumit de modificari. poti sa faci si 7500, motorul va atinge acea turatie, dar pe langa faptul ca o sa zboare tot din el, puterea la 7500 va fi cam tot aia ca la 3500. candfierul nu e construit sa intre aer in el cu o anumita viteza, cand tot sistemul rezoneaza la 4000rpm, tu poti sa incerci sa obtii performante la 7000rpm. singurul lucru bun pe care il vad acum e ca la liniuta, pe capat de a 3-a, nu mai tre' sa dai 4 si salvezi o schimbare de treapta, dar acdeleratia poti s-o pupi de adio, il simti cum da in nas. te-as intreba de ce pt 7000rpm ai nevoie de axe de 270 de grade, nu de 238, cum ai tu stock, galerie mai larga, evacuare mai larga, alt soft si ajungi undeva la 125cp. dar cuplul maxim e dupa 4500rpm si pe cutia de strada nu te ajuta cuplul sus, ca e prea lunga cutia. twingo sport are 6 trepte, cu tr6 cat tr5 la noi. au fost boi aia de la renault sport si smecheri astia cu limitare la 7000 pe un motor care la 6500 pierde 15 cai din puterea maxima? crezi ce vrei, mai ales ca imi am impresia ca n-ai ascultat de silviu te-a indemnat sa te documentezi un pic despre graficul de cuplu/putere al 1.6_16v. uite aici cum arata graficul, vezi singur cum pierzi cuplu din cauza axelor cu came.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Singurul avantaj pentru ridicarea de turatie este ca la schimbarea urmatoarei trepte pici in turatie, implicit putere mai mare, referindu ne la situatie de fata care se discuta, desigur.

                      Comment


                      • pai daca asta e motivul atunci inseamna ca o sa castigi putere doar pe primele 2 trepte

                        Comment


                        • Originally posted by mumus View Post
                          Sa stii ca astept incontinuare filmulet de la tine cu 0-100, sau mai mult. Ideal 0-140.

                          nu ma declar multimit de filmarea pe care v-am oferit-o pentru ca nu e 0-140...nici macar 0-100 pentru ca nu am avut unde aici . in masina eram eu si o persoana in dreapta care a filmat si trebuie sa specific ca mergeam cu rotile putin infranate pe spate din cauza franei de mana ...cu masina circul destul de rar si e parcata in panta cu frana de mana trasa

                          Comment


                          • :) Pai fa singur si fara frana de mana trasa, si eventual pe drum drept... Momentan dupa spusele lui Seba, nu prea esti tu stock... Ca esti sub 6 secunde... Cred ca daca eliberezi frana de mana, si nu mai mergi la deal, o sa scoti timp de Ferrari...
                            Last edited by mumus; 17 November 2018, 23:01.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • eu v-am zis ca e stock motorul , nu are niciun fel de modificare si nici nu am alt motor decat cel de fabrica ...am doar alte roti , asta e singurul lucru care conteaza la ce am filmat

                              Comment


                              • Mie tare imi pare a mistocareala, si frana de mana si persoana in plus, si 5 secunde, hai, mai taie din ele... Toate filmele de pe net la 16v sunt intre 6 si 7 secunde, si tu scoti 5 cu frana de mana trasa Te numesti cumva Pinochio? Hai ca facem altfel, iti aduc eu cand vii in bv un 1.6 16v, stock, tu te vei da cu ala. ce zici? Ca daca esti asa mare sofer, nu conteaza masina, daca e la fel si e stock... Nu?


                                Seba Ce zici? pare stock loganu asta infranat??? ))
                                Last edited by mumus; 17 November 2018, 23:31.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google