liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • a mai prins a mea forta....eu cand am zis ca 16v stock nu are ce sa imi faca....nu domne...s-a intamplat si cu marx atunci prima data...oricum si el s-a convins ca masina trage mai bine decat un 16v
    Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

    Comment


    • ...mai tre' sa se convinga cativa p-aci )))
      Oricum, e de admirat ce ai putut stoarce dintr-un amarat de 1.4 cu 2 sup/cilindru. Bravo!

      Comment


      • mai e stig ala , firmituristu`

        Comment


        • Cine rupe carca la 16-veuuuu cine rupe carca la 16 veuuu’…
          Nu e altu decat MCD-u, nu e altu decat MCD-uu.
          Carcotasii trag sa crape carcotasii trag sa crape,
          Dar raman mai tot in spate, dar raman mai tot in spateeee,

          Si cand soarele apune si cand soarele apune
          MCD pe toti ii rupe MCD pe toti ii rupee.

          Continuare in episodul urmator

          Comment


          • scuze de off dar



            tareee octaviane
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • Pai bre MCD, uite de aceea ziceam eu de dezbracatul masinii.
              Tu o aveai goala si marx in varianta ei normala.
              Apoi vi si spui ca a ta e mai tare ca un 16v...Las-o cum e ea de la mama natura si apoi da-te cu el. Caci altfel, ajungi la concluzii gresite. Sau sa o dezbrace si el, nu una fara scaune, banchete si alte bazaconii, iar alta cu.
              Last edited by Cezar; 12 August 2010, 13:22.

              Comment


              • MCD sa puna un sac de ciment (50 kg) in dreapta si sa se dea cu Marx.

                Comment


                • Sau sa ramana asa, insa si un 16v sa fie la fel de chel.

                  Comment


                  • De ce si 16v sa fie la fel de chel? Cum au venit masinile din fabrica asa sa fie cel mai bine, daca omu' nu a vrut optiuni pe masina iar celalalt a vrut full option + un motor care sa traga toate chestiile alea dupa el care ar fi problema? Ca are 1.4 avantaj la greutate, asta-i viata..
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Tu citesti tot? Sau doar ce prinzi din zbor?
                      Aici se compara o masina fara scaune, banchete, roata de rezerva, cu una ce are asa ceva.
                      Dupa aceasta comparatie, concluzionam ca 1.4 e mai tare ca 1.6 16v. Sau ca masina x are mai multi cai ca masina y, pt ca a facut-o. INcerc doar sa arat, ca ganditi eronat iar concluzile nu sunt bune.
                      Corect ar fi, masina lui Dan e mai rapida ca a lui Marx. Nu ca 1.4 e mai rapid ca un 1.6 16v.
                      Last edited by Cezar; 12 August 2010, 14:45.

                      Comment


                      • Credeam chel ca si dotari, dar tot degeaba, are aer conditionat, ABS si alte alea, sa spunem ca isi scot amandoi banchetele, presurile, scuturile etc., tot acelasi rezultat o sa fie.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • De ce nu faceti curse pe 1 mila? Sau o comparatie de top speed-uri. Ca poate omu nu-si cumpara vw pentru 400m.
                          Iar cu usuratu, vorba lui Cezar va laudati ca faceti nu stiu ce masini si nici macar scaune nu mai aveti in ele in timp ce ceilalti le au perfect complete plus ceva bagaje.

                          Comment


                          • N-am spus ca ar fi alt rezultat, pt ca asa ceva nici macar nu s-a incercat. Singura incercare a fost cu masinile la fel de echipate, adica banchete si alte carambalacuri.
                            PS: daca scot banchetele si scaunul si alte tampenii, iar tu vii cu masina la fel de echipata, pe 400 m voi fi mai rapid ca tine, cu tot cu serpii si softul tau

                            Comment


                            • Pentru ca am GPL de-aia, am motiv mereu. Daca e rece a mea nu cred Cezar). Eu nu ma mai dau cu admisia calda, nici de alergat n-am mai alergat-o cand se incalzeste, n-are rost.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Deci, ai ceva in plus. Eu asta tot incerc sa subliniez...nu se fac teste reproductibile in conditii asemanatoare ambelor parti.
                                Si daca reusesc sa te devansez pe 400 m, ce vei concluziona: ca 1.4 stock e mai rapid ca 1.4 cu soft si serpi? Intelegi eroarea de gandire?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google