Logan 1.4 Vs Ford Fusion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La viteza aia nu l-am intrebat daca are experienta sau nu !
    sigpic

    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

    Comment


    • #32
      Mi-am adus aminte, o data veneam dispre Oradea (spre Arad) nu m-am putut tine de un Fiesta tdci sau numai ult litera rosie, nu mai stiu...
      Nu m-am putut tine in sensul ca eu mergeam 130-140, m-a depsasit si dus a fost.

      Comment


      • #33
        Cred ca una este Fordul Fiesta si alta Fusionul , care este mai inalt , deci nu prea e aerodinamic !
        sigpic

        Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

        Comment


        • #34
          Mda...Cam unde pierdem si noi cu barcile noastre... )

          Comment


          • #35
            Voi credeti ca influenteaza cx'ul in cursele de strada la viteze pana in 150 km/h ?... N'are nici'o treaba ... Si din cate stiam cx'ul la Logan este unul mediu .

            "pt ca omori si masina complet aiurea."

            Nu omori deloc masina ca'i mai dai in gura din cand in cand ... ( singura componenta care sufera e ambreiajul in rest nu are treaba ). Mult mai rau omori masina cand mergi subturat , cand iei 10 gropi de'ti muta plamanii , cand bagi o benzina proastra, cand ii dai in gura dar motorul nu a ajuns la temperatura optima etc etc .

            Comment


            • #36
              Iar iti place sa citesti printre randuri, citeste tot si atunci posteaza, am spus ca din cand in cand merge cate o mica virgula competitie.

              Si CX-ul masinii este influentat si la 100/h daca pui asa problema, cum ''n-are nici o treaba''??? Mai studiaza un pic problema, ca n-ai dreptate.

              Am mai spus in trecut, mergi cu motocicleta fara casca sa vezi cum iti zboara fata la 100-120/h, sau scoate mana complet afara pe geam la 120 sa vezi numai mana ce rezistenta opune la frecarea cu aerul.

              Comment


              • #37
                Ai spus "pt ca omori si masina complet aiurea." unde citesc printre randuri ?

                Crede'ma nu conteaza cx'ul intr-o cursa.. Doar nu te intreci cu masini de formula 1 ! Nu ma refer ca nu opune masina rezistenta ... Dar si celalalte masini au valori apropiate .. De aceea nu conteaza intr-o liniuta cx'ul.

                Comment


                • #38
                  E dragut Fiesta ala micu', in rest nu-mi place nici un Ford pana la Focus!De la Focus in sus imi scot palaria, mai ales noul Mondeo!
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #39
                    Completare: al carui spate parca nu-i de la masina aia fata e excelenta, dar spatele parca nu l-au nimerit. Oricum, o masina de nota 10
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      Intr-o cursa conteaza foarte mult si CX-ul masinii (nu era vorba de liniute).

                      Complet aiurea: sunt unele ''competitii'' de oras dupa care te intrebi daca chiar a meritat sa te pui cu x sau y si ajungi la concluzia ca ai ''omorat'' motorul compet aiurea, era o expresie.

                      Comment


                      • #41
                        Noi vorbim de liniute .... Inca nu am ajuns nici'unul in vreo cursa oficiala ( cred ca nici in cnr ) . In fine .. Sa schimbam subiectul ...



                        Ford produce niste masini foarte bune ... Fiesta , Focus , Mondeo toate sunt :wub :. De multe ori ma gandesc sa incerc sa achizitionez un Fiesta ST.

                        Comment


                        • #42
                          "-Buna dimineata babo
                          -Castraveti drago?"
                          fix asa faceti si voi ...Deschideti discutia logan vs Ford Fusion cand vedeti ca vine cineva cu argumente ca singurul mod in care fordul poate face loganul este soferul....Aruncati in fata un fiesta.....Pai una e Fusion alta e Fiesta....Nu conteaza cine stie ce aerodinamica...Cel mai mult conteaza masa...Chiar nu am chef sa ma pun acuma sa caut diferenta dintre fusion si fiesta dar sunt sigur ca exista si este destul de mare....

                          Comment


                          • #43
                            Conteaza foarte mult aerodinamica. La puteri asemanatoare - nu ''liniuta'' - aerodinamica isi spune cuvantul (sa presupunem soferi gemeni).

                            Te contrazici singur in vorbe: ''una e Fiesta alta e Fusion''....''Nu conteaza cine stie ce aerodinamica'' ........''Chiar nu am chef sa ma pun acuma sa caut diferenta dintre fusion si fiesta dar sunt sigur ca exista si este destul de mare''

                            Hai mai...ce naiba, esti resitean de-al meu )

                            PS: cand vin Resita musai sa te fac o ''liniuta'' )))
                            Last edited by Octavian; 13 June 2008, 22:45.

                            Comment


                            • #44
                              Parerea mea e ca cel mai bine ar fi sa comparam masinile atunci cand fac parte din aceiasi clasa si au motoare/puteri asemanatoare. Eu am u Focus 1.6TDCI - 109CP, de care sunt FFFFFF MULTUMIT. Masina am luat-o de noua si pana acum, intr-un an si cateva luni am facut 32.000 km. E o super masina, insa nu pot sa deschid nici macar discutia - in vederea unei comparatii cu - masina mea de servici - un Logan MCV 1.5DCI, cu care am mers intr-un an ( aproape ) 24.000km. Dau toate datele astea ( sper sa nu va fi plictisit ) pentru a intelege ca stiu ff bine despre ce vorbesc. Loganul e o masina foarte OK, insa doar pentru a-ti " face treaba ". Nu exceleaza la nimic, nu poti sa-i ceri foarte multe, putere, confort, stabilitate. A fost proiectata pentru a functiona in niste limite minime. Si asta pentru ca e vorba de costuri !!! Daca s-ar fi "investit" in ea pretul n-ar mai fi fost asta.
                              In fine, ideia e ca masina pe care o avem ( indiferent de marca/model/tip ) vrem sa fie ce-a mai buna...... Corect, pentru ca o iubim si e a noastra !!
                              url="http://*********quitmeter.com/"]
                              http://*********quitmeter.com/index....nner/66164.png
                              [/url]

                              Comment


                              • #45
                                Eu am un Ford Fiesta cu motor de 1.25 pe benzina. Motorul are 16 valve si 75 de cai putere. I-am pus filtru de aer sport conic K&N si bujii Denso cu iridium. Am facut Logan de 1.4 MPI si 1.5 dci (65 sau 70 de cai). Poate nici soferii nu erau dintre cei mai buni. Eu am schimbat treptele la 6500 rpm. Acolo imi taie alimentarea. Pe cel cu Logan diesel l-am lasat sa o ia in fata sa vad daca pot sa-l ajung. L-am facut si din mers apoi pe treptele 2 si 3.
                                Sunt din Timisoara. Daca vrea cineva sa incerce sa-mi lase PM si ne intelegem cum facem sa ne intalnim. Nu am preferinte la motorizari, dar cred ca 1.6 16 valve ma bate si nu are rost, dar daca e careva doritor eu incerc. Nu mi-e rusine sa pierd. In rest mi-e egal cu ce fel de motor incerc, dar sa spuna proprietarul daca are modificari facute. Eu am spus ce am eu schimbat la masina mea.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google