Logan 1.4 Vs Ford Fusion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @ octavian ... Nu stiu ce nu ai inteles. Ai facut afirmatia asta si fata de cele spuse de minesi fata de cele spuse de darkside ... Asa ca hotaraste-te de la cine vrei sa primesti explicatii... Cat despre cat, cui, si in ce fel i-au folosit scolile ... Chiar nu cred ca e locul sa discutam aici. Dar daca tot ai adus vorba, eu unul sunt multumit de rezultate.

    In rest, desi am stiut ca o sa supar pe multi, n-am vrut sa spun decat ca totul se rezuma la educatie. Sigur ca si printre cei cu Audi sunt miocani, era doar un exemplu privind modul in care ar actiona cineva, fie in Audi, fie in Logan, in mod normal si rational cand vine unul si da flashuri ca disperatul. Atat !

    Si eu am si conduc un Logan. Si daca mi se citesc posturile se poate vedea ca sunt un "avocat" infocat al acestei masini. Ce am vrut sa subliniez insa, este faptul ca, daca vrei sa scoti in evidenta calitatile Loganului, nu pui problema in genul, cine pe cine face! Discuti despe fiabilitate, spatiu, raport calitate pret etc. Nu dandu-te "zmau" pe sosea si nu fortand limitele sigurantei tale sa a celorlalti.

    Comment


    • #62
      Aseara m-am intalnit in sfarsit cu Alex (Fiesta 1.25 75 cp).
      Am facut ceva teste de reprize si o linie (desenata cu creta desigur )) ).
      Tr II 40-80/h; tr III 60-110; tr IV 80-120.
      Pe tr II si III am stat ceva mai bine, pe tr IV (am spus io ca tr IV si V sunt prost etajate la LOgan) a luat avans, nu mult, dar a iesit in fata mea.
      La liniuta (doua incercari) 0-~140 am iesit in fata, din nou, diferenta mica.
      L-as pune undeva intre un Logan 1.4 stock si unu' remapat, cred ca daca face remap, e posibil sa fie ceva mai ''zvelt'' decat 1.4 remapat.

      Ce mi-a placut in mod deosebit (mi-a dat masina s-o conduc) stabilitatea inumana (arcuri Eibach) la 140 puteam sa trag violent de volan si masina isi pastra ferm traectoria, fara sa dea emotii, franele foarte eficiente (sist de franare Bembo, after market) si zgomotul scos de filtrul sport (suna frumos si te poti intelege cu pasageru).

      Comment


      • #63
        Originally posted by sambo View Post
        Acum stiu ca am sa supar pe multi, insa stiti de ce suntem printre putinii conducatori auto etichetati cu o denumire ? Stiti de ce ni se spune in dispret "loganisti" ? Imi veti raspunde ca e lumea rea, ca e invidioasa, ca ei au sh -uri si noi masini noi etc. Etc. Etc. ... Insa principalul motiv este ca printre noi sunt foarte multi frustrati care vor sa dovedeasca mereu cate ceva. Nu stiu ce ... Poate ca masina lor e mai masina, poate ca si ei pot sa mearga tare. Poate ca sunt mai soferi ... Si asta in trafic unde exista si pietoni si biciclisti si carute. Il si vad pe al din Audi cum schimba banda la 140 ca sa-l lase sa treaca pe vreu dement care vrea sa arate ca si Loganul fuge si care dupa ce o sa-l depaseasca pe cel cu Audi isi va spune plin de multumire "L-am facut mancat'as!!! ". Si de la asemenea comportamente si pana la tunninguri de prost gust, cau eleroane imense si jante de tabla care au capace cu spite mobile, nu mai e decat un pas ... De unde fratilor grija asta permanenta de a "face" mereu pe cineva? Poate omul n-avea chef, poate masina lui era mai obosita ... Sigur ca Prestige -ul "face" Golful cu motor de 1.4. Poate si pe ce de 1.6 102 cp. Dar voi credeti ca aia de au Golf de aia nu pot sa doarma ...

        Hai sa fim seriosi .... Si poate mai putin "loganisti".
        Ceea ce spui aici este cat se poate de adevarat, ai toata aprecierea mea!
        Am avut si eu Logan, stiu limitele acestei masini, stiu ce comportament aleatoriu are la 130 km pe ora. Totusi, asa cum zici, este o masina simpla si ieftina la intretinut, masina care te duce din punctul A in B.

        Sa nu va surpinda daca cei cu Mercedes, Audi, VW se dau la o parte si se uita uimiti la voi cei care conduceti Loganul cu 130-140. Ei sunt uimiti de inconstienta voastra! Mie imi este teama cand vad pe cate unul din astia, teama si pentru el, si pentru noi ceilalti! Cum zicea cineva, nu viteza face accidente, ci inconstienta!

        Poate o sa ma huliti ptr. cele spuse, insa va invit sa faceti astfel de inginerii pe piste special amenajate; si pe voi, si pe cei care au mertane, vw-ane si alte masini cu, sau fara fite. Drumurile publice nu sunt pentru "a-l face pe ala", ca si asa sunt ca vai de ele!

        Cat despre Ford Fusion, aia nici macar nu este masina, este un fel de struto-camila! nici turism, nici 4x4, nici MPV!

        P.S. Oaia nu are nici o legatura cu stim noi cine!

        Comment


        • #64
          citesc si ma crucesc, frate multi de pe forumul asta ajungeti sigur la stirile de la ora 5!!! mai devreme sau mai tarziu cand o sa stati intinsi pe o targa plini de sange aproape morti sa va ganditi ca puteati sa stati in banca voastra, asta daca nu cumva ati murit ....

          Comment


          • #65
            nu prea are importanta puterea ci cuplul motor.
            spre exemplu comparati daca puteti logan 1.5 dci de 85 CP cu focus 1.8l TDDI de numai 75 CP si veti vedea ca focus trece ca racheta pe langa logan.asta e.si focusul 1.8l TDDI are 1317kg.

            Comment


            • #66
              Cuplul inseamna o relatie data de putere.
              S-a vorbit foarte mult pe tema asta: cuplul e bun pentru un "cal de carat", puterea pentru un "cal de alergat".
              De ce un TIR cu 3000 Nm nu e capabil sa prinda macar 200 km/h?...iar un Ferrari F430 cu un cuplu de doar 470-480 Nm prinde ?

              PS: scotand greutatea, transmisia si aerodinamica din context, e lesne de inteles ca tot vor fi diferente intre cele doua exmple
              Last edited by darksid3; 25 August 2009, 12:43.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #67
                Originally posted by axlxxl View Post
                .............................spre exemplu comparati daca puteti logan 1.5 dci de 85 CP cu focus 1.8l TDDI de numai 75 CP si veti vedea ca focus trece ca racheta pe langa logan.asta e.si focusul 1.8l TDDI are 1317kg.
                Cred ca nici tu nu crezi ce vorbesti, un dci 85 cp manca pe paine basinosu ala de 75 cp de la Ford.

                PS: Poti sa faci un tir sa mearga cu 200 numa ca atunci nu mai ai pretentia sa traga dupe el 22 tone.

                Comment


                • #68
                  octavian, merg si cu logan , merg si cu focus.cu focus pot linistit sa merg cu a-3-a in 105km/h si am 3500 rotatii.pina ajungi tu cu loganul la 100km/h mai tre sa-i dai si a4-a, ca nu mai ai ture.oricum motorul de 1.5dci dupa 3000 rot iese din cuplu si nu mai are vana.daca nu crezi fa un test.daca am suparat pe cineva numai vorbesc nimic.
                  Last edited by axlxxl; 25 August 2009, 13:39.

                  Comment


                  • #69
                    Nu suparam pe nimeni.
                    Dizalu dci trage bine si pe tr III pana la 100/h (pana la 3500-3600 trage super bine)
                    Daca sunt altfel etajate treptele, asta nu inseamna ca dovedesti dci-ul, e doar o senzatie care ar disparea imediat daca le-ai pune la un test de demaraj.
                    Chiar si la un dizal de 90 cp de pe Focus ii face probleme dci-ul la un demaraj.

                    Comment


                    • #70
                      Merge cu a 3 a peste 100 garantat,dar nu crezi tu

                      Comment


                      • #71
                        vad ca ati sarit doi pe mine.
                        asa o fi.pina la un test concludent voi pastra tacerea

                        Comment


                        • #72
                          Pai uita-te la Tavi ca i-a dat 145 in a 3 a

                          Comment


                          • #73
                            mda si viteza maxima a loganului de e 167km/h.cum dreaq merge el cu 145 in a 3-a?insemna ca in a 5-a merge cu 220km/h

                            Comment


                            • #74
                              merge, stai linistit. daca e scoasa limitarea, in treapta a 2-a, 1.4 se duce pana la 100km/h. testat de mine.
                              gandeste-te ca viteza maxima in treapta a 5-a e obtinuta la sub 5000rpm. de aici totul e destul de logic sper.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by axlxxl View Post
                                nu prea are importanta puterea ci cuplul motor.
                                spre exemplu comparati daca puteti logan 1.5 dci de 85 CP cu focus 1.8l TDDI de numai 75 CP si veti vedea ca focus trece ca racheta pe langa logan.asta e.si focusul 1.8l TDDI are 1317kg.
                                loganul stationeaza cand trece racheta? e si loganul in miscare? nu ma prind cum vine asta
                                cat despre 100km/h in treapta 3, ui la prostu ista cum ii da a 4-a pe la 110, aproape chiar de 120km/h, unde la 4500rpm acul arata 110km/h

                                dar stai, ai dreptate, pacaliciul asta are un logan de 65cai, tu vorbeai de cel de 85 cai care banui io, e putin mai rapid.

                                cat despre tavi, el are scoasa limitarea, se duce lejer in 7000rpm
                                Last edited by crististreulea; 25 August 2009, 16:14. Reason: Automerged Doublepost
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google