If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
adica aia de la mercedes "e niste fraieri" ca n-au intrat aici, pe forum, ca sa afle adevarul ? ! noi suntem mult mai tari ca ei, care au aruncat cu banii pe un motor de 2 lei. Nu ?
Nu vreti sa intelegeti ca au luat doar motorul si nu si sistemul de injectie? Motoarele reno is bune. Si benzina si diesel. La dci-uri injectia delphi era facuta din saracie pentru saraci. Nu vreau sa jicnesc pe nimeni numindu-i saraci , dar cand cumperi un low cost nu poti avea pretentii de premium si fiabilitate mercedes...
In plus is multe filtre de motorina contrafacute (la falseturi romanii is campioni , dupa chinezi) care distrug sistemele de injectie in loc sa le protejeze .
Le: si eu stiu un logan dci de firma cu peste 400.000 km care nu a avut probleme , dar si cateva cu probleme chiar si inainte de 100.000.
adica pe cine sa jiGnesti ? pe fraierii care si-au luat dci pentru ca nu le-au ajuns banii pentru 1,4 mpi ?!
off: nu ma mai omorati cu "jicnitul" am observat ca se poarta pe aici.
pe gastele care si-au luat low cost sub 10000 de euro si mai vor sa le consume si 3% maxim !
in plus au vise umede ca sunt fraieri care dau dublu pe mercedes si merg cu acelasi motor.
C.............
Din punctul meu de vedere ar fi mai buna o coaja de maxim 1000 de euro la care n-ai rate si pe care ai aceeasi baza...
Subscriu.
Eu ma minunez cand aud de la diverse persoane ca au rate pe 10 ani la un Logan, Megane. Pai in 5 ani masina aia valoreaza mult mai putin decat ai rest de plata la credit.
Dai 1000-1500 de euro pe o Laguna 1 benzinar si ai masina de fatzaiala, decat sa platesti avans de 1500 de euro la o masina noua si sa imprumuti restul de bani pe un deceniu.
pe gastele care si-au luat low cost sub 10000 de euro si mai vor sa le consume si 3% maxim !
in plus au vise umede ca sunt fraieri care dau dublu pe mercedes si merg cu acelasi motor.
si la Qashqai e alt motor ?! ca inteleg ca Mercedesul a cumparat altceva, nu dci. si n-a prea fost sub 10000, ci exact 10500 eu. oricum dci e mai scump decat benzinarul.
si nu vreau consum de 3/100 km. in oras, in conditiile in care merg eu, imi ia 7/100 km, poate chiar si 7,3. dar consumul tot e cu vreo 3 litri mai mic decat la benzina.
nu, imi cer scuze pentru offtopic, dar si-a exprimat dorinta de a-si lua logan dci, nu benzinar, sau un fiat grande punto. daca are in familie unul si e multumit,
care ar fi problema ?
fiind o tara libera si democrata, are si el dreptul sa fac discutii daca se plictiseste.
dar pentru ca vrea masina de la dealer, recuperata pentru neplata, nu-l condamn. are mult mai multe sanse sa ia una buna si nemanarita.
Da, la dealer ajung numai masini una si una.
Nu stiu de ce ai ramas pe ideea asta, dar dealerii vand orice reusesc sa achzitioneze convenabil si arata cat de cat ok. Am un dealer Renault langa mine si au masini de ocazie. Un prieten lucreaza acolo care mi-a zis cum se procedeaza. In masinile la revanzare se investeste minim (au si service acolo), apoi e scoasa ca fata mare la maritat.
Sunt si ei niste samsari oficiali. Isi permit sa acorde 6 luni garantie. E singurul lucru bun garantia aia fata de situatia cand cumperi masina din targ.
nu vobeam de genul ala de dealeri, ci de cei care-ti confisca masina fiindca n-ai mai achitat ratele. si fenomenul e cunoscut ca fiind foarte raspandit. a fost prezentat si la stiri. nimeni nu-si vinde masina dupa trei ani daca are cu ce plati.
cred ca are si dacoservul asa ceva, ca si ei fac leasiguri sau rate.
logan dci laureate din 2010 (cred ca e E5) la 5000 euro nu mi se pare pret de samsar. aia a costat vreo 10500 eu.
Da, masinile confiscate sunt in perfecta stare.
Pai unul ce nu a platit ratele vreo 6 luni si stie sigur ca ii vor confisca masina, clar face reviziile ca la carte, are grija de masina ca de ochii din cap.
Vazusem un Porsche cu amortizoare ieftine de la alta masina, alea originale le daduse proprietarul jos si le vanduse.
si eu stiu tiruri recuperate de leasing care-s epave pe roti. multe piese le lipsesc sau is inlocuite cu altele stricate.
loganurile de la taxi sau de la firme de paza is la fel.
ce te bucura la astea recuperate in afara de anul de fabricatie ?
da, mai bine iei din targ.
sau te duci cu canistrele la petrom ca sa castigi logan nou.
fata de autovit si vitan mi se pare clar mai buna varianta cu dealerii.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment