Type-R In 4 Usi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Una din masinile mele preferate.Superba.
    Felicitari pentru noua achizitie.
    sigpic

    Comment


    • #32
      Ce sa mai zic numai gusturi japoneze avem ..tot respectul.
      in legatura cu suspensia, am mers cu masini care au B8 si B12, trebuie sa recunosc ca sunt mult mai bune decat cele tiganite ... iti recomand b8.,sunt mai soft

      Comment


      • #33
        Bilstein B12 sunt de fapt B8 cu arcuri Eibach sau H&R. Nu cred ca exista diferente intre cele doua variante. Una este cu arcuri, iar cealalta fara.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • #34
          Am mai scris 1000km in bord la sfarsitul anului. Un drum pana la Toplita si retur mi-a aratat cat de mult mai am de lucru la masina asta. In primul rand am mers noaptea, ocazie cu care mi-am dat seama ca farurile mele sunt lumanari si bat prea jos. Am xenon de fabrica pe masina, iar instalatia include autoreglaj pe inaltime si spalator de faruri. Va trebuie sa verific pozitia farurilor si daca mai functioneaza reglajul pe inaltime. Oricum sticla farurilor este matuita si va trebui in primavara sau chiar mai devreme sa le fac un polish.
          O trecere pe centura din Miercurea Ciuc mi-a ars 1-2 becuri prin bord si vad tahometrul luminat pe jumatate. Noroc ca mi-am comandat becuri pentru tot bordul si urmeaza sa le primesc luna asta, impreuna cu toata distributia si volanta usurata.

          Cadoul de Craciun pentru ATR a fost un kit de ambreiaj OEM. In curand, va trebui sa dau jos cutia. Odata cu schimbarea kitului de ambreiaj si volantei vreau sa verific starea sincroanelor. Nu imi place ca agata un pic pe 2 si 3.

          Aseara, la intalnirea fulger, am umblat un pic la cablu de acceleratie ca imi ramanea turat motorul pe liber. Daca bagam piciorul sub pedala de acceleratie si o ridicam un pic revenea la normal. Sper sa nu fie nevoie sa il schimb. Deja trebuie sa comand un cablu pentru frana de mana si am vazut ca ma costa vreo 270 ron, nu e deloc ieftin.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • #35
            Eu am B8 pe masina, cu arcuri "tunse" ce-i drept. Nu prea e confortabila suspensia, e destul de rigida si cam face balans pe denivelarile mai mari mari si dese. Din pacate, nici termen de comparatie cu alte masini nu am asa ca ia spusele mele ca pe o parere pur subiectiva.
            Legat de Honda, numai de bine. Daca imi aduc aminte bine ai dat hidosenia aia de aripa jos. Si ca de la un obsedat de orezarii la altul (:P), cred ca fara praguri si bara spate poti renunta usor la bara fata in favoarea celei standard. Ziceai ca o mai parca...

            Eu am B8 pe masina, cu arcuri "tunse" ce-i drept. Nu prea e confortabila suspensia, e destul de rigida si cam face balans pe denivelarile mai mari si dese. Din pacate, nici termen de comparatie cu alte masini nu am asa ca ia spusele mele ca pe o parere pur subiectiva.
            Legat de Honda, numai de bine. Daca imi aduc aminte bine ai dat hidosenia aia de aripa jos. Si ca de la un obsedat de orezarii la altul (:P), cred ca fara praguri si bara spate poti renunta usor la bara fata in favoarea celei standard. Ziceai ca o mai parca...
            Last edited by Valentin_N; 6 January 2012, 19:53. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic
            ^Logan turbat (WIP)^

            Comment


            • #36
              Bara am dat-o deja jos. Arata foarte normal acum. La fel si eleronul aftermarket, a fost inlocuit de unul OEM insa nevopsit. La primavara as vrea sa ii dau o vopsea, iar pana atunci ma gandesc daca o las cu eleron sau nu. Arata bine si fara eleron, o masina normala care stie sa faca multe. Ar trebuie sa fac un drum pe Cheia cu eleronul pus si altul fara el, sa vad daca se simte diferenta. Masina cu amortizoare stoc de 10 ani sta foarte bine pe sosea, un pic ajutata si de LSD.

              Tu balansul il ai sigur de la arcuri, Bilstein B8 nu sunt pentru arcuri stoc. Trebuia sa alegi B6 daca vroia sa folosesti arcurile stoc.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • #37
                are HR , nu arcuri stock

                Comment


                • #38
                  Spoiler aftermarket vs spoiler OEM

                  atr_bara_.jpg vs atr_bara1_.jpg
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • #39
                    Nu arata rau nici ala aftermarket mie unu imi place.Pe care il pastrezi pe masina pana la urma?
                    sigpic

                    IL 1 3 MIU

                    Comment


                    • #40
                      Pe cel OEM. Vreau sa schimb suspensia si e posibil sa mai coboare un pic garda la sol. Cu spoilerul aftermarket aveam probleme chiar si cu suspensia stoc, nu are rost sa ma chinui sa merg pe strada. Oricum nu are continuitate, mi-ar trebui alte praguri si un spoiler spate.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • #41
                        Deci imi place enorm Mai ales ca e si type R Ti-am comentat si pe facebook cu ceva timp in urma Bafta si multi km impreuna cu ea

                        Comment


                        • #42
                          arata super bine succes in continuare !!!

                          Comment


                          • #43
                            ATR in varianta de iarna:

                            IMG_0626.jpgIMG_0634.jpgIMG_0635.jpgIMG_0629.jpg
                            Dupa un pic de lucru manual cu lopata pe langa el, am reusit sa il scot din nameti. A pornit un pic mai greu, dar la prima cheie. Noroc cu bateria noua.

                            IMG_0637.jpg

                            Prin zapada se descurca admirabil, chiar daca nu este incaltat cu gume de iarna bune. Sunt un pic cam vechiute si tocite, dar momentan nu am altele iarna asta. Sper sa se descurce in continuare si daca este cuminte, iarna urmatoare primeste incaltari noi.

                            IMG_0684.jpgIMG_0688.jpgIMG_0693.jpgIMG_0686.jpgIMG_0695.jpg

                            In vizita la un prieten sa lustruim un pic farurile matuite:

                            IMG_0696.jpgIMG_0699.jpg


                            Ii multumesc si raman dator pentru efortul depus la -12 grade, sa-mi lustruiasca farurile la ATR. Dupa aceasta operatiune, am cumparat un set de becuri Philips D2R. Le-am inlocuit pe cele vechi care cred ca aveau 8-9 ani si erau ca niste lumanari. Deci mare atentie, becurile cu xenon nu tin o viata. Recomandabil, chiar daca nu se ard, sa le schimbati la 2-3 ani.

                            Ziua in care ATR-ul a cedat la frig si gheata:

                            IMG_0734.jpgIMG_0732.jpg

                            Nu va inchipuiti acum ca n-a pornit. Ba din contra, porneste fara cusur. Intamplare face ca aveam nevoie de masina si ma grabeam sa ajung in oras. Dar inainte de asta, trec pe la o statie peco sa pun niste benzina. M-am asezat frumos la pompa, dau sa deschid usita de la rezervor si surpriza. Inghetat bogna nici nu se clintea, iar eu nu puteam sa ajung la buson. In zadar am incercat sa sparg gheata cu cheia, usita nici nu se clintea. Ca sa nu ma fac de ras in benzinarie, am facut cale intoarsa si am dus masina acasa. Nu puteam sa mai merg cu ea pentru ca rezervorul suna a gol si eu aveam de alergat prin oras. La motor de 2.2 vtec nu prea iti vine sa pleci cu rezervorul gol.
                            Noroc cu Suzuki din parcare, pe care nu trebuia decat sa il scot din tona de zapada.

                            Dupa aproape o saptamana de stat in curte, mi-am facut curaj si am iesit la dezghetat. Am luat feonul si cu el am topit toata gheata de pe langa usita. Intr-un final am iesit victorios si s-a deschis. De bucurie, am bagat vreo 30 litri de benzina.

                            De abia astept sa vina caldura si sa mai mesteresc un pic la ea. Mi-au intarziat piesele comandate din cauza zapezilor, dar cred ca saptamana viitoare ar trebui sa am toata distributia si volanta usurata.

                            Acum ma duc sa il caut prin zapada, cred ca iar trebuie sa il dezgrob.
                            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                            Comment


                            • #44
                              mie la logan imi inghetau chederele si nu puteam deschide usile
                              ai tractiun integrala?
                              I changed her oil , she changed my life
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                As vrea eu tractiune integrala. Daca avea se numea EVO 9, dar ma multumesc acum si cu un amarat de autoblocant (LSD) cu care a venit de fabrica. Cand accelerez pe zapada cu volanul drept merge inainte, fata de o masina normala care se duce in stanga sau in dreapta.

                                Trebuie admirata masina, ca englezoaicele e urate.



                                Uploaded with ImageShack.us
                                Last edited by Doc; 13 February 2012, 17:02. Reason: Automerged Doublepost
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google