Saab 9-5 Aero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare. Revin cu o problema asupra careia cer in sfat de la cunoscatori: eu am pe masina instalatie Zenit Pro cu injectoare Hana.
    Masina are app. 37,000 km de cand i-am pus GPL
    Putere masina: 260 cai cuplu 350 , iar in boost se duce in 380 cuplu. (motor turbo 2.3).

    De cand a dat frigul, masina se oprea cand trecea pe gaz (daca o treceam manual, pe la 60 grade se balbaia destul de tare, pe la 90 grade se simtea dar nu asa grav).
    Am fost la revizie la gaz (din pacate intre timp mi-a expirat si garantia) si mi-au spus ca a fost din reglaje.
    In prima zi a trecut OK (cred ca era si cald motorul), a doua zi a trecut cu ceva balbaieli, a treia zi iar s-a oprit motorul.
    M am consultat cu Marx si mi-a zis ca mai mult ca sigur e de la injectoare.
    I am sunat pe cei del a Supergaz si mi-au zis sa trec pe la ei sa punem o rampa provizorie Valtek, sa vedem daca mai face.
    Cu rampa Valtek, masina trece normal pe GPL fara nicio poticnire.

    Acum cei de la Supergaz imi propun sa lasam aceasta rampa Valtek pentru ca ..spun ei... Hana se strica de unde pun eu gaz (ca o paranteza, eu pun gaz app 40% de la Petrom, app.40% de la Mol si app.20% de la Lukoil doar cand nu am alternativa).
    Din cate stiu eu ...Valtek duce pana la app. 160 cai , in niciun caz 260. Dar cei de la Super gaz mi-au comunicat ca cu duza de 3 , duc fara probleme.

    Acum nu stiu ce sa fac..eu am gasit ca Valtek ul duce maxim 45 cai pe cilindru la presiunea de 1 bar., adica vreo 180 cai. Hai cu presiune marita...sa se duca in ....220. Dar pana la 260 (sau chiar 280 pe boost ) e cale lunga.
    Rampa contine duzele pentru galeria de admisie si suporti pentru prindere (in functie de lot pot fi bare metalice sau suporti din cauciuc).Optional puteti achizitiona si duzele de calibrare.Rampele de 3 ohmi se folosesc de obice la instalatiile GPL Tomasetto, Fratelli, Milano, AG Compact,


    Vad ca si Hana astea noi Gold duc abia pana in 200 cai
    Contine 4 injectoare Hana H2001 Gold, rampa si un adaptor (cu filet M8x1) pentru senzor de presiune / temperaturaRampa este compatibil cu o multitudine de calculatoare GPL de la mai multi producatori cum ar fi AC Stag, LPG Tech, KME, etcStut intrare gaz de 12 mmConector AMP Superseal cu

    la presiune pana in 1.2 bari.

    Sa ii las sa imi puna Valtek? Sa mai incerc odata cu Hana? (nu inteleg de ce s-au dus asa repede...pai asta e gazul din Ro , daca se duc asa repede nici nu ar mai trebui comercializate).
    Multumesc mult pentru orice sfat, e binevenit.
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • Salutare. Sunt plin de nervi, dupa numai 2 ani si 2 luni, bateria mea Rombat Premier a sucombat-astazi avionul nu a mai pornit. Prostia e ca desi bateria avea 3 ani garantie, am pierdut factura/certificatul de garantie.
      Ce ma sfatuiti sa cumpar, sa reziste totusi mai mult de 2 ani?
      Ma gandeam la un Exide de 72 Amperi.Pareri?
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • eu am pus banner

        Comment


        • Salut,
          Super tare reportajul.
          Eu sunt in expectativa daca sa cumpar un Aero. Puterea e buna, e cool, dar nu ma dau pe spate. As urca de la 120 cp, deci si un 150 cp ar fi excelent.
          Gaz ar fi din prima (am si pe asta de acum). Vad ca pe extern chiar nu mi-as modifica costurile (din ce vad ca scrii aici). In oras probabil ca m-ar costa cu vreo 5 lei mai mult la 100 km. Hai, pentru 260 cp ... 5 lei in plus ... merita.
          Mi se pare interesanta instalatia ta de gaz. Am mai cerut odata o oferta (de unde am pus eu instalatia de gaz) pentru un Saab 2.0T - 210 CP si mi-au zis Prins. Pe langa ca e mai scumpa, ia si benzina 1l - la 100 (asta cand merge pe gaz). Si mi-au zis ca doar Prins pentru puterea asta (54 mil parca costa instalatia).
          Esti multumit de instalatia de gaz? Nu prea mi-e clar problema avuta in februarie la instalatie. Care a fost concluzia/rezultatul.

          Poti sa pui o poza a bordului cu butoanele de ventilatie a scaunelor?

          Cel mai mare minus pe care l-am gasit la masina: impozitul de 800 ron.

          Comment


          • Salutare si scuze de raspunsul intarziat.
            Eu am Zenit Pro , a costat 3,600 lei instalatia. Nu consuma si benzina in acelasi timp.
            Dupa app.30,000 km i-am schimbat rampa de injectoare- cand trecea pe gaz se oprea motorul.
            Masina merge relativ ok pe gaz acum, dar trebuie sa mergi mai 'eco'. Eu unu' m-am obisnuit cu ideea si incerc sa nu o fortez atunci cand e pe gaz.
            Evit sa ii dau peste 3,500 ture decat atunci cand sunt intr-o depasire.
            La 3,500 ture in treapta a 5 a am app. 150 la ora.

            Masina imi place la nebunie, chiar merita daca gasesti una ce a fost intretinuta.
            Am ajuns acum la 102,000 km si nu am avut probleme cu ea. (luata la 55,000).

            Vezi ca motoarele pana prin 2003 aveau ceva probleme cu baia de ulei. Se depunea un fel de 'mal' de la ulei si strica motorul. Dupa acest an au rezolvat.

            Maine fac poza si la ventilatia in scaune- e geniala si merita toti banii. Ca o paranteza in vara asta am mers cu o colega cu un X1 nou nout. Faina masina, dar mi-am facut camasa varza, cand m-am dat jos din masina era uda in spate. La Saab- masina din 2006- vara esti rege. Geamurile cu protectie termica si ventilatia in scaune nu ar trebui sa lipseasca pe nicio masina care se respecta.
            Saab 9-5 Aero

            Comment


            • Si pozele promise. Scuze pentru intarziere.
              Attached Files
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • Cu ocazia implinirii a 3 ani de cand ne bucura excursiile, avionul meu a primit un polish si un tratament ceramic.(valy kpt)
                Poze atasate (au fost facute azi dimineata si era ceva roua pe ea).
                104,000 km (luata la 55,000), coafura rezista .
                Attached Files
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • Am mers si eu cu un 9-3 2004. Masina mi s-a parut a fi foarte ciudata pe curbe, parca mergeam cu o caramida, aceiasi problema e si la 9-5?

                  Comment


                  • Si eu am mers cu Dacia 1300 si e chiar naspa..asa e si Loganul?
                    Lasand gluma la o parte.. 9-3 din 2004 nu prea are legatura cu 9-5 Aero 2007.
                    Plus ca depinde si in ce stare era masina. Daca avea 200,000 km si amortizoarele praf..
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • 9-3 ul stiu ca e pe platforma de Vectra C, se simtea foarte ciudat, intradevar masina avea 200.000 km
                      Oricum foarte frumoasa masina si ingrijita, sa o stapanesti sanatos!
                      Last edited by hasserro; 16 November 2018, 20:23.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google