Logan II 0.9TCe PAF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • erau destul de tari,le-am facut dupa bunul meu plac..
    imi place sa "topaie"

    Comment


    • Se lucrează rapid.., au primit acceptul de plată, și e la vopsitorie. Au dispărut punctele de rugină.
      Attached Files
      My turbo lag, give your MPI, a chance

      Comment


      • Numai e mult și se aproprie data de 1mai. yeeyy. Însă mă lovesc de câteva probleme ca să zic așa. Prima ar fi....scarțâitul franelor când apas lin pedala (plăcutele mai au material). O a doua problemă ar fi..aceea că dupa ma dau la mașină, și trebuie să opresc din x motive...semafor, intersectie...etc....apăs frâna, fac și frână de motor 4,3,2,1. imediat ce m-am oprit...mi se aprinde martorul de la frâna de mână și rămâne aprins timp de 30secunde. Mai nou am văzut că se pâlpâie și în mers. Lichidul de frână este ca apa (nu știu dacă așa trebuie să fie sau nu, și am văzut niște mici impurități pe interiorul vasului de la lichidul de frână). Am schimbat acum cațiva ani lichidul de frână cu ajutorul lui Cosmin CGK.

        ps: Treaba cu amortizoarele scurtate și întărite pică din motive de confort. Mi-am rupt mașina în urmă cu 2săptămâni pe Vedea... drumu de-a dreptul PRAF. Am reușit să îndoi scutul...suficient cât să lovească baia de ulei în scut...din cauza trepidațiilor motorului. Oricum amortizorul dreapta față era compromis. Le voi înlocui.
        Last edited by andrei_mircea; 27 April 2015, 00:05.
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • Azi am zis să desfac egr-ul să vad în ce stare mai este. S-a prezentat bine, însă nu și conducta tip J. depuneri nesimțite deși vede talpă. Am gresat sistemul de culisare al etrierilor, am curațat garniturile și am pus foarte puțina vaselină.
          Attached Files
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • Cîţi kilometri are maşina?
            Conducta de tip J a mai fost curăţată până acum?

            Comment


            • 65.699km. Nu a fost niciodată curățată. Avea șurubul sigilat cu vopseaua aceea din fabrică.
              My turbo lag, give your MPI, a chance

              Comment


              • a mea are 84 de mii si n-a fost niciodata curatata. o fi ceva pe acolo _ nu scoate fum, nu face figuri. merge foarte bine.

                Comment


                • cel mai usor se curata cu o lampa cu gaz... se arde si se curata foarte bine...

                  Comment


                  • B997NDL -> N-ar strica sa te uiti....Eu n-am sesizat sa faca nazuri masina, pur si simplu, i-a sa vad ce e pe acolo.
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • Originally posted by andrei_mircea View Post
                      Numai e mult și se aproprie data de 1mai. yeeyy. Însă mă lovesc de câteva probleme ca să zic așa. Prima ar fi....scarțâitul franelor când apas lin pedala (plăcutele mai au material). O a doua problemă ar fi..aceea că dupa ma dau la mașină, și trebuie să opresc din x motive...semafor, intersectie...etc....apăs frâna, fac și frână de motor 4,3,2,1. imediat ce m-am oprit...mi se aprinde martorul de la frâna de mână și rămâne aprins timp de 30secunde. Mai nou am văzut că se pâlpâie și în mers. Lichidul de frână este ca apa (nu știu dacă așa trebuie să fie sau nu, și am văzut niște mici impurități pe interiorul vasului de la lichidul de frână). Am schimbat acum cațiva ani lichidul de frână cu ajutorul lui Cosmin CGK.

                      ps: Treaba cu amortizoarele scurtate și întărite pică din motive de confort. Mi-am rupt mașina în urmă cu 2săptămâni pe Vedea... drumu de-a dreptul PRAF. Am reușit să îndoi scutul...suficient cât să lovească baia de ulei în scut...din cauza trepidațiilor motorului. Oricum amortizorul dreapta față era compromis. Le voi înlocui.
                      Legat de martorul franei de mana, vezi sa nu fie un contact imperfect de la stopuri. Face figuri si in curand o sa ai pom de craciun la stop daca nu o rezolvi.

                      Comment


                      • Originally posted by andrei_mircea View Post
                        Numai e mult și se aproprie data de 1mai. yeeyy. Însă mă lovesc de câteva probleme ca să zic așa. Prima ar fi....scarțâitul franelor când apas lin pedala (plăcutele mai au material). O a doua problemă ar fi..aceea că dupa ma dau la mașină, și trebuie să opresc din x motive...semafor, intersectie...etc....apăs frâna, fac și frână de motor 4,3,2,1. imediat ce m-am oprit...mi se aprinde martorul de la frâna de mână și rămâne aprins timp de 30secunde. Mai nou am văzut că se pâlpâie și în mers. Lichidul de frână este ca apa (nu știu dacă așa trebuie să fie sau nu, și am văzut niște mici impurități pe interiorul vasului de la lichidul de frână). Am schimbat acum cațiva ani lichidul de frână cu ajutorul lui Cosmin CGK.

                        Scartaitul la franare nu este neaparat o problema, oare cand o sa inteleaga lumea chestia asta?

                        Lichidul de frana se inlocuieste complet periodic. Martorul se aprinde in acest moment datorita nivelului scazut in vasul de lichid.
                        Motive pt care scade nivelul lichidului :
                        1. furtune/conducte fisurate - la tine nu este asta cauza, deoarece in acest caz ramai fara pedala, pierzi presiune
                        2. uzuri accentuate ale pieselor consumabile : placute, discuri, saboti, tamburi.

                        Ti-am scris si aici ca sa ramana
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Mersi Dani, si mă bazez pe ceea ce spui. Din păcate trebuie să mai aștept, și le voi schimba pe toate odată (discuri, plăcuțe, saboți, lichid de frână)
                          Am gresat cablul de ambreaj (degeaba), cum se încălzește motorul ( 4 linii ) tot scarțâie și trosnește. Am impresia că trebuie unsă..furca..Mă disperă sunetul.
                          Ma poate ajuta cineva cu o vaselină ceva...rezistentă la temperaturi ridicate ?
                          Last edited by andrei_mircea; 28 April 2015, 17:07.
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • salut! ce trosneste, ca nu inteleg?

                            Comment


                            • Când este motorul cald și apăs pedala de ambreaj, trosneste / scârtâie ceva. Pe întreaga durată cât apăs pedala.
                              My turbo lag, give your MPI, a chance

                              Comment


                              • Aaa, am avut si eu o problema de genul asta , însă nu cand apasam aceleratia, ci frana, si destea am crezut ca te pot ajuta. Dar la tine e total diferit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google