B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu sunt fixe,dar in jurul valorii alaia se invart.Vezi doar culoarea de la map ca tinde sa fie o linie dreapta cu mici fluctuatii.
    Descarca-ti RStunerul,si iti trimit logurile si te uiti la ele in real time,ca doar vezi ca pe pozele alea sunt unele valori ce fluctueaza.
    N-are niciun rpm mai mult 182...si la 7300 rpm 182 tot atatia mbar indica...
    Last edited by Cristi_Xp; 13 May 2012, 11:50.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • singurii parametri care i-am masurat au fost :
      temperatura : -ziua pe caldura mers linistit si bara la bara maxim 55° iar in accelerare scade la 39°-40° mers peste 100km/h (in conditiile in care nu am imbracat serpii)
      -puterea maxima la roata care o faceam la 5500 rot/min
      -cuplul maxim care il faceam la 4200 rot/min

      lucruri care nu mi se par concludente din cauza reglajului tachetilor ... erau 20 adm cu 25 evac si dupa 5000 aveam impresia ca imi bate motorul si se auzeau ingrozitor

      in noua configuratie nu am facut nici un test pentru ca mi-a arestat Razvan adaptorul OBD

      voi modifica serpii 4-1 in 4-2-1 cu lungimile si imbinarile calculate si sudura in perna ,inveliti bine sa nu mai degaje caldura in compartimentul motor

      Comment


      • ma refeream la faptul ca valorile MAP la care se face citirea sunt aceleasi :

        7403 rpm - 1013,2 map
        5922 rpm - 810,56 map

        si la 182

        7755 rpm - 1013,2 map
        6204 rpm - 810,56

        @ cos_min cum masoare puterea si cuplul ? are si pocket dyno ?

        Comment


        • Cristi in ce masoara senzorul de vacum presiunea in DDT?

          Comment


          • in milibari

            Comment


            • prin senzorul de accelerate , turatia reala a motorului si greutatea de 1150kg introdusa

              a inca o comparatie : cu loganul lui coco 2.0 16v (axe,evacuare 4-1 de clio 172,axe de 172,evacuare si admisie portate)
              -inainte plecat din din treapta 1 de la 30km /h pleca 2 masini in fata din prima
              -ieri aceeasi plecare pana la 100km/h stam egali apoi cand da el 3 pleaca o masina
              Last edited by cos_min_i; 13 May 2012, 12:27.

              Comment


              • 1150 kg are a mea. a ta nu cred ca sare de 1100.

                sunt curios daca o pui pe duno daca ies acelsi valori

                Comment


                • Originally posted by alessandro View Post
                  ma refeream la faptul ca valorile MAP la care se face citirea sunt aceleasi :

                  7403 rpm - 1013,2 map
                  5922 rpm - 810,56 map

                  si la 182

                  7755 rpm - 1013,2 map
                  6204 rpm - 810,56

                  @ cos_min cum masoare puterea si cuplul ? are si pocket dyno ?
                  pai probabil sunt niste valori de referinta luate,adica mapul e referinta...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • sa inteleg ca ai castigat destul de serios pe plaja 4000-6000 pe turatiile joase banuiesc ca ai pierdut....

                    Comment


                    • Da, pierde jos...
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Pierde ca nu tine zarul cu el are si mult cuplu al dracu logan ca sa aiba ce pierde.La linii mergi in plaja de turatie 1000-3500rpm?
                        sigpic

                        IL 1 3 MIU

                        Comment


                        • Nu, dar eu la al meu 1.4 cu axa de 263 cand o incarcam cu persoane si mai porneam si aerul, aproape ca murea motorul in relanti, iar pana in 4000 si ceva era anemica...
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Asta se intampla la orice masina cu axe mai agresive nu numai la logan.Vrei sa castigi putere/culpu sus pierzi jos,fara sa faci compromisul asta nu se poate.

                            P.S Prostii aia cand au gandit axele astea nu s-au gandit ca noi vom merge cu 4 pers in masina si cu sacii de cartofi in portbagaj...mama lor
                            sigpic

                            IL 1 3 MIU

                            Comment


                            • Iar incepi ca stateai langa el?daca mai pui ceva deja il faci )
                              Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                              Comment


                              • un compresor? ... nu mai baga strambe ca stii cum iti tragea masina cu aceeasi configuratie ...
                                de batut nu... 3-ul la Coco e criminal
                                Last edited by cos_min_i; 13 May 2012, 22:42.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google