If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am iesit eu la drum lung, am atins 200km/h pe ceas cu anvelope standard 185/65/15
Consum mediu Bucuresti - Ploiesti - Paraul Rece - Bran - Campulung - Pitesti - Bucuresti 7.3 l / 100km, unde autostrada Buc-Ploiesti am facut-o la peste 140 km/h pe ceas iar portiunea Bran - Campulung in alerta caracteristica Loganului Agitat.
Dupa aproximativ 2 luni in care am desfacut jumate' din masina din cauza bocaniturilor si troncaniturilor...azi amgasit cauza...amortizoarele Bilstein pe spate
Au fost rulate aproximativ 6000 km. Am efectuat azi si un test de suspensie pe standul de incercari ITP
Amortizorul stang 52% amortizorul dreata 42 %
Amortizoarele vechi rupte in gura cu arcuri sport si drumuri forestiere au scos 58% respectiv 45 %
De ce troncaneau ? habar nu am...
Se vor schimba pe garantie cu Monroe Black Gas
Concluzia :
sunt foarte dezamagit asa in general de asa zisa calitate superioara a pieselor premium...nu cred ca mai exista asa ceva...foarte dezamagit
P.S. erau made in Germany...nu la Sibiu
le multumesc colegilor : Dsign, Cos_min, si CataFoF
Cand Dr_mke scria acum ceva vreme la el pe thread ca isi va schimba amortizoarele si eu am scris ca - din pacate piesele after market tin mai putin decat piesele cu care vine masina echipata din fabrica - el a zis ca nu-i deloc asa. Insa ce scrii tu acum confirma din plin... O alta problema sunt si facaturile cu care piata este inundata. Cu greu poti spune ca o piesa este cea "corecta" sau ca tii in mana o facatura. Monroe pe gas erau in general destul de bune - sper sa te tina macar 2 - 3 ani.
Dupa aproximativ 2 luni in care am desfacut jumate' din masina din cauza bocaniturilor si troncaniturilor...azi amgasit cauza...amortizoarele Bilstein pe spate
Au fost rulate aproximativ 6000 km. Am efectuat azi si un test de suspensie pe standul de incercari ITP
Amortizorul stang 52% amortizorul dreata 42 %
Amortizoarele vechi rupte in gura cu arcuri sport si drumuri forestiere au scos 58% respectiv 45 %
De ce troncaneau ? habar nu am...
Se vor schimba pe garantie cu Monroe Black Gas
Concluzia :
sunt foarte dezamagit asa in general de asa zisa calitate superioara a pieselor premium...nu cred ca mai exista asa ceva...foarte dezamagit
P.S. erau made in Germany...nu la Sibiu
le multumesc colegilor : Dsign, Cos_min, si CataFoF
E bine ca ai gasit problema sunetului, dar nu crezi ca a fost un defect de fabricatie ? prea repede s`au stricat.
Mai mult ca sigur este defect de fabricatie.
Cunosc si alte cazuri de Bilstein cazute inainte de vreme.
Si sincer nu cred ca as fi descoperit daca nu ma ajutai tu. Cand mi-ai zis ca vine de sub oala zgomotul, atunci m am decis sa schimb amortizoarele.
Altfel, erau ultimele pe lista de banuieli...pentru ca erau noi
Last edited by alessandro; 17 December 2012, 19:47.
Masina vine echipata OEM cu MONROE si fix d-astea am pus, cumparate si montate in Dacia Service. Uite ca au trecut de 60.000 km si functioneaza bine, iar in curand le fac primul test sa vedem cata eficienta mai au, pentru ca-mi par mai ok decat cele din fabrica la aceiasi km.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment