Un nou proiect - Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In prima faza am ridicat masina pe capre am bagato in viteza am invartit de roata ......nu s-a intamplat nimic, nu se misca roata opusa .....am concluzionat "cutia muci "!

    Apoi am dat jos planetara sa vedem siguranta daca e la locul ei ...capacul de a 5 ..totul era ok ...uleiul era ok .
    Cand invart de trenul fix ... surpriza se invarteau rotile ....perfect -> Jh1 rezista

    Discul de AMBREAJ sa dezintegrat .....cand am ajuns cu a 4 in blana ....am apasat ambrejul Bang
    Attached Files
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • Totusi...din ce cauza???
      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

      Comment


      • ture prea putine, de la mersul batraneste...

        Comment


        • Da-o in beci, atunci ce sa faca? sa mearga cu ea numai la 5000? Ceva nu se pupa...
          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

          Comment


          • Ambreajul nu era nou ....felul meu de a schimba vitezele >secventiala style< ....forje dupa forje dupa forje ..neavand turometru a vazut limitari la 7000 si schimbari in timpul limitarilor ce nu a vazut Parisul ...nu e Bmw da-o in gura masi .
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • ahaaa, deci tu esti buba ))
              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

              Comment


              • Avea cineva vreun dubiu?
                Incearca ceva mai reising, fara ferodou - cu pastile. Le folosesc astia la raliu.
                Sunt in concediu acum ca aflam repede ce model e pe loganul ala de la Serus.
                Parca si pe la reisingnick era ceva

                Comment


                • Eu cred ca un amreiaj nou pentru motorul asta isi face treaba cu brio.

                  Comment


                  • asa ambreiaj chelit chiar ca nu am mai vazut ! ! ! Lasa Lau-le, tot raul spre un ambreiaj nou ! ! ! Respect pentru nepotii next gen !!!
                    sigpic
                    The MVP

                    Comment


                    • Felicitari pentru munca depusa!
                      "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                      Comment


                      • Multumesc frumos !

                        videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă

                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • Foarte frumos bravo ! Da turometrul de ce nu functioneaza ?
                          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                          Comment


                          • Trebuia sa o mai tii pe a 1-a ca ai picat prost rau cu a 2-a, prea jos..
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Ohoo. Frumos tare cum fuge si cum se aude motorasul. Ochiometric, ar fi cam in jur de 8s pana la 100; se poate scoate si mai putin, daca mai insisti nitel
                              I don't ride low, I fly high...

                              Comment


                              • Nu stiu cat face pana la suta , dar este desul de satisfacator .....in timpul testelor fiind racoare m-a speriat cum putea sa traga ...fata de cum merge ziua pe caldura

                                Momaie :Aia e cutia proasa , ce nu se sincronizeaza cu curba de cuplu a motorului ..cu 1 la 7000 am 47km/h .....cand dau din 1 in 2 imi cade in nas , motorul nu mai e pe cuplu maxim .....si fara turometru e greu sa scoti maxim din motor ..am preferat sa schimb mai jos decat sa dau in limitare .
                                Cunoscatori stiu limitarea pe primele 2 trepte unde demultiplicare este mare ....este decisiva intr-o cursa /test etc

                                Se vede in al doilea test care l-am facut special de unde trage a2 de la 60 km /h din 4500 de ture .
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google