My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

    Salutare tuturor,

    Am deschis acest topic pentru posesorii de Logan 1.5 dci 75 cp, Euro 5.
    Asteptam impresii despre "noua" motorizare Diesel Euro 5.

  • #2
    Astazi am facut o mica plimbare pe traseul : Bucuresti - varianta Ploiesti - Campina - Valea Doftanei - drum forestier ( cca.10 km ) - Comarnic - Breaza -DN.1 - Bucuresti, in total = 270 de kilometri.
    Consum mediu : 4,04 litri/100km, la intoarcere am mers 90% din drum cu A.C-ul pornit, 2 adulti in masina si un copil, viteza in afara localitatilor 110 km/h, iar in localitati 70 km/h.
    Masina are acum 1.317 km. !

    Consum mediu pentru cei 1.317 km : 4,5 litri/100 km
    Viteza medie : 27,9 km/h
    C.B-ul nu l-am resetat niciodata !
    Last edited by Ampt; 24th April 2011, 19:31. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #3
      Ampt, asta iti arata bordu?consumul de face de la plin la plin, nu ce arata bordu..eu am consum pe a mea(pe bord) 4,1 dar mananca 5.drumuri bune
      Taria unui barbat nu consta in a iubi mai multe femeiā€¦.ci in a ramane fidel unei singure femei

      Comment


      • #4
        Astazi am inmatriculat masina si am observat ca pe cartea de identitate a vehiculului este mentionat : CO2 - 104 g/km si filtru de particule.
        Pana acum nimeni din cei pe care i-am intrebat nu a putut sa-mi confirme daca noul motor dci de la Dacia este echipat cu filtru de particule, acum am confirmarea !

        P.S. Tinand cont ca este EURO 5, era logic sa aibe filtru de particule, nu cred ca exista vreun Diesel EURO 5 fara aceasta adaugare la motor.

        Comment


        • #5
          Astazi am fost plecat in delegatie pe traseul Bucuresti - Alexandria - Furculesti ( spre drumul catre Turnu Magurele ) - Zimnicea - Alexandria - Bucuresti, in total 290 de kilometri.
          Masina s-a comportat foarte bine, consum mic de 4 litri/100km, in localitati am circulat cu 60 km/h, iar in afara cu 100-110 km/h.
          La doua dintre depasiri am retrogradat in treapta a 4a si am dus-o in intervalul 2.500 - 3.000 de ture ( pana la 1.500 de km nu am depasit 2.500 de ture ).
          Sunt de parere ca este un motor mai mult decat decent si destul de potrivit in raport cu drumurile din tara noastra. Nu zic ca nu ar fi alte masini muuult mai bune decat Loganul, dar cand mergi pe drumurile de la noi si mai dai si de portiuni ca dupa bombardament sau cand nici nu apuci sa mergi prea mult cu 100 km/h ca intri iarasi intr-o comuna si trebuie sa reduci, te bucuri ca nu ai dat niste bani in plus doar pentru imagine sau un capriciu de moment.
          Este o masina mai mult decat ideala pentru o firma, chiar daca nu neg ca sunt masini care imi plac mult mai mult decat Loganul ( Octavia, Cruze, Focus ) dar nu stiu cat merita diferenta de pret platita pentru ele.

          Comment


          • #6
            O rugaminte: Insereaza niste poze ale compartimentului motor. Merci!
            Logan Ambition-dCi, 70 CP; C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie sigpic

            Comment


            • #7
              Nu stiu daca pot in cursul saptamanii, dar in Week-end sigur voi posta poze cu motorul !
              P.S Momentan am atasat doua poze, de proba !
              Attached Files

              Comment


              • #8
                poi ai zis ca ai inmatriculat-o, dar in poze tot numar provizoriu ai. Consumul, se face la rezervor!
                sigpic
                http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                Comment


                • #9
                  cand poti, da capacul de plastic de pe motor jos (nu strici nimic, sta prins cu niste cauciucuri) si fa o poza in zona pompei de inalta. daca se poate si ce scrie pe capacul pompei.
                  cam ceea ce se vede in link:
                  http://www.youtube.com/watch?v=3uayn...eature=related

                  mersi fain.
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • #10
                    Pun aici un sfat, spre a nu mai pati si altii ca mine
                    Capacul motorului se demonteaza nu tragand de marginile sale ci introducand doua degete pe langa axele, tamburusii, pe care intra suportii capacului, astfel incat sa simtiti urechile acelea si sa ridicati de ele...
                    Neoperand astfel, daca mai este si ger, se rup acei suporti ce contin bucatile de cauciuc.
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP; C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ampt View Post
                      Astazi am inmatriculat masina si am observat ca pe cartea de identitate a vehiculului este mentionat : CO2 - 104 g/km si filtru de particule.
                      Pana acum nimeni din cei pe care i-am intrebat nu a putut sa-mi confirme daca noul motor dci de la Dacia este echipat cu filtru de particule, acum am confirmarea !

                      P.S. Tinand cont ca este EURO 5, era logic sa aibe filtru de particule, nu cred ca exista vreun Diesel EURO 5 fara aceasta adaugare la motor.
                      aveti si filtru de polen pe astea euro5 ? noi avem un coleg in iasi cu 1.2 16v cu filtru de polen din fabrica.
                      aa si nu are cheder deasupra parbrizului ca la masinile mai vechi.
                      are in plus si niste aparatori in fata la rotile spate contra acvaplanare cica...
                      Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DSL View Post
                        poi ai zis ca ai inmatriculat-o, dar in poze tot numar provizoriu ai. Consumul, se face la rezervor!
                        Sunt poze ceva mai "vechi", de cand am ridicat masina de la dealer !
                        @me_catalin : Are filtru de polen, iar aparatorile acelea din fata rotilor spate in combinatie cu spoilerul suplimentar fata si alte elemente care nu se vad, dar care sunt montate sub masina ( in zona rezervorului si a puntii spate ) au rolul de a imbunatati aerodinamica masinii pentru obtinerea unui consum mai mic de carburant.

                        Comment


                        • #13
                          Poze de ieri !
                          Attached Files

                          Comment


                          • #15
                            Tocmai ce m-am intors dintr-o delegatie ceva mai lunga de data aceasta, efectuata pe durata a trei zile si avand urmatorul traseu : Bucuresti - Alexandria - Rosiori de Vede - Caracal - Craiova - Calafat - Drobeta Tr.Severin - Orsova - Drobeta Tr.Severin - Calafat - Craiova - Slatina - Pitesti - Bucuresti, in total exact 994,3 km.
                            Masina s-a comportat foarte bine, am trecut de 3.000 de kilometri si motorul parca s-a mai lasat, una peste alta pot spune ca pana acum totul este O.K.
                            Maine am sa-i fac plinul si cu ocazia aceasta am sa-i determin si consumul cat se poate de exact ( de la plin la plin ), din calculele intermediare pe acest traseu mi-a iesit un consum de 4,15 litri/100km.
                            Consumul mediu afisat in momentul de fata este de 4,3 litri/100km, la o viteza medie de 34,5 km/h. Din cei 3.000 de km, 1.200 sunt facuti in oras si restul de 1.800 afara.
                            Am observat ca depasirile se fac cel mai bine in treapta a 4-a, in intervalul de turatie 2.500 rpm si 3.000 rpm masina chiar trage bine si te poti baza pe ea cand te angajezi intr-o depasire, la fel treapta a 5-a se schimba cel mai bine ( in opinia mea desigur ! ) la cca. 2.750 rpm !
                            Maine am sa revin cu poze de pe traseu si cu informatii despre consum.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google