Logan 2 - 1.5dci - 90CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut!

    Cu problema ( 01 ) ai sanse de reusita. Un coleg de pe forum cu un sandero albastru de DB, a schimbat acea tubulatura pe garantie. Avea cam 15mii de km. Problema ( 02 ) nu o avea si nici ( 03 ). In schimb lui, ii mai dadea cu ulei si prin alta parte, asa ca i-au schimbat tot pe garantie.. garnitura capac axa cu came... atat de originala parea incat a venit intr-o pungulita, si mototolita. Vai de steaua lor.
    Asa ca iti recomand sa te uiti si pe sub capacul de la axa cu came, in dreptul returului de la EGR (teava tip J).
    Sa te inarmezi cu rabdare pentru ca aia la service vor incerca sa faca in asa fel incat sa nu iti schimbe cele cu probleme. Sa faci gura, eventual amenintari cu OPC.
    My turbo lag, give your MPI, a chance

    Comment


    • Ms pt pont, o sa verific in detaliu peste tot sa vad unde mai da cu ulei.
      Te rog frumos, imi desenez pe poza unde este garnitura capac axa cu came? Nu ma prind.
      Ms

      Comment


      • Astazi am facut revizia de 60.000km.
        Mi-au schimbat blocul de lumini. Acuma am faza scurta.
        Mi-au aprobat sa-mi schimbe volanul (incepea sa se decojeasca)
        Mi-au aprobat sa schimbet racordul deasupra motorului unde da afara cu ulei.

        La celealte nu au aprobat nimic.
        Asta este.

        Revizia de 60.000km m-a costat 675ron.
        Teoretic mi-au curatat tamburii. Le-au dat jos le-au desprafuit.
        Teoretic mi-au curatat si sistemul de climatizare. Mi-au zis ca aceea curatare inseamna ca dau jos filtrul de polen, si eventual dau cu un spray.
        Oricum eu schimb mereu filtrul de polen.

        Trebuie sa duc saptamana viitoare sa schimbe volanul si racordul deasupra motorului. (intercooler sau ce o fi)

        Iar pentru revizia de 80.000km, cand trebuie sa schimb si distributia am intrebat orientativ la cati bani sa ma pregatesc mi-au zis plus 500roni.
        Deci 675+500=1175roni. (orientativ)

        Numai bine tuturor.
        Attached Files

        Comment


        • Ce preț au aia la un filtru de polen....
          Acea garnitură capac axa cu came este situată sub principalul capac pe care îl vezi cum deschizi capota. Are rol estetic ala, mascheaza la rândul său capacul de la axa cu came, sub care este garnitura.
          Ai să vezi la service, că sub acel capac, acest motor de generație nouă seamănă izbitor cu motorul euro 3 dci.
          Să știi că trebuie să te uiți farte atent prin zona returului de la EGR unde intră teava aia J in chiuloasă.
          Attached Files
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • Revin cu alte probleme.
            La radio mi se decojesc butoanele + si -
            Oare sa ma bat iar cu garantia? O sa zica ca am unghiile mari si din acel motiv s-au decojit.
            Am garantie pana in 2016 martie.
            Attached Files
            Last edited by 77sky; 19th October 2015, 23:02.

            Comment


            • Daca nu ceri nu te cauta ei sa-l schimbe dupa ce citesc pe forum. vezi sa nu ai un odorizant de habitaclu infipt in aerator cand te duci acolo, de la parfumul ala se mai decojesc taste de radio.
              Volanul era piele sau spuma?
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Nu am odorizant.
                Iar volanul e de spuma.
                Last edited by 77sky; 19th October 2015, 23:03.

                Comment


                • Foloseste mai mult comenzile de la volan
                  sigpic

                  Comment


                  • Folosesc comenzile de la volan, iar butonul de la volumul care da mai tare (+) deja are probleme ))

                    Comment


                    • Hai stergem un pic praful aici.
                      Am facut revizia de 80.000km la loganul meu de 1.5dci 90cp
                      am cerut sa mi se schimbe
                      - ulei
                      - filtru ulei
                      - filtru aer
                      - filtru motorina
                      - filtru polen
                      - distributia

                      Mecanicul mi-a schimbat si placutele de frana (de si nu era cazul, mai aveau 5-6mm de carne). Asta e, nu am vrut sa ma cert cu dansii.

                      Le-am dus voucherul cu 10% discount.
                      In total am platit 1296ron.
                      Am ramas suprins placut ca ma asteptam la un scor de 1.500roni.
                      Daca nu imi bagau pe gat placutele de frana(135roni), atunci ieseam la pretul de 1134roni pt revizia de 80.000km.
                      Atasez actele aferente.
                      Mi-au schimbat pe garantie volanul si teava intercooler.
                      Am volan nou nout. Am senzatia ca am o masina noua.
                      Teava de intercooler - ma gandesc sa spal masina, sa vad daca am iar scurgeri de ulei. (De si la service nu imi recomanda sa spal motorul. Recunosc odata am spalat motorul cand avea 10.000km si nu am intampinat probleme.)
                      La casetofon butonul de la volum se exfolieaza din ce in ce mai rau.
                      Oricum pe data de 20/martie/2016 masina iese din garantie.
                      Deci sa se mai schimbe ceva pe garantie nu mai sunt sanse.

                      Intreb oare acel buton de la volum se poate gasi separat? Sa nu cumpar casetofonul complet.

                      In concluzie, per total sunt multumit de masina.
                      Masina merge bine, trage trage. Sper sa ma tina masina pana la 200.000km.
                      Cateodata mi-ar placea o masina straina, cu o stabilitate mai buna, insonorizata mai bine. Dar per total sunt multumit.

                      Numai bine in continuare tuturor.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Foloseste si tu mai mult comenzile de la volan
                        sigpic

                        Comment


                        • cam 80% doar comenzile de pe volan le folosesc, dar totusi...
                          asta e

                          Comment


                          • Revin cu un mic update.
                            Astazi am facut revizia la Dacia Logan.
                            120.000km
                            Am schimbat urmatoarele:
                            - Ulei
                            - Filtru Ulei
                            - Filtru Aer
                            - Filtru Motorina
                            - Filtru Habitaclu
                            - Brat transversal inferior fata stang
                            - Bieleta antiruliu - ambele
                            si s-a dat cu spray climatizare 300ml - mirosea urat in masina.

                            Total de plata - 1201ron.

                            Masina merge bine. Totul e ok.
                            Salutari la toata lumea.

                            LE - am uitat sa trec revizia la 100.000km aici pe forum.
                            De facut l-am facut.
                            )))
                            Last edited by djxhouse; 13th June 2018, 17:04.

                            Comment


                            • Astazi am montat incalzire in scaun tip "carbon".
                              Multumiri lui Ady Corbos.
                              Un domn de nota 10.

                              Masina merge, totul e ok.
                              Salutari la toata lumea.

                              Comment


                              • legat de distributie cand ai facut o, cati bani au fost piesele plus manopera? multumesc. Si ce ai schimbat mai exact? Kit distributie + kit accesorii si pompa de apa?
                                laureate 1.5l, albastru marin

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google