Logan 2 - 1.5dci - 90CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cred ca iti expira si permisul si buletinul pana ajunge dieselul la 2 linii stand pe loc.
    De scos scoate 3,5 cred, dar dupa vreo 50000 km scoti si din buzunar de o turbina noua, de le mersul subturat.

    Comment


    • OK, nu asteptat pana la 2 linii, dar lasat 3 - 5 minute in functie si de temperatura exterioara. Nu zice nimeni sa mergi subturat.

      Comment


      • Originally posted by ion_R5 View Post
        Daca tii la masina (motor) schimbi uleiul la 10.000 km. (lasi motorul sa se incalzeasca la 2 linii inainte sa pleci, lasi motorul sa se "liniseasca" dupa ce i-ai dat talpa sau cand e motorul incins - inainte sa il opresti, etc)
        Invataturi valabile pt. Dacia, fabricatie 1970.

        Cunosc Logan care vede forja dupa prima secunda de la pornire. Diesel. Sta pe camp toata ziua, iar reviziile... cand isi aduce aminte proprietarul. Culmea, n-a crapat pana acum si nici nu da semne de oboseala.


        Si arata cam asa:
        Attached Files
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • @ Niki - e o mandrie masina aia

          Treaba proprietarului... Bine ca tine... Uleiul si ungerea este viata motorului. Motorul e bine sa fie turat la 3000 - 3500 rpm (mersul subturat este daunator). Insa nu trebuie turat la rece cand jocurile sunt mai mari.

          Comment


          • Facem offtopic degeaba.

            Eu n-am spus ca-i vreo mandrie, ci doar ca tine. Iar ca ea, mai cunosc cateva exemple, care, deasemenea, rezista. Nici ca asa-i recomandat, n-am zis. Doar ca schimbatul uleiului la maxim 10.000 km, plecarea cu masina dupa ce temperatura ajunge la X grade, astea-s deja mofturi, in conditiile in care, la exploatare normala, dupa 3 ani e coapta de rugina.
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • Originally posted by ion_R5 View Post
              Daca tii la masina (motor) schimbi uleiul la 10.000 km. (lasi motorul sa se incalzeasca la 2 linii inainte sa pleci, lasi motorul sa se "liniseasca" dupa ce i-ai dat talpa sau cand e motorul incins - inainte sa il opresti, etc)

              Motorul asta cred ca scoate 3.5 consum daca se merge la consum (70 - 80 km/h in tr. 5)
              In stilul asta ce-as mai face cu taxiul dci 85?? In noaptea asta a facut 219.000 km. cu porniri si opriri zilnice ale motorului din metru in metru, pornita din loc imediat ce i-am dat cheie (apropo, iarna pe ger nu urca pe loc la 2 linii nici daca o lasi 3 ore pornita...), vede cox mereu cand are 2 liniute la apa iar dupa fiecare mers, bineinteles ca o las 30 de secunde - 1 minut cu motorul in ralanti inainte de a-l opri. In rest, consumabile la 10.000 km. si bataie multa.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Originally posted by Dule View Post
                Am si eu o intrebare pentru djxhouse: Ai condus varianta pe benzina de 0.9 tCe de 90 de cai sa vezi daca este vreo diferenta? Cum ti se pare ca trage benzinarul de 90 de cai? la acceleratii de la 100 in sus. Iti multumesc.
                dupa ce am condus loganul diesel aprox 10.000km, am fost la un test-drive cu 0.9TCE - 90CP.
                si se simte diferenta enorm. e si logic, e motor pe benzina, trebuia turat ca sa simti ca trage. dar oricum nu trage cat un diesel.

                avantaj, e mult mai silentios, si la relantiu, se simte in volan cum vibreaza motorul de 3 cilindri.

                si consumul e muuult mai mare, fata de diesel. degeaba vin ei cu reclama cu consumuri reduse.

                Comment


                • Multumesc spor la modificari si kilometrii cat mai multi

                  Dar e interesant ca daca te iei dupa specificatii atunci trage mai slab ca benzolul de 0,9 TCe
                  Last edited by Dule; 23 August 2013, 08:35. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Masina acuma are 13.000km. Si ma bate gandul sa schimb uleiul. De si vroiam la 10.000, dar acu asta este.
                    Ce ulei recomandati? Stiu ca imi trebuie 5W30 / 5litrii. M-am gandit la ulei Castrol. Dar si din uleiul Castrol 5W30 sunt mai multe tipuri (Magnatec, Magnatec DPF, Edge, Edge Sport, Edge Professional) Ce sa fie, de care sa fie?
                    Si pe langa asta filtru ulei MANN.
                    astept recomandarile voastre

                    Comment


                    • eu zic sa incerci Liqui Molly

                      Comment


                      • Daca masina iti este in garantie, cred ca ulei pun ei...Elf. E foarte bun. A mea merge de trazneste

                        Comment


                        • am comandat
                          1. ULEI
                          2. Buson magnetic

                          fac schimbul de ulei la 13.000km, am uitat la 10.000km

                          Comment


                          • am facut schimbul de ulei.
                            busonul magnetic nu este compatibil cu logan 2.

                            in rest, este o problema generala cu deflectoarele de aer, din fata rotilor din spate.
                            si am gasit o metoda usoara si simpla de rezolvare.
                            rezolvarea am vazut-o in http://youtu.be/0EGmctAyMPU?t=3m35s
                            si anume, pasta blocanta loctite 243

                            Comment


                            • Si eu am rezolvat problema intre timp ... doar ca eu am folosit - ca asta am gasit prin cutia cu scule - o rasina epoxica de la Bizon.

                              Sent from my ARIA using Forum Runner
                              sigpic
                              This is My Ride!
                              !Visit and enjoy!

                              Comment


                              • Am alimentat pe data de 06/09/2013 si am decis ca de tura asta sa merg finut.
                                Am condus cu modul ECO OPRIT.
                                Pe data de 15/09/2013 am facut poze cu consumul mediu.
                                Dupa 563.8km, consumul mediu este de 3.7L/100KM.
                                Dupa calcule arata un consum mixt de 3.74L/100KM (abaterea fiind de 3%, care inseamna un consum real de 3.85L/100KM).
                                Este un consum mixt, cu rute de 20-40km, si multe drumuri in oras de 1-2-3km, si mers si pe camp.
                                Acceleratia am apasat-o, de parca era un ou intre piciorul meu si pedala (fara acceleratii bruste).
                                Viteza maxima 100km/h in depasiri. In general viteza de croaziera era aprox de 80-90km/h.
                                Am zis sa condus pana la capat in acest mod, dupa care fac un alt test, cu modul ECO pornit.
                                Dar mentionez ca trebuie sa ai nervi, ca sa poti conduce asa "mosnegeste".
                                In rest, muzica placuta si drum intins.

                                Numai bine tuturor.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google