Logan 2 - 1.5dci - 90CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu am instalat inca nimic.
    am si uitat. )
    in urmatoarele saptamani promit ca va fi gata

    Comment


    • Astazi am fost la service cu batatura in volan, si mi-au schimbat biletele.
      Problema era ca bieletele din fabrica erau foarte foarte tare stranse. iar cand se misca, deja pocnea.
      Bun, mi-au scimbat si au disparut bataturile in volan. Daca reapar, revin in service.

      Si tocmai astazi masina a trecut pragul de 10.000km, iar consumul mediu pe 10.000km este undeva pe al 4.4L/100km
      atasez niste poze cu statistici despre masina.
      Attached Files

      Comment


      • Marfa, un consum de invidiat. Totusi dci-u asta E5, mai are pompa de injectie (pompa de joasa presiune si de inalta) nenorocita acolo la motor? sau are una electrica in rezervor?
        E bine ca iti zice in cati km trebuie sa vizitezi doreii , am vazut si la un ph2 dci E4, un bec galben in bord pt ulei, care daca s-a aprins cica trebuie sa schimbi uleiu. (cred)
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • nu ma pricep ce fel de pompa are (pompa joasa si de inalta).
          iar consumul, e foarte bun.
          si e consum mixt, pe 10.000km, mers in oras, in lung, pe camp, pe dealuri, dat talpa, dat la prieteni la test drive. de toate.
          daca totusi ii dau talpa si tin in viteze de 130-150-170 atunci consumul creste. Logic.
          cel mai fain e cum trage, cei 220NM trage masina de rupe totul.

          Comment


          • Sa o stapanesti sănătos si sa te bucuri de ea

            Am rămas un pic uimit de performanțele motorului asta nou dci si mai ales de consum foarte mic dar nu înțeleg treaba cu revizie la 20.000 km parcursi?Chiar rezista fără sa schimbi uleiul 20.000 km?stiu ca un diesel lucrează la temperaturi mari o perioada destul de mare si inegreste uleiul repede,tot ce pot spune wow!

            Comment


            • Foarte bun consumul,la cati mai multi km fara probleme.

              Comment


              • Revin cu informatii despre consum.
                Am fost pana la Bulgari, la Nisipurile de Aur. Ruta a fost Tg.Secuiesc - Brasov - Ploiesti - Autostrada A2 - Autostrada A3 - Nisipurile de aur.
                Distanta dus intors - 1180km. 5 persoane, portbagajul plin la maxim, cu bagaje destul de grele. Viteza medie 80km/h. Viteza pe autostradata ~130-160km/h constant. Aerul conditionat a functionat cam 80% din tot timpul.
                Consum mediu BC 5.1L/100km.
                Consum pompa 5.37L/100km.
                Abaterean este de +5%. Abaterea poate proveni de la pompa (pe ceas arata ca am alimentat cu 50L, dar in realitate au intrat mai putin).
                Ca idee astazi am alimentat masina cu 63.39L de motorina, de si in carte spune ca in masina intra 50L de combustibil.
                Cei 63.39L de motorina i-am consumat pe 1180km. 63.39L motorina x 5.85lei = 371ron.
                371ron / 5 persoane => cost 74.2ron de persoana dus - intors.

                Ca referinta precizez ca am fost cu 3 masini. Am mers in caravana, viteza de deplasare au fost aceleasi.
                Opel Astra 1.6L, 101CP, benzina - consum mediu BC - 8.3L/100km
                Nissan Primera 1.8L, 116CP, benzina - consum mediu BC - 9.4L/100km.

                Iar problema cu batutul in volan, (care am crezut ca era problema cu caseta de directie) s-a rezolvat in totalitate.
                Nu mai bate nimic. Masina merge foarte bine.

                Numai bine tuturor.
                Last edited by djxhouse; 16 August 2013, 11:56.

                Comment


                • Nu mai alimenta pana da pe afara, ajunge la al 3lea declic al pompei. In ea intra 50 de litri si mai ramane ceva loc de expansiune si vapori. Daca umpli cu varf risti sa deformezi rezervorul .
                  Last edited by einstein1984; 16 August 2013, 12:34.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Originally posted by djxhouse View Post
                    ...Nu mai bate nimic. Masina merge foarte bine.

                    Numai bine tuturor.
                    Ce avea pana la urma si cum ai rezolvat?

                    Comment


                    • einstein1984-te contrazic,eu da cand am masina de 5 ani jumate ii fac mereu plinul ochi,intre 62-65l si nu a mai patit nimik pana acuma,masina are doua rezeroare unul de 50l si al doilea de 15l.

                      Comment


                      • cred ca ai vrut sa zici ca in spaţiile de expansiune ale rezervorului şi în tubulatura de alimentare mai încap aproximativ 15 litri
                        in nici un caz nu are 2 rezervoare
                        Attached Files

                        Comment


                        • nu are 2 rezervoare, dar ca orice rezervor de combustibil se umple 80%. Deci acei 50L reprezinta 80%

                          Deci rezervorul full, are 62,5L + conducte nu cred ca depaseste 63. Eu cel mai mult am alimentat 61 si putin.

                          Comment


                          • Originally posted by kkhheelloo View Post
                            cred ca ai vrut sa zici ca in spaţiile de expansiune ale rezervorului şi în tubulatura de alimentare mai încap aproximativ 15 litri
                            in nici un caz nu are 2 rezervoare
                            multumesc pentru atasament.

                            Originally posted by danhagiu View Post
                            Ce avea pana la urma si cum ai rezolvat?
                            problema era la bielete

                            Originally posted by einstein1984 View Post
                            Nu mai alimenta pana da pe afara, ajunge la al 3lea declic al pompei. In ea intra 50 de litri si mai ramane ceva loc de expansiune si vapori. Daca umpli cu varf risti sa deformezi rezervorul .
                            ms frumos pt info

                            Comment


                            • Originally posted by edwardmihail
                              ...dar nu înțeleg treaba cu revizie la 20.000 km parcursi?Chiar rezista fără sa schimbi uleiul 20.000 km?stiu ca un diesel lucrează la temperaturi mari o perioada destul de mare si inegreste uleiul repede,tot ce pot spune wow!
                              Daca tii la masina (motor) schimbi uleiul la 10.000 km. (lasi motorul sa se incalzeasca la 2 linii inainte sa pleci, lasi motorul sa se "liniseasca" dupa ce i-ai dat talpa sau cand e motorul incins - inainte sa il opresti, etc)

                              Motorul asta cred ca scoate 3.5 consum daca se merge la consum (70 - 80 km/h in tr. 5)

                              Comment


                              • Am si eu o intrebare pentru djxhouse: Ai condus varianta pe benzina de 0.9 tCe de 90 de cai sa vezi daca este vreo diferenta? Cum ti se pare ca trage benzinarul de 90 de cai? la acceleratii de la 100 in sus. Iti multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google