Logan 2 - 1.5dci - 90CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am verificat lichidul de frana, iar nivelul este bun.
    masina are 50.000km.
    nu stiu de ce imi pare ca ambreajul prinde sus.


    asta este mergem mai departe

    Comment


    • Dacă te linişteşte cumva, să ştii că la fel "prinde" ambreiajul şi la mine (maşina are 60.000 de kilometri).

      Comment


      • multumesc frumos. m-ai linistit.

        Comment


        • Si la mine prinde la fel (24000 km). Asa e reglajul din fabrica
          My Ride sigpic

          Comment


          • Of of of...
            A venit iarna, a venit zapada, iar cu ESP-ul mereu activ raman impotmolit in zapada.
            cum se poate dezactiva esp-ul?
            la logan 1 ph1, in asemenea cazuri nu ramaneam impotmolit in 90% la suta din cazuri, acu raman surprins cat de usor ma impotmolesc...

            grrrrrr

            Comment


            • Off topic - cam ”nazdravan” cateodata ESP-ul asta.:-)

              Comment


              • Mai "năzdrăvan" este că nu ai un buton dedicat la bord, care să-ţi permită dezactivarea lui în astfel de momente.

                Comment


                • Poate ASR-ul nu ESP-ul.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Evident că ASR-ul (Anti Slip Regulator) este cel incriminat...

                    "Anti Slip Regulator (ASR) este un sistem de control al tracțiunii (TCS) este de obicei (dar nu neapărat) o funcție secundară a sistemului anti-blocare la frânare pe vehicule de producție (ABS), și este proiectat pentru a preveni pierderea tracțiunii la roțile motoare, și să mențină, prin urmare,controlul vehiculului atunci când acceleratia excesiv se aplică de către conducătorul auto și starea suprafeței drumului (din cauza unor factori variabile) nu este în măsură să facă față cu cuplul aplicat."

                    Comment


                    • Pai pe om il incurca ESP-ul.
                      Pe mine nu m-a lasat inzapezit pana acum mai ales ca in prima faza iti permite sa patinezi putin rotile ata cat e nevoie sa ii faci balas.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Originally posted by Ampt View Post
                      conducătorul auto și starea suprafeței drumului (din cauza unor factori variabile) nu este în măsură să facă față cu cuplul aplicat.[/I]"

                      Asta e partea mea preferata


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Last edited by stoicanu; 3 December 2014, 20:28. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • ASR ESP - ce o fii, intelegi voi.

                        ideea ca raman impotmolit in zapada... ce se poate face?

                        Comment


                        • Gume mai bune, presiune mai mica in pneuri.
                          Last edited by vasile.23; 4 December 2014, 16:00.

                          Comment


                          • Pai care este cauza de ramai impotmolit?


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            sigpic

                            Comment


                            • Sa va mai tin la curent.
                              Masina are 54.681km.
                              Merge foarte bine. Trage foarte bine. Consumul este in functie de talpa.
                              Iarna asta am reusit sa am consum record mediu intre 5.7 ~ 6.4.
                              Indata trebuie sa merg sa fac revizia de 60.000km.

                              Am intampinat o problema.
                              M-am obisnuit sa invart volanul cu degetul mare cand parchez masina.
                              Iar in rest tin volanul cu mana dreapta (mai rar tin cu ambele maini).
                              Si uite asa, volanul in partea dreapta deja s-a cojit.
                              Gasiti poze atasate.

                              In rest masina merge in parametrii normali (stabilitate, zgomot, etc etc etc) doar e masina low cost, nu e masina premium.
                              Si asa am asteptari de la masina la un nivel low cost si nu la un nivel premium.

                              Sper sa mai tin masina 3 ani dupa care iar il schimb. Sper ca pana atunci sa avem 1.5dci - 120CP.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Dupa uzura volanului faci mai multe drumuri extraurbane.
                                Cand se apropie de iesirea din garantie te duci si te inoiesti gratis
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google