Logan 2 - 1.5dci - 90CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca dai inapoi cu o pagina gasesti toate detaliile.

    Comment


    • Mi s-a ars un bec de pe panoul de comanda de climatizare.
      Unde gasesc acest tip de bec de origine?
      Attached Files

      Comment


      • Cod : 7700761132 , denumire "dulie lampa plafo" , cost : 39 lei.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Ms frumos pentru raspuns.
          La urma urmei am cumparat bec Narva 12V - 2W. si este perfect.
          Am cumparat si bec Narva 12V - 1.2W, dar era prea inchis.

          Ca sa rezolv treaba sa scot acele plastice, am cumparat extractor plastiv Yato YT-0844.

          Numai bine tuturor.

          Comment


          • Revin cu informatii.
            Masina a implimit "150.000KM".
            Masina se comporta OK. In limitele unui Logan.
            Folosesc in continuare masina zi de zi.
            In continuare sunt multumit de masina. Imi rezolv 99.99% din treburile mele.

            Totusi am o intrebare.
            Masina a iesit de mult din garantie.
            Pana acuma reviziile, schimburile de ulei le-am facut din 20.000km in 20.000km.
            Adica 20.000km, 40.000km, 60.000km, 80.000km, 100.000km, 120.000km, 140.000km.
            La fiecare revizie am schimbat urmatoarele: ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer si filtru polen.

            Ultimul schimb de ulei, revizia l-am facut la 140.000km.
            Dar acuma masina are 150.000km.
            Ce ziceti - de acu incolo sa schimb uleiul din 10.000km in 10.000km?
            O fi bine, o fi nu?
            Nu stiu...
            Eventual sa fac in urmatorul fel:
            La fiecare 10.000km sa schimb - ulei, filtru ulei si filtru aer.
            La fiecare 20.000km sa schimb - ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina si filtru polen.

            Voi ce ziceti? Cum sa procedez?
            Multumesc frumos.
            Attached Files

            Comment


            • Eu o am de noua (acum 140 k km) si schimb astfel: la 10k km ulei Ravenol VMP 5w-30, filtre aer si polen originale, cartus filtru motorina Mahle (asta la fiecare 20k km). Am schimbat rulmentii fata, rulmentii spate -am pus SKF pe spate(ca tot am umblat si am desprafuit , respectiv schimbat sabotii, placute fata, discuri fata, brate fata, amortizoare toate 4, bucse spate). Bujiile incandescente erau moarte 3/4 dupa 2 ani, deci jos cu ele.Recunosc, sunt un pic maniac, dar vreau ca masina sa fie stas. De aceea mi-am luat Logan, macar pe asta imi permit sa il intretin.
              Last edited by 77sky; 19 January 2022, 12:24.

              Comment


              • 209k km, absolut ok. Schimbat alternatorul, pus unul nou de origine, pompa de motorină din rezervor, ambele pe la 178k km, mai mergeau, dar nu vreau sa rămân în drum, mai ales în afara țării ;in plus, un set de bucșe la pedala de ambreiaj, făcute la strung din duramid. La fulia alternatorului am observat diferența între nou și vechi: cea veche nu mai era aproape deloc "frânată". În rest, ok.
                Last edited by alexinno; 1 week ago.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google