Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Laureate 1.2 16v

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Banuiesc ca are becul ars din moment ce butoanele vecine se aprind la actionarea pozitiei, tocmai ce am observat ieri ca si butonul de dezaburire luneta nu se mai aprinde la actionare , eu am crezut ca asa este el , fara bec , l-am folosit atat de rar incat am uitat daca dispune de bec ori ba, noroc cu martorul din bord.
    Last edited by prometheus; 27th October 2018, 09:48.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Si la mine se aprindeau toate, mai putin dezaburirea, acum se aprind din nou . Oricum, la 12 anisori, e de inteles sa mai apara cate o "bucurie" . Drumuri bune!

      Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

      Comment


      • Uite ca la mine la 6 ani s-au ars 2 becuri ,cel de la butonul de ridicare geam sofer si cel de la dezaburire luneta.

        Azi am scos cu grija masca care tine aceste butoane , am reusit cu succes sa scot butonul pentru actionare geam , dar cel de la dezaburire , am scos acel subansamblu cu grija cat am putut , insa la prima vedere pare ceva mai complicat si viraf , n-am vrut sa fortez nota cu acele sufe/mecanisme , n-am idee cum se poate inlocui acel bec pentru butonul de dezaburire luneta , poate a mai facut cineva fix la acest tip de panou aceasta operatiune si ma poate lamuri si pe mine + am observat o mufa(cea incadrata cu galben in poza) in plus , n-am idee la ce foloseste , nu era scoasa de pe nicaieri , pare in plus.


        Maine voi incerca sa desfac butonul pentru actionare geam , sa vad cum se poate inlocui acel led/bec .

        Pentru ca tot mai aveam 1.5 litri fresh de Valvoline SynPower 5w-40 , am incercat sa-i torn in motor prin scoatarea celui folosit cu ajutorul unei pompe de vid , se pare ca se poate executa foarte facil aceasta operatiune de extractie ulei cu ajutorul unui element de carbon "imprumutat" de la un telescop de pescuit . Acel segment din carbon este foarte bun pentru asa ceva pentru ca este suficient de solid ca sa permita extractia uleiului fara probleme dar permite si o oarecare flexibilitate .

        Am sesizat imediat o diferenta de comportament din partea motorului doar inlocuind 1.5 l ulei , zgomot mai redus , accelerari mai placute si tineti cont ca uleiul extras are doar 4500/4800 km la activ.
        Attached Files
        Last edited by prometheus; 28th October 2018, 22:35.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Sa nu vada si ochii nostrii ce muzica asculti tu... Sa fi fost trinitas? Mister...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Consider ca este de bun simt sa maschezi orice asculti cand postezi catre un public sa zic larg , tocmai pentru ca exista diverse opinii negative/pozitive in legatura cu muzica , stai linistit , nu era trinitas si nici manele , cand trimit la o singura persoana , gen un amic sau pe privat pentru persoane care le cunosc cat de cat , este alta treaba, nu blurez nimic.
            Last edited by prometheus; 28th October 2018, 23:07.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • mufa/cupla aia oarba o am si eu....
              modelele anterioare aveau acolo dezaburire luneta.
              la noi este pusa pe panoul de comanda climatizare....acum
              ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

              Comment


              • Ca tot se anunta cateva zile de iarna autentica , am efectuat e revizie rapida cu schimb de ulei + filtre la motor/cutie si mici "reparatii" la butonul de actionare geam sofer (i-am inlocuit led-ul T5 parca este tipul) , aveam in plan si schimbul lichidului de servo dar banuiesc ca datorita frigului n-am reusit sa-i scot capacul de la recipientul cu ulei , nu-i bai , l-am schimbat anul trecut.

                Am trecut din nou pe M1 FS 0w-40 cu filtru de ulei Filtron OP 642/2 , am renuntat pe moment la Valvoline SynPower 5w-40 pentru ca este mult prea vascos la ce temperaturi avem in aceasta perioada , pentru filtru de aer am ales Mann (dupa ce am luat acest filtru am gasit si Filtron , la o prima incercare, big fail , n-am reusit sa-l montez in carcasa , banuiesc ca si aici frigul si-a spus cuvantul + n-am avut nici prea multa rabdare , de .. inghetase cotofana , vad la primavara daca voi avea succes sa-l montez , daca nu , clar l-au facut prea mare pentru D4F Renault.).

                Uleiul din cutie , ca de obicei , am pus ELF NFJ 75w-80(care vreti sa schimbati , folositi doar ce recomanda producatorul - extrem de important acest aspect la cutia de viteze) , cutia se comporta foarte bine si inainte de schimb , insa acum , cu ulei nou , schimbatul treptelor se realizeaza extrem de lin si silentios , o adevarata placere in schimbatul treptelor , uleiul vechi avand la activ aprox. 24/25k , nu era o urgenta majora , insa cu aceasta ocazie , am refacut nivelul (daca se pierduse , insa la mine nu cred ca s-a intamplat acest lucru , am scos 3.3 l de ulei , am introdus tot 3.3/3.4 litri) + in opinia mea , foarte important , o data cu schimbatul uleiului , se poate analiza vizual uleiul vechi , care la mine arata foarte curat si fara span , deci un semn bun + este un ulei proaspat care nu este trecut prin sute de cicluri rece/cald/incins deci protectie maxima , care afirma ca uleiul in cutie nu se schimba ci doar se completeaza, se insala amarnic , faceti un schimb de ulei o data la 2 ani si sunteti feriti de probleme . Costul unui schimb de ulei este insignifiant fata de o problema aparuta la cutie datorita uleiului uzat , costul reparatiei poate sare lejer la ora actuala un 2000 de lei cam pentru orice cutie manuala, in cazul in care aveti cel putin un rulment terminat, asa ca nu merita riscul.

                Chederele le-am uns cu glicerina , sper ca de acum incolo sa pot deschide si eu usa de la sofer fara emotii cat o sa mai avem ger/ploaie inghetata.

                Trebuie in viitorul foarte apropiat sa curat cumva corpul-clapeta , este destul de murdar , am anumite fenomene/sunete ciudate la pornire dimineata + uneori ralanti instabil la cald mai ales dupa ce se opreste masina din mers , pare ca da sa moara pret de 1-2 secunde dupa care creste turatia la normal.




                O data cu aceasta revizie , am trecut si la gumele de iarna , placutele + discurile arata in opinia mea foarte bine avand in vedere ca sunt cele de prima echipare(rulaj 82386 km) , in stadiul actual trec lejer de 100k cu aceste placute si discuri , cat de mult conteaza materialul din care sunt facute si mai ales poate cel mai important , cat de mult conteaza in uzura pieselor , mersul preponderent extraurban + anticiparea traficului urban(ma rog , aici depinde si de oras) , frane cat mai putine si nu puternice !

                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Negru de fum de Copsa Mica ce in corpul ala clapeta. Alimentezi de obicei de la Lukoel?
                    La km aia trebuia sa fie lacrima acolo.

                    Comment


                    • Clapeta a fost curata la 16.000 km , deci am de la acea curatare cam peste 60k , de la Lukoil nu mai alimentez de cca. 25k , dar da , masina a rulat pana la acel prag doar de la Lukoil , o mizerie de carburant , aveam si porniri ratate la cald la ordinea zilei , acum extrem de rar mai se intampla(alimentez de la Rompetrol).
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • 86100 km .
                        Cum prin zona de sud-est s-a trecut foarte rapid la noile sortimente de benzina (E10) am trimis un mail la V.C. pentru lamurire in legatura cu noul carburant , raspunsul lor fiind pozitiv privind compatibilitatea cu benzinarele Dacia.
                        Masina merge relativ binisor ,singura remarca negativa - porniri ratate la cald cam dese cu noul sortiment , comportament similar avut cu benzina celor de la Lukoil , in rest nu haleste ulei , nu-mi pare sa consume mai mult carburant , masina trage normal, am alimentat doar cu E10 95 de la Rompetrol vreme de sa zic 1000 km ,ramane de monitorizat.
                        Uleiul se prezinta ok pentru 3700 km , mai ramane in motoras pana aproape de 7000 km. Multumita meseriasilor care nu stiu cum sa execute o depasire , ambele proiectoare sunt crapate , caut un set sh in stare buna , daca nu gasesc ma indrept catre unele noi.
                        Inca un set consistent de poze , la puricat de rugina mai mult , masina arata excelent pentru un low-cost de 7 ani , ceva emotii la pasajele rotilor spate , in special la acele protectii de plastic montate pe "buza" aripilor , inca isi fac treaba foarte bine , montate acum 5/6 ani , fara rugina la aripi , cu toate c-am fost informat de multi ca voi avea probleme cu rugina tocmai datorita acestor protectii !

                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • 89.300 km , urmeaza la 90 k schimbul de bujii , am ales NGK , identice cu cele puse de fabrica.Cu aceasta ocazie vad si in ce stare se afla motorul , ultimul schimb a fost facut acum 28/29k si totul era ok.
                          Attached Files
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Profitand de vremea frumoasa , am schimbat mai devreme bujiile , cele vechi Renault (in ultimele 2 poze).
                            In opinia mea , acest ultim set de bujii scoase din uz (la activ aprox. 28k) arata cel mai bine , atasez un set de poze , cu toate bujiile avute pe masina pana in clipa de fata la 89.500 km .

                            Setul nr. 1 - sunt cele cu care a venit masina echipata din fabrica , adica NGK , avand la activ aprox 37 k , rulate doar cu Lukoil .
                            Setul nr 2 - Champion avand la activ aprox. 24/25 k , rulate preponderent cu Lukoil , ocazional un OMV 95/100 sa zic maxim 1/2 plinuri
                            Setul nr. 3 - Renault la activ 28k din care aproape 20k sunt rulate doar cu Efix 95 , in opinia mea acest carburant este net superior calitativ fata de Lukoil 95 , aceste bujii arata excelent ,depuneri minimale.
                            Attached Files
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Salut!
                              Este foarte bine ca ai ales sa pui Beru ZKF01 la bujiile noi,inainte de montaj.Bujiile renault sunt mai "calde" decat celelalte doua seturi folosite.In opinia mea,combinatia bujii renault+efix95 este ideala pt acest motor.O foloseste si aris86 cu rezultate foarte bune.La el,izolatorul de la electrozi arata mult mai bine(culoare caramizie si mai curat) la bujiile renault in comparatie cu ngk-urile din fabrica.

                              Comment


                              • Salutare mike-5 !
                                La asta m-am gandit si eu pentru bujiile Renault , sunt mai calde , are isolator mai putin , se curata mai bine decat NGK si Champion , dar oare nu sunt mult prea calde ? NGK-urile sunt si ele in zona pragului de bujii calde , cu o valoare de 7 pe aceasta scara.Ramane de vazut cum se vor prezenta si aceste NGK-uri impreuna cu Efix95 dupa alti 28/30k.

                                N-am gasit vreo scara de "Heat Range" pentru aceste bujii Renault , cred ca sunt undeva la 5.
                                Attached Files
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google