B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi s-a intamplat tot mai des sa imi scape mana de pe maciulia aia ca o bila, de-o aveam inainte. Am mers apoi cu masina lui Viperutzu, care are o maciulie Sparco. Mi-a placut, am preluat ideea, am imbunatatit-o si iata ce a iesit. Consider foarte util reglajul pe inaltime, deoarece in oras il pun cat mai scurt, ca n-am nevoie sa schimb repede, ca la curse.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Cadou de sarbatori : ulei 10w40 Motul Turbolight si filtru Mann. Vor sta in motor fix 5500 km, pentru "curatare".

      In poze se mai vad asa:
      - un nou companion de munci - pistol de insurubat/desurubat Chicago Pneumatic
      - B48CUP cu setare de iarna
      - Matheo, mustrat de Doamna S.
      - Matheo, ingeras, dupa mustrare
      - noul schimbator, cu tot cu imbracamintea de piele
      Attached Files
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • ce bine ii sta cu LOW ... la anul iti arunc cateva imagini cu ceva piese si asa te fac sa inveti CAD

        Comment


        • te apuci de CAD ? idei ai , de uzinat stii unde sa te duci ...
          Attached Files

          Comment


          • Matheo, la combinezonul ala daca avea si o casca, direct Stig era
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • gesit. trebuia sa asculte "pă dividiu" si muzica clasica, la blana, evetual cursuri de invatare a limbii chineze.

              Comment


              • Update frane : in urma unor teste nemultumitoare pentru mine (pe bancul de proba de la AMG) am mai umblat nitel la etrierii de spate.
                Dintr-o intamplare, a trebuit sa dau unul din ei jos de pe masina si sa-l demontez complet. Are o serie de 4 saibe conice, mari, care tin loc de resort. Se aduna foarte multa mizerie acolo, intre saibele respective, rezultatul fiind acela ca pistonul nu are cursa suficienta si nici o revenire rapida .

                Cu ocazia asta am spalat cat am putut de bine tot ce se putea spala. Am constatat ca etrierii respectivi au fost taaaaaare murdari.

                Maine rezolv si celalalt etrier, aerisesc si revin cu info si poze
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Salut Design. Am observat pe forum ca ai reusit sa-i dai de cap acelei curse moarte la pedala. Si eu beneficiez de aceeasi problema si ma cam streseaza. Ideea este ca are o cursa moarta de cativa cm in care pur si simplu nu se intampla nimic, insa dupa aceea frana actioneaza ca la carte. Daca m-ai putea ajuta si pe mine sa scap de problema mi-ai face o mare favoare. PS: Sper ca nu te deranjeaza ca am scris pe "your ride" despre asta.

                  Comment


                  • pana la urma ingerasul de matheo a scapat nebatut?
                    sigpic

                    Comment


                    • @cristi, am si spus cum am scapat de problema : aerisire


                      Inca nu si-a furat-o Matheo, insa nu e departe. Doamna S este cu ochii pe el
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Astazi, la garaj, am desfacut complet etrierii de spate si i-am curatat

                        Poza inainte de curatare, din spatele etrierului, in zona melcului ce impinge pistonul (cam neclara, dar se poate observa noroi si nisip acolo), poza cu sistemul de revenire al franei de parcare (o serie de 5 saibe conice) care nu se mai comprimau de la mizeria acumulata, poza dupa curatarea etrierului si poze cu noul sticker + 5 CP!!!

                        S-a mai demontat repartitorul pentru verificare, functioneaza perfect, s-a gresat si s-a montat la loc.


                        Am un dubiu legat de asa zisa sensibilitate a repartitoarelor de Logan, cred ca "sensibilitatea" sta in incapacitatea mecanicilor de a intelege modul de functionare...


                        Am inceput anul in forta : fara franeeee!!!! Inca n-am facut aerisirea, nus tiu cum se comporta
                        Attached Files
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Se pare ca ne place cocotati pe cric
                          Attached Files
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Ai prins 200? )
                            Megane II faza II 1.5dcI K9K

                            http://www.loganclub.ro/forum/b_189_ygn_2-t41493.html

                            Comment


                            • da domne , treaba romaneasca !! Ma bucur ca i-ai dat de cap la frane pe viitor poate ma consiliezi si pe mine sa fac acest upgrade!!
                              sigpic

                              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                              Comment


                              • Originally posted by iguana View Post
                                Ai prins 200? )

                                Pe cricuri prinde peste scala, 220, pentru ca am treapta a5a de diesel

                                In mers, prinde 250km/h NOOOT!!!
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google