B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tare bine arata cu franele alea...

    Comment


    • Trebuie doar sa le simti ca de aratat ......
      Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

      Comment


      • Circuit sau raliu, tot motorsport se numeste. Le-am incercat si eu nitel.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • Originally posted by dsign View Post
          Teoretic, nu s-a schimbat nimic ca si volum fata de etrierii de VAN. Insa volumul etrierelor de pe spate este cel care atarna acum in balanta.

          Megane are o pompa de 23.8mm la modelele normale si una de aproape 26mm la modelele RS. Cea de VAN de pe masina mea are doar 22mm, ceea ce se traduce prin pedala moale, cu o cursa lunga.

          Dupa ceva km parcursi, insuficienti insa pentru un rodaj corespunzator, ma declar multumit de prestatiile noilor frane.

          Mai am de facut mici reglaje la geometria rotilor, interventia din seara asta la frane (o mica revizie si ceva nou) si apoi voi putea merge in probe adevarate.

          Anul asta nu particip la nici o cursa.




          Optica veche este de vanzare, impreuna cu farurile si instalatia electrica, mai putin balasturile. Pretul il primesti pe PM daca esti interesat

          Nenea azi din curiozitate m-am uitat la pompa de R19 1.8 16v,e de diametru 20,64mm.La ala cum mama masii face fata la 4 etrieri?Teoretic (aici vorbesc doar in cazul meu care am etrieri de VAN + R19 pe spate) pe logan cu pompa de VAN de 22mm nu ar trebui sa mai fie probleme.
          sigpic

          IL 1 3 MIU

          Comment


          • Dsign, de ce zici ca pompa de frana nu face fata?
            parerea mea de electrician, e ca receptorul de frana de pe spate, in cazul tamburilor, face o cursa mai mare, implicit trebuie un volum mai mare de lichid de frana impins de pompa, decat in cazul etrierului cu disc si placute.
            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

            Comment


            • intamplator, am dat peste indicatiile cuiva pe forumul monomarca, care upgradase, pe clio 1, pompa de frana cu una de Laguna, zise el, de 23,6mm. poate te ajuta..

              Comment


              • @Alex_Miu, de acord, dar ce etrieri are R19 pe fata? Nu cumva de-aia mici? Nu cumva are de-aia cum are orice Logan berlina cu discuri ventilate? Iti zic eu : sigur ca da. Diametrul pistonaselor de fata la R19 este 48mm, in timp ce la etrierii de Van ai 54mm. Cu o pompa de Van ar trebui sa fie suficient, insa nu multumitor pt mine.

                @Mariannn, parerea ta este gresita. Dimpotriva, receptorul din tambur are curse mult mai mica, diametrul unuia este mult mai mic decat cilindrul unui etrier.

                Ideea e ca spre deosebire de altii, eu chiar am incercat! Repet : pe banii si timpul si siguranta mea.

                Asa cum spuneam mai sus, in momentul acesta, dpdv dimensional, am toate elementele unui Megane 2, mai putin pompa. Ca sa franez la fel de ferm ca si un Megane 2, imi trebuie pompa acestuia. Care are 23.8mm in diametru.

                @razvanamza, nu ma ajuti, ba mai rau ma incurci. Link, te rog Multumesc
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • nu imi aduc aminte linku'. Dar daca el a pus de Leguma 1, inseamna ca este bolt-on. ne poate totusi lamuri marxu', ca el e calare pe dialogys toata ziua.

                  Comment


                  • Nu te ajuta cu nimic Dialogys aici. Te ajuta meseria, pui mana si probezi.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by dsign View Post
                      @Alex_Miu, de acord, dar ce etrieri are R19 pe fata? Nu cumva de-aia mici? Nu cumva are de-aia cum are orice Logan berlina cu discuri ventilate? Iti zic eu : sigur ca da. Diametrul pistonaselor de fata la R19 este 48mm, in timp ce la etrierii de Van ai 54mm. Cu o pompa de Van ar trebui sa fie suficient, insa nu multumitor pt mine.
                      Asa e,insa ma gandeam ca se compenseaza cu pompa de 22mm.
                      sigpic

                      IL 1 3 MIU

                      Comment


                      • Dsign, nu-i chiar asa. Dialogys iti da mura in gura daca stii sa cauti. In plus, ti-am spus deja: pompa de Laguna 1. In principiu te duci la o laguna care are discuri fata-spate si ai gasit ce trebuie.

                        Comment


                        • Dar de ce nu faceti voi, ma, ah? Tot Dizain sa mearga la o Laguna... Pffff, o sa ma interesez.

                          Stiu Dialogys ca pe abecedar, nu stiu unde spune care este distanta intre suruburile de prindere a pompei pe caroserie. Sau care e lungimea totala a bratului de actionare a pompei de frana. Laguna 1 nu s-a fabricat fara ABS, la vremea ei masina dispunea de dotari de ultima ora. Masina mea nu are ABS si nici nu-i pun, doar pt ca vreau o pompa mai mare. Momentan functioneaza si asta.
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Laguna n-o fi fara ABS, dar ceva Scenic ai putea gasi. iar scenic dizal avea etrieri mari pe fata, cu discuri pe spate. scenic anul 2003, 1,9dci. poate gasesti asa.

                            Comment


                            • In nici un caz un Renault din clasa superioara dupa 2000 nu a avut frana fara ABS
                              Last edited by dsign; 9 April 2013, 12:29.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by dsign View Post
                                Mariannn, parerea ta este gresita. Dimpotriva,............cilindrul unui etrier.
                                nu te contrazic, ca ai facut fizic si stii pe viu, eu doar imi imaginez; receptorul in cazul tamburului, are doua capete - doua pistonase, cursa pistonaselor este ceva mai lunga ca sunt arcurile alea care retrag sabotii. in cazul unui etrier de frana cu disc(pentru spate), este mai mic decat unul de fata(Dsign, doar n-oi fi adaptat etrier de fata pe spate:P ), implicit si pistonasul etrierului spate. placuta de frana este lipita de disc si pistonasul este lipit de placuta, deci cursa este mai mica, dar diametrul pistonasului este cu putin mai mare ca suma pistonaselor unui receptor de tambur...deci se vehiculeaza lichid de frana putin mai mult...suficient ca pompa de frana sa fie mai solicitata...

                                cum este pedala ta de frana? este rigida? tine jos? sau in prima treime din cursa totala? nu crezi ca daca pui pompa cu diamentru mai mare, nu va trebui sa inlocuiesti si amplificatorul servo?
                                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google