B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu aveam de unde sa stiu ca te mai sacaie si altcineva cu intrebari despre RAR ...

    tipicar cum am observat ca esti(observi ca acuma te perii ), credeam ca ai facut-o de la saiba pana la omologare.
    si rolul rar-ului era altu' dpdv meu de vedere, chestie care ma roade pe topicul de rulote(2350kg mma ansamblu...alta discutie).
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

    Comment


    • Pai frane poti sa ai si de seria 7, daca masina e usoara tot nu te lasa sa tractezi ceva mai mare. Deci degeaba te duci pe la RAR.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Am de facut un drum la RAR zilele astea, iti zic ce si cum (daca se ia cineva de frane)
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • te rog mult, dau cea mai mare cantitate de bere, afla pentru mine!
          cu privire la ansamblul de franare spate, te rog incearca sa afli (de la omul tau de la rar ca io nu am si ma ia peste picior daca merg la oricine), daca ansamblul de franare cu tamburi este cel care limiteaza masa maxim admisibila a masinii & remorca(cu/fara franare), la 2350kg...
          asta ma arde pe mine: vreau sa iau rulota cu mma cam 1000kg, si in talonul masinii scrie la observatii mma ans 2350kg si se c**a in planurile mele...
          Daca se omologheaza discuri pe spate, dispare acea observatie?

          @einstein, nu greutatea masinii e problema, ci altele cum ar fi franele...
          Last edited by mariannn; 1 September 2015, 14:44.
          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

          Comment


          • Daca faci un topic pe subiect putem elabora, altfel tu sa fii sanatos ca poluam aici.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Oricum nu se omologheaza discurile pe spate la Logan. Doar cu omologare individuala care duce la un pret de zeci de mii de lei cu testele dinamice speciale ))) .
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Batranica mea guraliva se tine bine in baston, desi tenul i se cam exfoliaza.

                Desi s-a facut misto de ea chiar si la microfon, Zambilica mea ruginita m-a dus cu stil si caracter la podium, pe treapta a2a.



                In noaptea de dinaintea concursului mai aveam de montat cutie de viteze, cadru motor, corp clapeta. La 4 dimineata faceam teste cu noua clapeta, incercand sa nu stricm linistea pein Iancului.

                Am beneficiat de ajutorul lor : Lau911, Golan91, CristiCCD, Matheo - adevarati prieteni.
                La 186000km pe ceas (200 000 + in realitate), Zambilica se simte excelent, vrand sa ne arate ca am fi faacut o mare greseala sa o dezmembram.

                Sora mai mica primeste zilele acestea tratamete deosebite : ceruire cavitati, revizie frane si suspensie, revizuire sistem audio
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Felicitari, pentru reusita! Ai condus f bine in conditile date. Merge bine "babuta", imi place cum suna, o calaresti bine, zici ca-i "fata mare".

                  Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                  Last edited by 77sky; 8 November 2015, 15:57.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Multumesc.

                    Sa mai trecem in revista dezavantajele :
                    -anvelope de seama cu bunica, pe care le-am schimbat intre ele (la calificari am pus anvelopele bune pe spate, sa nu le stricam prea rau)
                    -greutate mare a utilajului.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • oricum pe langa zambilica conteaza si soferul foarte mult iar tu te pricepi de minune

                      RESPECT mare pentru munca depusa la masinuta
                      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                      Comment


                      • De un an a cam stat pe bara. Am mai miscat-o din cand in cand.
                        Din pacate, rugina isi cam face de cap.

                        Inca mai caut solutii
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Inteleg ca este inmatriculata, nu o cari cu platforma. Rugina este ultima problema, celelalte sa mearga bine.

                          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Are toate documentele la zi : ITP, asigurare, rovinieta, impozit, etc
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • Pentru ca mi s-a redeschis pofta de joaca, am decis sa merg la


                              Duminica asta vom fi la Brasov : eu, co-pilotesa mea si Ligheanul Agitat.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Bravo!!! Sa te clasezi cat mai sus cu ligheanul agitat !!! Te sustinem drace !!!


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                sigpic
                                The MVP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google