Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu zic ca nu ajung 1000 e ... ieri am zis PAS la toata combinatia cu compresorul ... sub linie era suma de 2000e (toate piesele lu VGroza + compresie perfecta + intercooler + valva recirculare + manopera+ alte fitinguri )

    Asa daca pune motorul la punct , axa , soft ,anvelope bune si usurat fac pariu ca bate 16v resoftat si pe langa asta o sa aiba o masina peste 100 cp care raspunde bine si poate sa mearga la consum ... tragand linie peste 1000 e nu are voie sa sasara
    @dr_mke - nu e simplu ca pe langa motor 500 e mai vine cutia + trebuie facuta masina stock + bani la RAR sa-l treaca + adaptari de gaz
    Last edited by cos_min_i; 13 May 2011, 14:05.

    Comment


    • Alex nu renunta la aer
      Plus ca iese mai bine cum a zis dr_mke.Ai o baza mai buna si poti sa mai faci ceva din 16v,pe cand asa te chinui destul de mult si chiar nu prea mai ai ce sa scoti din el.

      Comment


      • Nu renunt nici la aer, nici la toate piesele adunate, am umblat destul dupa ele, numai bulan am avut pana acum de pretul acestora si de starea lor foarte buna.

        Mai scump ma duce sa pun 16v:
        1.) Motorul cu electrica in sine si galerie de evacuare;
        2.) Manopera + drumuri;
        3.) Nu cred ca-mi omologheaza nimeni 16v decat cu omologare individuala, taxe foarte mari, 16v e deja mai puternic cu peste 25% din puterea de fabrica a lui 1.4. Maxim un motor cu 18 cai jumate pot pune maxim mai puternic din nascarea lui, gen 1.6 MPI dar si ala la fel ca punctele de mai sus + ca nu poti sa stii ce cumperi SH;
        4.) Pus jantele normale si evacuarea normala ca de noxe nu scap la RAR, chiar daca pun 1.4 nou-nout sa-mi treaca noua serie, de noxe nu scap;
        5.) Cu piesele de la subsol, daca dau jos aerul, scot din 1.4 putere mai mare decat un 16v modificat.
        Iar daca pun o axa pe masina asa cum este acum de dotata, rectificat de chiulasa, reconditionat chiulasa + soft, 90% nu bat 16v stock, parca vad cum mi-o da la limita, e grea a mea.

        Voi verifica sistemul de alimentare pe benzina cat de curat mai e, sper sa influenteze performantele, daca nici ala atunci asa o las.

        Cu piesele secrete scot din 1.4 putere mai mare decat un 16v modificat pe aspirat, dar nu vreau sa dau jos aerul-conditionat si cu atat mai mult sa-l vand.


        Si tu Cosmine te-ai lasat de treaba aia?
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • Ti se omologheaza foarte usor pentru ca motorul se monteaza pe respectiva caroserie. Ai nevoie de o simpla ''dovada'' de la un dealer Dacia.
          sigpic

          Comment


          • Un motor care a fost montat pe o caroserie asemanatoare se poate omologa, gen 16v, iese din calcul ce stii tu despre 25%
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • La de-tuning nu s-a gandit nimeni ? Oricum sunt destule la dezmembrari, de omologat omologhezi un motor montat pe caroseria respectiva cu tot cu micul inconvenient al puterii.
              sigpic

              Comment


              • pune-i "piesele" de la subsol si renunta la ac
                Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                Comment


                • Nu se mai pune nimic, o fac frumoasa. In seara asta m-am convins, numai, imi ajunge.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • poi?
                    ce te a facut sa te razgandesti?

                    Comment


                    • Am strambat nitel buza exterioara la o janta, am intrat foarte tare intr-o curba, mi-a fugit de spate, rotit 180 de grade si am lovit janta de pe dreapta fata in bordura de pe contrasens, norocul meu ca nu a venit cineva de pe contrasens, mi-a ajuns. Macar stiu ca 215/40/R16 nu sar de pe jante 9j nici sa dai in borduri, maine ma duc la o vulcanizare, nu e grav.

                      Reconditionez toate jantele, imi iau cauciucuri, vad ce e de schimbat la articulatie iar apoi am de gand sa-mi fac tinichigeria, vreau sa o fac frumoasa foc cum merita. Eventual muzica sa darame geamurile la vecini. O voi face gen DUB, simpla, ma inspir eu in timp.

                      N-am cu ce pentru fuga.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Ce suparat esti pe masina )

                        Comment


                        • Felicitari...esti primul care recunoaste in sfarsit ca Loganul nu e masina de fuga . Aranjaza furia galbena ca mie oricum nu imi place viteza cand te chem la comanda

                          P.S: Bine ca nu ai patit nimic ... janta se repara
                          In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                          sigpic

                          Comment


                          • Nu ai tu cu ce pentru fuga, bai aschiutsa...

                            Iti revii tu, stai calm
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • pai cine te pune bre sa intri foarte tare in curbe? intra si tu..."tare", nu foarte tare;)) Lasa, bine ca nu e mai grav
                              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                              Comment


                              • ai rabdare ca se repara ...o sa luam contactul mai tarziu ... nu e de tras in configuratia actuala

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google