Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzatia de instabilitate la viteze mari e data mai mult de amortizoare+ bara stabilizatoare ( bucsi+ bielete)...

    Bucsile tale pe spate sunt uzate, insa se poate si mai rau )))......avand in vedere ca loganul pe spate are punte rigida, bucsile alea sunt fix pix dpdv al stabilitatii insa daca se duc mai rau, iti vor da zgomot, batai

    Ai grija la amortizoare, in poza cel de pe spate pare curs destul de bine.....fata e ok?

    Daca ai bara stabilizatoare, verifica bucsile+/- bielete.....senzatia de "roll" poate aparea si de acolo, mai ales pe viraje....le poti inlocui cu unele de poliuretan ( am asa ceva, facute in Ro)

    Cred ca o sa fii multumit de discuri+ placute....aceeasi combinatie e la mine pe 16V, discurile au in prezent cam 150 000 km, cu al doilea set....depinde acum si de stilul tau de mers...

    Mai ai champion-urile ?

    Comment


    • Bucsele si bieletele barii stabilizatoare au 2 ani si jumatate si nu sunt crapate ca m-am uitat la ele. De asemenea, flansele amortizoarelor fata le am din primavara anului acesta, noi si originale. Amortizoarele fata sunt super ok si e ferma pe fata, de aceea vreau tot Monroe pe gaz si pe spate . Recomand Monroe pe gaz oricarui loganist!

      Cand aveam arcurile standard pe ea simteam ca e tare pe fata (mai dura fata de Loganul lui tata cu amortizoare originale noi dar pe ulei). Chestia asta mi-a spus-o si tata, cum ca a mea tot e mai rigida decat a lui cu amortizoarele astea, ceea ce e un plus pentru mine.

      Ma gandesc ca am basculele originale pe fata si desi nu am bucsele crapate si nici zgomote in articulatii, probabil ca sunt slabite bucsele acelea (nu mai e cauciucul acela asa ferm si "dur" ca atunci cand sunt noi). Rotile n-au joc nici daca imping sau trag de ele. Vad dupa ce schimb amortizoarele spate sa simt diferentele desi e tare pe spate.

      Da. Pana acum sunt multumit de frane. Franele actioneaza de la cea mai mica apasare fata de cum era inainte.

      Am si Champion-urile dar tot nu am scapat de problema aceea cu pornitul la prima cheie de dimineata la rece-rece in sensul ca ori o ia la sfert, ori mai greu, ori nu porneste iar daca ii dau a 2-a cheie o ia la sfert, un simptom ciudat la 16v. Gasisem un topic pe tema asta dar nu era nimeni sigur de problema care cauzeaza chestia asta. O sa pun motorul pe tester dupa sarbatori sa vad de la ce e problema...

      De altfel, masina merge super, imi place mult de tot per' ansamblu.

      Si totusi, mi-ar placea un motor mult mai puternic pe taraba. Daca nu, un Clio mic Rs 172.
      Last edited by aleXpeed; 24 December 2016, 15:45.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • Bucsele puntii, desi la prima vedere nu par uzate, sunt facute praf la km astia. Cand vei demonta puntea de pe ele o sa vezi cum cade miezul metalic, desprins si ros din cauciuc. Cel mai mic joc lateral determina o ditamai instabilitatea. Sa nu uitm ca pe spate nu avem cum controla aceste devieri, asa cum facem din volan, pe fata.


        Pentru schimbul de bucse spate recomand piese originale si Atelierul AutoHut. Este aproape de tine. Mie mi le-au schimbat la troaca
        Cu sculele potrivite, schimbul pare o joaca de copil.

        Piese iei de la Sorin (Daciashop), sau chiar de la AutoHut, sau de unde ai incredere
        Last edited by dsign; 24 December 2016, 16:54.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • Cum Ph2-ul face 10 ani de la data fabricării, pe 21 mai 2018, în data de 19 decembrie 2017, pe o vreme de 2 bani și frigul de rigoare, am ridicat noua mașină a familiei, și anume Skoda Rapid hatchback/sedan, culoare alb-spital cu următoarele opțiuni:
          - motorizare opțională 1.0 TSI 110 cp în 3 cilindri cu cutie de viteze 6+1;
          - 4 geamuri electrice și atermice;
          - proiectoare de ceață;
          - mânere și oglinzi vopsite în culoarea caroseriei;
          - computer bord mărit;
          - cotieră centrală față;
          - 4 jante de aliaj cu anvelope de vară.

          În rest, ca dotări are ce are un Prestige Ph2 ca al meu doar că îmbunătățit nițel: direcție electro-hidraulică (parcă, însă direcția se întărește progresiv cu viteza de rulare), start-stop, ABS/ESP, nu știu dacă are controlul tracțiunii că nu i-am dat nicio forjă, volan reglabil pe înălțime și profunzime îmbrăcat în piele cu comenzi, conexiune telefon Bluetooth, schimbător de viteze îmbrăcat în piele, 6 airbag-uri, day-line-uri pe led, 6 boxe, conexiune auxiliar și USB, scaune încălzite față, banchetă spate fracționabilă parțial sau complet, senzori de parcare spate, deschidere din cheie a portbagajului și cam atât, parcă.

          Îmbunătățirile care au cântărit mult față de un potențial Logan MCV Stepway full-options nou au fost următoarele: scaune, spațiu mult mai mare pentru pasageri deși nu pare din exterior, ”tablă sănătoasă”, izolare habitaclu, stabilitate, poziție la volan.

          Porbagajul are un volum de 550 de litri față de cei 510 ai Loganului sedan, toate cele 4 roți de schimb încăpând în ”picioare” fără nicio problemă.

          Mașina este mult mai spațioasă decât Loganul sedan Ph1/2/Logan2, este prietenoasă, are un design foarte drăguț, frumos, plăcut și la locul său, este mult mai bine construită, mult mai ”mașină” decât Loganul cu care eram deja obișnuiți. Scaunele noului Logan le-am considerat PRAF pentru ce va fi utilizată încă de când am urcat într-unul. Sunt mai moi decât ale Loganului Ph1 iar pe taxi s-ar distruge după maxim 2 ani. Nu mai spun că scârțâiau mișcându-mă în mașină în showroom. Încercau dealerii să o dreagă că nu e cum credeam noi dar n-a ținut... e o bază de Logan 2004 modificat estetic și cu câteva dotări în plus. Aceeași poziție, scaune mai proaste, bord înălțat care să dea senzația de altă poziție la volan, dar nu.

          Skoda a costat aproximativ 13.500 de euro și nu regretăm nicio clipă alegerea. De asemenea, a fost colantată integral la DCM Design + colantat faruri cu folie cu „auto-vindecare”. Urmează proiectoarele că am uitat de ele. Mașina ar urma să intre pe taxi în toamnă. Consumul este surprinzător de mic până acum, în jur de 6 litri în oraș... de fabrică având 5.3 litri urban. Nu este planificată nicio conversie GPL. Dacă ies în maxim 8 în oraș e perfect. Dieselul are consum de 7 litri/100km. REAL în București (extremă de 8 iarna pe ger cu motor pornit non-stop sau vara cu A/C-ul pornit mereu plus motor pornit non-stop).

          În rest, Ph2-ul se apropie de 430.000 km. reali și funcționează în proporție de 98% ca nouă, are puțină rugină din fabrică în jurul șurubului de fixare a unui bandou de la o ușă, în rest nu are rugină iar testul de noxe îl ia mereu cu brio ITP de se miră doreii.

          Distrigaz-ul mai are foarte puțin până la 300.000 km. pe bord cu motor de aproape 120.000 km. rulați.

          Mașinile nu se vând deși puneam problema bătrânei 2005 dar... ori un Clio sport ori mă arde să îi schimb iar motorul cu unul mai puternic că m-am plicitisit de 105 cp. sănătoși.

          Sănătate și spor la citit )) .
          Attached Files
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Felicitari Alex!Multi km alaturi de cei 3 cilindri![emoji16]Macar 300.000 fara probleme!
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • Mulțumesc frumos !!!

              Mai devreme am primit câteva poze cu starea dieselului de după colantare. Ca nouă. Farurile o dau de gol, pentru ”cunoscători”.

              Așa că, Logan Prestige dci 85 din 21 mai 2008, de vânzare la 600 de Euro cu 430.000 km. +++ că na'... a fost taxi și e ”jaf”. Ce glume proaste am .

              Urmează revopsirea portbagajului și a unei mici porțiuni a pragului pe partea dreaptă (zone atinse acum mulți ani și ținute gata de vopsit sub colant).
              Attached Files
              Last edited by aleXpeed; 18 March 2018, 21:24.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google