Problema Pompa Sau Injectoare Logan 65/70 Cp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by yux_mm View Post
    OK, am inteles. Procedura in sine tre sa o faca ala la care ma duc. Ca de-aia ma duc sa il platesc sa-si faca treaba.
    Cred ca ma voi duce la reprezentanta.
    Ceva noutăţi, adică ai ajuns până la urmă la reprezentanţă pentru testul de injectoare?

    Comment


    • Da am ajuns. Chiar azi dimineata am primit un raspuns. Se pare ca atat injectoarele cat si bujiile incandescente sunt ok. Ramane astfel sa investighez in alta parte de unde provine tacanitul la rece.

      Comment


      • Originally posted by gex.liviu View Post
        salutare am un logan mcv 1.5 diesel euro 4 100000 km si de ceva vreme are o mica intrerupere la relanti am fost la un test cu el si cei de la reprezentanta renault filaret mi-au spus ca supapa de presiune este defecta cea situata pe pompa de injectie , am schimbat.o cu una noua o perioada a mers k (2-3 luni) si akm iar a inceput sa intrerupa stie cnv despsre ce este vb?
        pune un tester pe masina si spune ce erori ai gasit.
        sunt foarte multe cauze posibile, si de natura electrica si de natura mecanica.
        o diagnoza si postezi erorile sa fim mai aproape de adevar.

        Originally posted by yux_mm View Post
        Da am ajuns. Chiar azi dimineata am primit un raspuns. Se pare ca atat injectoarele cat si bujiile incandescente sunt ok. Ramane astfel sa investighez in alta parte de unde provine tacanitul la rece.
        daca numai la rece tacane, atunci ai vre-un traseu de ulei aproape obturat, iar cind uleiul e rece implicit gros, trece mai putin si automat lipsa de ungere, iar cind se subtiaza, trece mai mult prin acel traseu, gaura, etc.
        exista solutii de curatare care se pun in ulei inainte de schimb, eliberind de depuneri traseele de ungere.
        Last edited by meggeo82; 28 March 2014, 19:49. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Mda, interesanta ipoteza. Insa ideea de a pune ceva zemuri care sa umble prin motor si sa ajunga pe peste tot ca apoi abea sa le mai poti scoate, nu ma prea incanta.
          Totusi, poate vrei sa dezvolti putin ideea cu traseul obturat: unde ar fi punctele cu potential de a creea probleme si care ar fi posibilele cauze.
          Zic pentru ca masina are aproape 6 ani si vreo 50k km. Mersi in majoritatea covarsitoare intr-un stil batranesc. Masina nu e a mea, e a tatalui meu si, ... na. De putinele ori cand am condus-o eu am practicat un tratament mai, sa zicem agresiv, de "desfundat jiglere", cu turat pana spre 3500-4000 si apoi schimbat viteza. Si asta pe distante mai lungi, nu in oras intre 2 semafoare. Dar, atentie! nu obisnuiesc sa omor motoare pana ce temperatura motorului este in parametri.
          Last edited by yux_mm; 28 March 2014, 21:04.

          Comment


          • amsi eu aceasi problema cu intreruperi la relanti 1.5 dci 70cp 102000 km.. dar problema a aparut de vreo 3-4 ani la inceput doar iarna iar de un am chiar si vara.
            filtru motorina schimbat la fiecare 10.000 doar origine. alimentat de la peco mai putin si in rest motorina adusa de la moldoveni (sursa sigura nu magarii)+ 250 ml ulei 2t la plin
            Last edited by skoll; 27 April 2014, 11:01.

            Comment


            • regulatorul de presiune e problema la tine

              Comment


              • 90% sanse sa fie probleme cu regulatorul. Cel mai indicat in asftel de situatie este sa mergi la o diagnoza.

                Comment


                • Originally posted by skoll View Post
                  amsi eu aceasi problema cu intreruperi la relanti 1.5 dci 70cp 102000 km.. dar problema a aparut de vreo 3-4 ani la inceput doar iarna iar de un am chiar si vara.
                  filtru motorina schimbat la fiecare 10.000 doar origine. alimentat de la peco mai putin si in rest motorina adusa de la moldoveni (sursa sigura nu magarii)+ 250 ml ulei 2t la plin
                  dupa ce stii ca s-a incalzit motorul, trage pe dreapta, apasa brusc si la maxim acceleratia 3-4 secunde. ridici piciorul la fel de repede si urmaresti cum cade acul de la turometru. daca se opreste "bat" la relanti, ai filtrul prost, cu toata "originea" lui.
                  daca acul turometrului nu pica lin la relanti, si se duce mai jos tinzind sa moara motorul sau mai da si intreruperi, atunci ai pilitura.
                  din doua, sigur ai una.

                  Comment


                  • Oarecum precum in exemplul lui skoll se manifesta la mine.
                    Iarna, cand este o anumita temperatura exterioara, mai scazuta, cat timp este rece motorul, are acele fluctuatii (destul de mici ca amplitudine). Cum s-a incalzit, cum toarce frumos.
                    Si acum primavara cam la fel. "Conditia" sa mearga neregulat este temperatura exterioara, corelata cu cea a motorului.
                    Acum 2 ani, cu ocazia schimbului distributiei, la 60kkm am cerut testarea in reprezentanta, inclusiv a debitului pe retur (acesta fiind nealarmant, pentru nici uninjector)
                    Acelasi lucru suspectat de mine, confirmat de ei => regulatorul de debit.

                    Am tot incercat sa inteleg corelatia manifestarii defectiunii cu intersectia dintre cele 2 tipuri de temperaturi, insa nu am reusit...O piesa atat de banala sa genereze asemenea fenomen

                    meggeo82, te rog repeta cum ar trebui sa se comporte un motor normal, la acel test precizat de tine.
                    Din cele spuse, scoti din joc acel regulator, pentru colegul skoll
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • dupa ce s-a incalzit motorul, o tii accelerata blana 3-4 sec, apoi iei piciorul de pe pedala iar acul turometrului ar trebui sa revina la relanti in mod constant, lin si fara ca atunci cind ajunge la relanti sa aiba fluctuatii sau intreruperi. asta e valabil pentru un motor cu o turbina buna si o pompa de injectie buna care nu baga pilitura.

                      daca ar fi mizerie sau pilitura acul turometrului nu s-ar mai opri fix pe relanti, ci ar avea fluctuatii, sau s-ar opri motorul, in functie de cita mizerie sau pilitura e pe traseu.

                      Comment


                      • salut, am dci din 2007 am peste 70000 km, acum doi ani(2012) doua injectoare a trebuit schimbate( asa a spus cei de la reprezentanta dacia), acum s-a defectat pompa de injectie sau,altceva, mi-a spus mecanicul ca nu face presiune(m-a costat 850 ron), motorina de la petrom, rompetrol si din cand in cand de la lukoil, nu am facut inca distributia, urmeaza cat de curand. in rest e ok, schimbul de ulei filtre etc. la timp.acum merge foarte bine.

                        Comment


                        • Originally posted by meggeo82 View Post

                          daca ar fi mizerie sau pilitura acul turometrului nu s-ar mai opri fix pe relanti, ci ar avea fluctuatii, sau s-ar opri motorul, in functie de cita mizerie sau pilitura e pe traseu.
                          Fluctuatiile si oscilatiile acului la turometru,in relanty,sunt date de valoarea oscilanta,a presiunii,in rampa comuna.Cauzele pot apartine regulatorului de debit sau in egala masura,pierderilor de presiune(retur injectoare),greu de controlat,chiar de un regulator bun...

                          Comment


                          • inseamna ca atunci cind cumperi masina de noua, ar trebui sa fluctueze turometrul....
                            si cum ar trebui sa faca dupa 100k,sau 200k...?

                            Comment


                            • Am efectuat acel test indicat mai sus. De cateva ori, de la momentul acelui mesaj.
                              Urca liniar acceleratia, coboara lin, stabilizandu-se fara oscilatii, fix la turatia de relanti.
                              Am desfacut si regulatorul. Nu ma asteptam la cine stie ce impuritati la el.
                              Curat, bec (cat se observa cu ochiul liber).
                              Acum am peste 97kkm (primele ciudatenii remarcate, dupa cum am scris, fiind consemnate pe la 60kkm (chiar mai putin de atat).

                              Am fost ferit, pana acum de probleme de pornire...
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • @77sky: De când a venit toamna, au reapărut şi ciudăţeniile pe care le-ai descris câteva post-uri mai sus?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google