Accident David Vs Goliat Sau Logan Vs Passat :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    18 mii de lei e devizul.......
    Schimba toata masina? Ca tu ai numai juma' de masina de reparat, si aia julita.

    Comment


    • #47
      nu stiu frate ce ii fac de 180 de milioane...cica au mai gasit si altceva pe langa ce se vede... maine e runda finala de negocieri, stabilim soarta masinii. le-am zis ca insist sa fie reparata si ca nu ma intereseaza alte manevre, acum a ramas in pronuntare, sper sa cadem la pace cumva si sa o faca

      in 180 de milioane ar putea intra o gramada de chestii: revopsire totala, schimbat tot ce e afectat, schimbate amortizoarele, toata articulatia pe fata...cred ca ar mai ramane si cu bani ) nu stiu, dar cred ca au umflat rau pretul, altfel nu vad ce daune ar putea costa atat: cat sa fie aripa fata? pe dacia shop parca e sub 300 de lei pe original, daca le iei pe bucatele la pretul normal cred ca iese sub 100 de milioane tot

      chiar epava nu este, nu mai fiti rai

      pe de o parte am inteles logica lor, dar si exemplul meu e foarte pertinent. daca masina ar fi evaluata la 100 de milioane , ipotetic, si altcineva mi-ar lovi bara fata sa zicem care ar necesita schimbare cu totul si revopsire, si reprezentanta zice ca bara+revopsit= 80-90-100 de milioane, pai ce facem? imi dau dauna totala pt o bara?!
      Last edited by cristi....; 12 November 2015, 16:23.

      Comment


      • #48
        Pai nu ti-o face decat daca devizul e maximum 9000 de lei, mai sus e dauna totala. m-ai cele face. Si cum la tine e dublu estimatul, cat sa mai scada, optimist vorbind?

        Comment


        • #49
          din moment ce ei nu fac chestia asta din buzunarul lor fara recuperare, din pct meu de vedere reparatia poate costa si 10 mii de euro; din moment ce toata reparatia si-o recupereaza

          undeva e o eroare de logica

          deci reparatia nu are cum sa coste mai mult decat toata masina, e total ilogic. daca ce are acu masina costa 180 de milioane, inseamna ca valoarea ei ar trebui sa fie la 400 de milioane

          din moment ce toata masina a fost evaluata la 12500 de lei, pe cale logica reparatia nu poate fi mai mult de 6 mii de lei, in cel mai rau caz, mai ales ca nu a fost afectata nici structura de rezistenta, eu nu stiu de unde tot scot scorurile astea
          Last edited by cristi....; 12 November 2015, 16:31.

          Comment


          • #50
            deci reparatia nu are cum sa coste mai mult decat toata masina, e total ilogic.
            Se poate. Si la o masina noua, dar la una veche, cu atat mai mult.
            Logica e ca suma pieselor cumparate separat costa mai mult decat ansamblul pieselor vandute la un loc cu numele de masina.

            Comment


            • #51
              mda, e si asta un punct de vedere pertinent

              dar sa nu mai cobim. sa vedem ce se decide maine ! i still have hope

              Comment


              • #52
                Incerca sa faci in felul urmator :

                Propunele tu sa fi cu doua usi + aripa fata din dezmembrari si poate asa accepta si-ti repara masina.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #53
                  dar sa nu mai cobim. sa vedem ce se decide maine ! i still have hope
                  Corect.
                  Vezi sa nu mai vrei tu masina reparata, dupa ce auzi de unde provine suma aia uriasa din deviz.

                  Comment


                  • #54


                    ma indoiesc profund ca ar avea daune atat de grave care ar pune-o si pe ea si pe mine in pericol...maine ajung sa o vad si sa-mi arate ce are chiar asa grav, momentan doar am reusit sa-i scot cu clestele cateva informatii la tel. oricum, nu mi-ar fi frica sa ma urc in ea chiar daca reparatia ar presupune chestii ”grele”. eu o vreau reparata si cu asta basta, nu conteaza ce e afectat atat timp cat e schimbat/reparat; o vreau inapoi cu orice pret!

                    ma uit totusi si la alternative, asa, sa nu fiu luat chiar pe nepregatite in cazul unui verdict nefavorabil , cu toate ca am semnale ca inca ar mai fi sanse de ”resuscitare” la viata
                    Last edited by cristi....; 12 November 2015, 16:50.

                    Comment


                    • #55
                      La reprezentanta zici ca sunt de aur piesele.
                      Pentru o oglinda schimbata, aripa vopsita, usa vopsita - 2 000 lei.
                      Eu cred ca la alt service o scoti la max 10 000.
                      Iei dauna si repari masina in alta parte.

                      Comment


                      • #56
                        la reno cred ca as iesi la ieftin. la revopsit cel putin am iesit usor mai ieftin decat la dacia

                        asta nu e dauna de 18 mii de lei cum nu-s eu popa dar ma rog...daca au pus bara spate 2 mii de lei, aripa fata-spate 5 mii, 2 portiere 5 mii si ce o mai avea diferenta pana la 18 mii, 800 de lei revopsitul per element nu ma mir ca nu vor sa plateasca

                        dar asta nu e vina mea, a asiguratului, ar trebui sa existe o institutie care sa reglementeze si sa verifice si chestiile astea de la reprezentanta, nu e posibil sa pui adaos de 400% doar ca ce...?
                        Last edited by cristi....; 12 November 2015, 16:57.

                        Comment


                        • #57
                          Pai daca ia si epava, suma despagubita se micsoreaza, nu-i mai ajunge sa o repare nici la alt service.

                          Comment


                          • #58
                            deci iti dai seama ca asta e o situatie penibila, sunt prins intre ciocan si nicovala fara sa am vreo vina....

                            din pct meu de vedere este STRICT problema lor, ar trebui sa negocieze cu city insurance, nu cu mine, ce sa vorbeasca cu mine?! chiar nu cred ca ii fac 180 de milioane, in conditiile in care ambele companii au zeci de mii /sute de mii de soferi asigurati si invart milioane de euro

                            vina nu-mi apartine, asta ar trebui sa conteze totusi intr-o oarecare masura; 2) as fi apelat cu drag la city insurance daca...de fapt nici nu am apelat la ei, cei de la dacia mi-au zis ca nu lucreaza cu compania asta.. dar de facto, ei ar trebui sa gestioneze situatia in coroborare cu groupama, eventual daca chiar doresc sa traga pe cineva de urechi au de cine sa se ia
                            Last edited by cristi....; 12 November 2015, 17:03.

                            Comment


                            • #59
                              Mie mi se pare foarte ciudat , cum adica nu lucreaza cu firma asta ?? pai si daca in locul tau venea unu cu un porsche belit de acelasi individ vreti sa-mi spuneti mie ca avea astia tupeu sa-i zica aluia ca nu lucreaza ei cu City Insurance ? scrie undeva in contract treaba asta ? ca ei nu accepta plati de la anumite firme de RCA ??
                              Ca refuza cei de la City sa platesca toata suma asta-i alta treaba.
                              Last edited by prometheus; 12 November 2015, 17:15.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #60
                                eu ti-am zis ce mi-au zis astia de la dacia. cum am scris si la inceputul thredului. la 3 minute dupa accident am sunat direct la groupama la casco, le-am povestit ce si cum, ei m-au indrumat ce trebuie sa fac etc

                                cand am ajuns la dacia, seful de service mi-a zis ”pai nu trebuia sa suni la casco ca o faci pe asigurarea astuia cu passatu. la cine are rca-u?” , ” pai la city zic eu”, el ” a, pai noi nu lucram cu ei ca nu prea despagubesc (mai mult o presupunere a facut), o facem pe casco cu regres cum ai procedat tu”

                                asta a fost discutia. eu ma gandesc , asa cum ai punctat bine si tu, rca-u vinovatului trebuie sa suporte tot/ cea mai mare parte; de asta nu inteleg eu ce tot ma freaca pe mine la cap cu valoarea daunei. putea sa coste si 20 de mii de euro reparatia, chiar daca masina a fost 8 mii, din moment ce exista vinovat si asigurarea lui, pai lucreaza ,discuta si rezolva cu ei, nu cu mine. daca era autor necunoscut sau altceva, mai ziceam, dar asa cand autorul e cunoscut...

                                daca era un mercedes si ala avea dauna 10 mii de euro ce faceau, tot dauna totala ii dadeau si lui? ca nu au de unde sa plateasca? sa faca un imprumut. din moment ce exista pe piata si nu s-a luat nimeni de viata lor, trebuie sa performeze ca atare, fie ca e city insurance, groupama, tiriac sau alte companii

                                daca era cu victime/morti si asigurarea era de 2 milioane de euro ce mai ziceau?! nu plateau ca nu aveau? ce naiba, se... la 18 mii. ce e 18 mii de lei comparativ cu milioane de euro?
                                Last edited by cristi....; 12 November 2015, 17:29.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google