Ce Masina Ati Lua Cu 10.000 Euro ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • un bmw 320 nu?! eu cu ale mele...

    Comment


    • Pentru cine vrea confort, C5-ul e mai ok. BMW-ul e pentru astia mai "zburdalnici"
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • asa e dar sa stii ca nu e prea rau nici la confort nu sta prea rau. binenteles ca pe un drum normal, nu in cratere. si cum se simte la condus... da-i dracu ca stiu sa faca masinute.

        Comment


        • Vezi tu, cu un BMW il poti face pe ala din dreapta, sa vomite...asta e ideea
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Doar ca trebuie sa stii, sa'l faci... ...si uite asa mai castigi inca un dusman.
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • BMW seria 3 nu are cum sa se compara cu C5-ul, pt ca nici macar nu sunt din aceeasi clasa.
              Sunt masini la poluri opuse ca targetare.
              C5-ul este imens si extrem de confortabil.
              Seria 3 este mititel si ager.
              Ce sa compari la ele altceva in afara de pretul de achizitie?

              Uite intunecatul e zburdalnic, vrea la pacanele in Nevada, pe langa curve.

              Comment


              • ce inseamna micut?!
                citroen c5 lungime 4779,
                ecartament fata 1584-1587
                ecartament spate 1556-1560
                intre oglinzi 2096

                deci numai 15 cm mai lunga




                bmw 3 lungime 4624
                ecartament fata 1543
                ecartament spate 1583
                intre oglinzi 2031


                de lata e chiar mai mare bmw-ul. ce inseamna iluzia optica iti dai seama cat sunt cele din clasele 500 si 700 ?!

                Ne pare rău, această pagină nu există sau adresa URL nu este corectă.


                Last edited by B997NDL; 20 February 2012, 18:32.

                Comment


                • seria3 si c5 cred ca-s taman aceeasi clasa. c4 e cu seria1, ambele fiind compacte. tot cu seria3 intra si passat, 407, laguna, superb. cezare, this time, n-o nimerisi...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • intr-adevar ca esti tentat sa zici ca e mica dar de cand am condus-o si am stat mai mult pe langa ea m-am convins ca e animal mare cel putin e 90-ul. parca ursuletii nu erau asa mari. si faza misto ca de la 316 la 320 toate au motoare de 2000. cine sa-i mai inteleaga si pe "jermanii" astia?!

                    Comment


                    • mint si ei cum apuca, scriu 316 si de fapt ai motor de 2000, dar cu niste cai de-ti vine sa razi in hohote cand citesti fisa tehnica si te gandesti ca pt puterea aia coreenii folosesc un 1.4
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        seria3 si c5 cred ca-s taman aceeasi clasa. c4 e cu seria1, ambele fiind compacte. tot cu seria3 intra si passat, 407, laguna, superb. cezare, this time, n-o nimerisi...
                        Ups, am dat-o cu mucii in gard
                        Asa e cand nu te documentezi si te bazezi doar pe feeling si ce-ai experimentat cu cele 2 masini.
                        TOtusi, intre cele 2 e cam clara diferenta de gabarit.

                        Poate ne intalnim o data la Poli si cu intunecatosenia, si facem comparatii la spatiu interior. In spate de ex, stai in ambele cam la fel. Cred ca-s gandite pt 4 oameni, nu 5.

                        Comment


                        • se poate. bmw-ul la nivelul portierelor are latimea de 1811 iar c5 -1860. mi se par sensibil egale. e vba de 5 cm. si eu eram inainte, tentat sa zic ca e mai mica dar cand am analizat-o m-am speriat. la condus se simte botul ala de zici ca ai scara de pompieri in fata.

                          Comment


                          • Originally posted by Seba View Post
                            seria3 si c5 cred ca-s taman aceeasi clasa. c4 e cu seria1, ambele fiind compacte. tot cu seria3 intra si passat, 407, laguna, superb. cezare, this time, n-o nimerisi...
                            Ai facut supa din ele.

                            C4 in niciun caz nu e in clasa cu Seria 1, C4 e cu Golf, Focus, bla bla, Seria 1 face parte din clasa compacta premium si are ca rivali tot masini premium gen Audi A3. Seria 3 este in clasa medie premium, cu Audi A4, Lexus IS, C Klasse, Passat-ul este clasa medie si atat, acolo intra 407 (sau mai nou 508), C5, Laguna, Avensis, etc. Nu trebuie amestecate premium cu non premium, in primul rand diferenta de pret este semnificativa. Nu doar dimensiunile sunt relevante pentru a imparti masinile in clase, asa am compara Skoda Superb cu Seria 5 si ar iesi un fiasco.

                            Cat despre politica BMW de a numi modelele desi motorizarea ca si cc nu e cat scrie acolo, e mai rentabil sa detunezi un motor de 2000 184 CP si sa il faci la 143 sa zicem decat sa dezvolti altul nou de 1.8 cu puterea aia. Plus ca nu doar ei practica strategia asta, mai toata lumea o face.

                            LE @ darksid3 - E90 320d a avut 163 CP, 177 apoi 184 dar 184 au cele fara efficient dynamics, alea cu ED au tot 163CP dar spre deosebire de primele modele PMax este atinsa la 3250 RPM nu la 4000 si au performante ceva mai bune dar si un consum mai mic.
                            Last edited by Shakar; 24 February 2012, 15:07.
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • noi vorbeam de dimensiuni, ceea ce le face pe ambele medii. ca una e premium si una nu, in acceptiunea fanilor de masini germane, e alta treaba. daca e sa te uiti la dotari, la confort, cu exceptia anumitor finisari, nu cred ca seria3 da un fum groaznic la c5. iar seria1, e compacta. o fi premium, dar tot compacta. nu poti sa stai in ea ca-n seria5 doar pt ca-i premium, pt ca n-ai loc sa bagi picioarele de tot in amsina, tre' sa le tii pe geam. deci e compacta, ca si golf, focus si ce-ai mai enumerat tu acolo. faptul ca-n logan ai loc ca-n autobuz nu-l face din masina mica subit masina mare. tot cea mai mare masina din clasa mica ramane, la concurenta cu labia, 208, clio, polo si alte petarde, carora la spatiu le da fum cum da seria3 lui c5 la pretul de achizitie
                              apropo, am intrat pe site la bmw si la citroen si la dotari relativ apropiate, bmw costa 41mii si c5 35mii.
                              Last edited by Seba; 24 February 2012, 21:03.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • da, dar e bmw ,are voie sa aibe preturi mari.romanii alearga dupa stele,cercuri ,w-uri etc. pe cand citroen fiind frantuzesc...multi sustin ca francezii nu stiu sa faca "tigai".in afara de 'reno' care o mai festeleste din cand in cand,celelalte marci par a fi mai bune.stiu multi care au citroen si sunt foarte multumiti.nu la fel cei cu peugeot.iar cei cu 'reno" cam injura pe la colturi.data aviatoare am sa incerc un citron.cand eram mic erau multe bx-uri pe la bloc.ce misto era cand vedeam cum se ridica de la sol.
                                Last edited by margelatu; 25 February 2012, 09:52.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google