Ce Masina Ati Lua Cu 10.000 Euro ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Ma refeream Audi vine din start cu o tehnologie pe care nu o poti ocoli, sa-i pui bec Osram echipare standard din fabrica la Logan. Un bec H7 xenon pentru Audi e de vreo 10-20 de ori mai scump decat H4 pentru Logan.
    Bine, sunt care si-au pus xenon si pe Logan, dar a fost alegerea lor.
    Last edited by mr.K; 8 April 2011, 11:52.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Nu exista becuri speciale pentru Audi...poate era vorba cat te costa montarea unui bec, in service, asta daca esti afon la tehnica.

    Leave a comment:


  • bullet88
    replied
    nu stiu cat costa un bec de far la a6 dar mi se pare normal sa fie mai scumpe decat la un logan...adica la o masina care incepe de la 30.000 euro niciodata nu o sa aiba aceleasi preturi cu una care incepe de la 7.000 euro.. exista diferenta calitate/pret...

    Leave a comment:


  • burtosu
    replied
    Originally posted by Niki B View Post
    Calitatea materialelor din interiorul Cee'd-ului te face sa'ti doresti Logan...
    Ai mers/condus sau te-ai suit vreodata in kia cee'd sa spui asa ceva,sau ai auzit pe cineva?Mai gandeste inainte,kia este peste logan la toate capitolele,al dracu logan acum are si finisaje deosebite la interior,ca de performante nu mai vorbesc.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Zi-ne si daca ai schimbat un bec de far la A6 cat costa.
    Recunosc, si mie imi place A6. Dar aia 300 de lei au fost pentru o revizie obisnuita. Un maruntis in schimb de inlocuiesti, gata distractia.

    Leave a comment:


  • bullet88
    replied
    eu imi mentin parerea cu audi...din orice punct de vedere este peste logan,renault,skoda... deci raman la a4 sau a6
    mai conteaza si unde faci reviziile la un a6 din 2007 schimbat filtre +ulei + manopera a dus undeva la 3 mil jumate...logan filtre +ulei+manopera 200 lei...

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Eu am mers cu o porcarie frantuzeasca de C4, cu 250 000 in bord, si mergea bine.
    Nu inteleg de ce credeti ca la 180 000 e gata masina?
    Plus de asta, daca o iei noua, o folosesti atat de mult incat sa renteze? Adica te insori cu ea?
    Sau o pastrezi 2-3 ani dupa care la cos?

    Multi vad ca spun mituri despre masinile SH. Sunt masini si masini...Asa cum si una noua iti poate da batai de cap.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    @mitosu, stiu cat e laguna3 de noua.
    Anul trecut am vazut una sh, si era 12-13 mii de euro de prin 2008 la final. De aia ziceam ca a mai scazut pretul. Motivul......il stie cel care vinde masina. Cumparatorul il afla de obicei prea tarziu, daca nu casca ochii.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    si totusi nemtii au mai mari posibilitatiile materiale,decat noi,si totusi i-au logan ,ce stiu ei si nu stim noi? iar noi adoram gunoiaiele lor de 180 000km sau 400 000km ,asta daca mai au tabla pe ele.
    sh e bun si el pentru carat sau alte treburi de zi cu zi.

    Leave a comment:


  • Nepotu123
    replied
    Aline.... eu n-as recomanda Audi-ul ala nici dusmanilor! Poate sa aiba nspe mii de optiuni si sa faca cat 50 de Loganuri dar la 180.000 km aia e masina de tocat bani nu de mers cu ea. Sa vezi cand o intra pe motorina romaneasca si pe drumurile "bune" de la noi cum arunci bani pe piese ca pe lautari(asta daca-i ai daca nu o ti in fata blocului, dar ai Audi). Intereseaza-te numai cat costa niste placute, un kit ambreiaj, de distributie, maruntisuri din astea. Sa nu zic de ceva mai grav: turbina, injectoare. Iar fazele cu "e Audi, Bmw, Mercedes... nu bagi bani in ea pana la 500.000 km" sunt povesti de adormit boracii si de tapit gusterii.
    Si eu sunt pentru masina straina Sh... clar nu as da 10.000 pe un Logan dar nici pe o bavareza cu sute de mii de km.

    Leave a comment:


  • Bogdan20cj
    replied
    eu mi-as lua un focus diesel 1.8 .. conduc asa ceva zilnic aproape si este diferenta uriasa.. si daca nu ma insel te incadrezi in 10k euro.. am vazut ceva reclama la TV.
    eu zic ca daca dispui de mai mult de 9-10 mii de euro nu se merita sa iei un logan.. eu asta as face..

    din pacate oamenii din service sunt sub orice critica si la dacia si la ceilalti cu pretentii.. doar is romani de ai nostri.

    success

    Leave a comment:


  • RAZVAN-005
    replied
    si audi este si neinmatriculat. mai costa o gramada si inmatricularea (1482 euro cum scrie in primele randuri). sari binisor peste bugetul de 10.000.euro

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    Originally posted by Alin0007 View Post
    Prietene! Laguna aia alba si audi pus de mine mai sus ingroapa 10 loganuri pana or sa ajunga sa fie irecupelabile.
    Voua vad ca loganul vi se pare miezul industriei auto de toate au probleme si loganul nu. Coborati cu picioarele pe pamant sau urcati intr-o masina adevarata si o sa vedeti ca loganul e o masina low cost adica ceva ce se bazeaza pe 4 roti si un amarat de motor si te duce din punctul A in punctul B. Nimic mai mult nu ofera.
    las-o mai moale ,o masina cu 180 000 km nu este echivalenta cu o masina noua oricare ar fii ea.
    cunosc baietasi care aduc masini si -ti spun sincer ca nu as lua masina sh adusa in romania,daca nu-l cunosti te face.
    laguna aia la 9900 eu iti zic ca e teapa ,la 12 000 in bord ceream 16 000 fara sa stau pe ganduri.

    Originally posted by mr.K View Post
    Laguna 3 intr-adevar e buna la pret, anul trecut erau mult mai scumpe. Interiorul e impresionant, exteriorul il apreciaza doar o parte.
    Merge luata in calcul. E o evolutie pozitiva fata de Laguna 2.
    e 25 000 euro de noua exact ca cea pusa de ALIN,deci?
    Last edited by Guest; 7 April 2011, 17:53. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Loganu
    replied
    mazda 6 ai luat-o in considerare ?

    Leave a comment:


  • RAZVAN-005
    replied
    Originally posted by Alin0007 View Post
    Prietene! Laguna aia alba si audi pus de mine mai sus ingroapa 10 loganuri pana or sa ajunga sa fie irecupelabile.
    Voua vad ca loganul vi se pare miezul industriei auto de toate au probleme si loganul nu. Coborati cu picioarele pe pamant sau urcati intr-o masina adevarata si o sa vedeti ca loganul e o masina low cost adica ceva ce se bazeaza pe 4 roti si un amarat de motor si te duce din punctul A in punctul B. Nimic mai mult nu ofera.
    inteleg ce vrei sa spui. conduc in paralel si un vw jetta din 2009 luata de noua si stiu ce insemna confortul. dar raman la parerea mea. decat un SH in 10.000. euro mai bine un logan nou.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google