Durata De Viata !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    Francezii sunt renumiti ca fac benzinare foarte fiabile , cam puturoase DAR fiabile , mai nou au inceput si cu dci-urile sa fie laudati.

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Eu sunt uimit total de acest 1.4, al tatalui, bine masina pe care practic am invatat sa conduc, la 130k, in afara de articulatii este ca din fabrica, avand-o de noua. Motoarele astea sunt exceptionale!

    Leave a comment:


  • MARIVS
    replied
    Al meu Logan (1.4, Decembrie 2007, 56000) a avut pana acum schimbate doar consumabilele + cap bara, termostat si o bieleta.
    In rest talpa si benzina

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Din punctul meu de vedere, dieseluri.le pentru asta sunt facut, drum întins astfel având si un consum foarte bun, si dand un randament optim. Adica pentru oras , si sa mergi in turati sa nu ai probleme înseamnă consumuri apropiate de benzinare. Părerea mea. Cu respect.

    Leave a comment:


  • Dan Eugen
    replied
    Un DCI exploatat 80-90 % in afara orasului nu are cum sa nu reziste macar 300 000 km. Uita-ti-va la Renault-urile si Daciile din Germania care se vand la 300 000 km si tot bine merg.

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Totul tine de intretinere cred eu, si modul in care este exploatat, eu am 100k fara nici o problema, pusa pe tester zilele trecute, este la acelas nivel de performanta ca atunci cand a fost scoasa din fabrica, compresie perfecta, presiune pompa perfect, turbina fara nici un fel de sunete ciudata. Aaa si uitasem si resoftata de la 20k . Masina mergand mai mult de 75% din km pe autostrada! Acum sper sa n-o laud prea tare ).

    Leave a comment:


  • Doru Rotaru
    replied
    Originally posted by Tudor View Post
    dci-ul la renault in general daca ajungi la 100.000 km e mai mult decat ok. cunosc cazuri care au schimbat injectoarele si la 50.000 km . nu vreau sa te descurajez, dar daca nu s-au schimbat injectoarele, s-ar putea sa ai probleme, in rest nu vad cu ce sa te ingrijorezi sa o folosesti sanatos .
    Taximetristii spun ca in regim de taxi rezista pana la 400.000 km. Acum daca esti sofer priecput si nu un urangutan care crede ca Loganul e un fel de tanc si-l trateaza ca atare.

    Leave a comment:


  • alexbog77
    replied
    salut

    eu sunt posesor de logan dci 1,5 din 2005 dec. am 150 de mii km. acum 2 luni mi-a cedat pompa de inalte .in rest am bagat in el numai consumabile ulei etc.... si 2 schimburi de rulmenti fata. in rest nu am avut probleme cu el. sfatul meu este sa faceti schimburile la timp si cel putin la 60 70 de mii sa curatati rezervorul si pompa implicit. acuma cat ma va mai tine injectoarele dumnezeu stie.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Gasesti aici raspunsurile la intrebarea ta.

    Leave a comment:


  • CRI$TI67
    replied
    Am vazut mai sus un post in care cineva recomanda sa NU se mearga cu motorul subturat. As dori sa aflu de la un cunoscator ce inseamna "subturat" la motorul de logan, ce implica aceasta si cam in ce regim de turatie trebuie sa merg fara sa am o uzura prematura si un consum mare.Am auzit si citit fel de fel de pareri si tot nu sunt lamurit.Am un benzinar 1.4 din 2006 si merg intre 2000 si 3000 de turatii (cateodata peste 3000 in depasiri si sub 2000 prin oras) si nu am avut nici o problema. Daca este cineva care ma poate lamuri il rog sa-mi raspunda pentru ca si eu ca si altii vreau sa-i lungesc durata de viata cat se poate de mult. Multumesc anticipat!

    Leave a comment:


  • emilianx
    replied
    fratilor azi am vandut loganul Avea 290.000 de km Ce pot sa zic o masina foarte buna si usor de intretinut asta vorbind facut toate reparatiile si schimburile la particular ca in retea te omoara cu preturile a cazut dintr-o data pompa de motorina care a facut span si a dat in sistemul de injectie si sa ales praful Am luat pe ia 1700 e mi se pare uman la pret deoarece cu taxa asta noua e belea cat dadeam pe pompa si injectoare ma ducea vre-o 500 e asa ca pentru 2-3 sute nu avea rost sa fac pe intermediaru si samsarul sa stau cu ia cateva luni Pana acum nu ma costat decat consumabile care nu mi se par scumpe Bineinteles ma pregatesc sa-mi iau alt logan da benzinar acum , ma gandesc ca nu mai am drumuri multe de parcurs.......................

    Leave a comment:


  • Szente Sandor
    replied
    Exista multe autoturisme vechi de peste 20 ani, 30 ani, pe aceasta lume, care inca circula si sunt folosite aproape zilnic de niste proprietari care nu sunt neaparat saraci. Deci asa stau lucrurile. Bineinteles, cu o masina noua poti castiga timp, energie si etc..

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    pe forum la dacia club parca e cineva care are cu un logan diesel 400.000 km facut in 2-3 ani parca si tot mai merge

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Originally posted by MihaiCL1981 View Post
    Citeam ceva forumuri americane si ei chiar tin o masina cateodata si 15-20 de ani (unele masini japoneze din anii '80 chiar). Bine ei nu au un ITP asa de drastic in unele state.
    Da dar nu compara infrastructura americanilor cu ulitele din Romania . Sa nu mai zic ca sunt state unde nu ai nevoie sa speli masina mai mult de o data pe an si crede-ma ca nu exagerez cand spun asta.

    Leave a comment:


  • proteinman
    replied
    Au fost inlocuite "preventiv" deoarece masina este/a fost utilizata cam 5000-10000 km/luna, iar o "pana" produce prejudicii mai mari chiar
    Eu asa fac de obicei cand mi se pare ca ceva nu este in regula ma duc la reprezentanta se verifica si uneori chiar daca zic ca mai merge le schimb.
    Ambreiajul l-am schimbat ca ma enerva zgomotul de la rulment.
    Amortizoarele le-am schimbat ca mi s-a pus pata pe ele. Zici ca durata lor de viata este de 80.000 km, ceea ce ei au observat ca o medie. De obicei masinile folosite mai mult extraurban au o durata de viata mai mare la componente.
    Si repet unele chestii le faci si cand este buget (ambreiaj si amortizoare +manopera 2000 RON).

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google