Durata De Viata !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am ajuns la 115.000 km și 11 ani
    Am reparat o aripa lovita din neatenție.
    Încă nu are rugina.. Doar superficial.
    Faza e ca facturile de întreținere devin cam mari
    Acum schimb a 3 a oara distribuția, mai mult din motive de timp decât de rulaj, plus un senzor de combustibil, lichid de frână,antigel și pompa de apa. Tot la reprezentanta ca nu ma risc cu distribuția..
    Deci 4 ani sper sa fac doar revizii normale.
    Singura cheltuiala neprevazuta e bascula plus geometrie.. Dar astea tot le schimb de ceva timp.
    Overall cât timp nu am probleme masive (gen rugina extinsa) mai stau cu upgrade-ul la altceva..
    Probabil Logan-ul e cel mai bine adaptat la drumurile noastre (o cutie automata era perfecta pentru București dar se poate si fără).
    Ps:Am avut închiriat o Toyota Prius și e clar altceva pe autostrada la 130km/h. Dar asta e.. Pot sa merg și cu 110-120 km/h ca nu sunt cu salvarea.


    Comment


    • #47
      cam des schimbi bascuelele, eu am schimbat 3 randuri de bascule in 140000km la logan, prima data c-am vrut eu, a doua ca s-a dus dracului aia din dreapta de la drumuri. ultima a fost swag (petarda) si asa ceva n-o sa mai vada vreo masina de-a mea, raman la trw sau origine, pt 20-30 de lei in plus, macar tin 60000km. apropo, basculele sau capetii de bara le-am schimbat de fiecare data in set stg-drp chiar daca doar una avea probleme. telescoapele le-am schimbat de doua ori, in jur de 150 de euro cu manopera cu tot (fata plus spate), in conditiile in care am arcuri sport. ce inseamna factura mare? o distirbutie in reprezentanta m-a costat 330 lei manopera plus antigel, piesle au fost ale mele, kit curea, intinzator si pompa skf, 680 de lei. anul asta sau anul viitor vine a doua distributie si o data la 5-6 ani sa dai1100 de lei nu e o avere. benzina-i cam place, in rest, nu pot sa zic ca n-am avut probleme majore
      Last edited by Seba; 20th May 2019, 13:53.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        Anul trecut am dat cam 4800 pe toate reparatiile .. (pentru seba)

        Quick update : am ajuns la 130.000 km . Nimic nou , doar o revizie in noiembrie si schimbat 2 jante + 4 cauciucuri (se pare ca erau cam terminate dupa 4-5 ani)
        In rest .. a mers impecabil
        Am avut o zi in mai in care am parcurs 600 km pe autostrada / drumuri interurbane cu 130km/h constant fara nici o problema
        Cam toata luna mai a fost alergata serios (2500 km in forta).
        Luna iunie .. am mers pana acum ca mosul .. max 2500 ture ( 80-90km/h interurban cu a iV-a , 110km/h autostrada a 5=a si 50-60km/h in localitate- de multe ori tot cu a IV-a ).
        Abia astept sa schimb uleiul Dacia Oil cu Castrol 10W40 (pus de cei de la reprezentanta) de care ii pun aproape tot timpul.

        Din ce vad pe forum nu motorul o sa ma lase mai degraba table sau noxele.
        In 2023 nu prea cred ca o mai tin ( o sa aiba 15 ani deja) dar zic deja asta de 5 ani .
        Last edited by MihaiCL1981; 3 weeks ago.

        Comment


        • #49
          Hmm .. revazand postarile se pare ca am atins obiectivul de longevitate initial. Masina totusi nu mi-a dat emotii (in afara de noxe la ITP ca a trebuit sa o turez bine de tot pe autostrada inainte sa se curete). Evident este depasita tehnic dar strict mecanic e ok. Sa vedem ce o iesi la urmatorul ITP din 2021 (prin februarie). Am mai mers si cu masini din familie (Skoda Octavia 3 , Opel Astra G) si stiu ca se poate mai bine dar deocamdata ..sa scapam de criza si om vedea.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google