Durata De Viata !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pe forum la dacia club parca e cineva care are cu un logan diesel 400.000 km facut in 2-3 ani parca si tot mai merge
    sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

    Comment


    • #17
      Exista multe autoturisme vechi de peste 20 ani, 30 ani, pe aceasta lume, care inca circula si sunt folosite aproape zilnic de niste proprietari care nu sunt neaparat saraci. Deci asa stau lucrurile. Bineinteles, cu o masina noua poti castiga timp, energie si etc..

      Comment


      • #18
        fratilor azi am vandut loganul Avea 290.000 de km Ce pot sa zic o masina foarte buna si usor de intretinut asta vorbind facut toate reparatiile si schimburile la particular ca in retea te omoara cu preturile a cazut dintr-o data pompa de motorina care a facut span si a dat in sistemul de injectie si sa ales praful Am luat pe ia 1700 e mi se pare uman la pret deoarece cu taxa asta noua e belea cat dadeam pe pompa si injectoare ma ducea vre-o 500 e asa ca pentru 2-3 sute nu avea rost sa fac pe intermediaru si samsarul sa stau cu ia cateva luni Pana acum nu ma costat decat consumabile care nu mi se par scumpe Bineinteles ma pregatesc sa-mi iau alt logan da benzinar acum , ma gandesc ca nu mai am drumuri multe de parcurs.......................

        Comment


        • #19
          Am vazut mai sus un post in care cineva recomanda sa NU se mearga cu motorul subturat. As dori sa aflu de la un cunoscator ce inseamna "subturat" la motorul de logan, ce implica aceasta si cam in ce regim de turatie trebuie sa merg fara sa am o uzura prematura si un consum mare.Am auzit si citit fel de fel de pareri si tot nu sunt lamurit.Am un benzinar 1.4 din 2006 si merg intre 2000 si 3000 de turatii (cateodata peste 3000 in depasiri si sub 2000 prin oras) si nu am avut nici o problema. Daca este cineva care ma poate lamuri il rog sa-mi raspunda pentru ca si eu ca si altii vreau sa-i lungesc durata de viata cat se poate de mult. Multumesc anticipat!

          Comment


          • #20
            Gasesti aici raspunsurile la intrebarea ta.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #21
              salut

              eu sunt posesor de logan dci 1,5 din 2005 dec. am 150 de mii km. acum 2 luni mi-a cedat pompa de inalte .in rest am bagat in el numai consumabile ulei etc.... si 2 schimburi de rulmenti fata. in rest nu am avut probleme cu el. sfatul meu este sa faceti schimburile la timp si cel putin la 60 70 de mii sa curatati rezervorul si pompa implicit. acuma cat ma va mai tine injectoarele dumnezeu stie.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Tudor View Post
                dci-ul la renault in general daca ajungi la 100.000 km e mai mult decat ok. cunosc cazuri care au schimbat injectoarele si la 50.000 km . nu vreau sa te descurajez, dar daca nu s-au schimbat injectoarele, s-ar putea sa ai probleme, in rest nu vad cu ce sa te ingrijorezi sa o folosesti sanatos .
                Taximetristii spun ca in regim de taxi rezista pana la 400.000 km. Acum daca esti sofer priecput si nu un urangutan care crede ca Loganul e un fel de tanc si-l trateaza ca atare.

                Comment


                • #23
                  Totul tine de intretinere cred eu, si modul in care este exploatat, eu am 100k fara nici o problema, pusa pe tester zilele trecute, este la acelas nivel de performanta ca atunci cand a fost scoasa din fabrica, compresie perfecta, presiune pompa perfect, turbina fara nici un fel de sunete ciudata. Aaa si uitasem si resoftata de la 20k . Masina mergand mai mult de 75% din km pe autostrada! Acum sper sa n-o laud prea tare ).

                  Comment


                  • #24
                    Un DCI exploatat 80-90 % in afara orasului nu are cum sa nu reziste macar 300 000 km. Uita-ti-va la Renault-urile si Daciile din Germania care se vand la 300 000 km si tot bine merg.

                    Comment


                    • #25
                      Din punctul meu de vedere, dieseluri.le pentru asta sunt facut, drum întins astfel având si un consum foarte bun, si dand un randament optim. Adica pentru oras , si sa mergi in turati sa nu ai probleme înseamnă consumuri apropiate de benzinare. Părerea mea. Cu respect.

                      Comment


                      • #26
                        Al meu Logan (1.4, Decembrie 2007, 56000) a avut pana acum schimbate doar consumabilele + cap bara, termostat si o bieleta.
                        In rest talpa si benzina
                        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                        Comment


                        • #27
                          Eu sunt uimit total de acest 1.4, al tatalui, bine masina pe care practic am invatat sa conduc, la 130k, in afara de articulatii este ca din fabrica, avand-o de noua. Motoarele astea sunt exceptionale!

                          Comment


                          • #28
                            Francezii sunt renumiti ca fac benzinare foarte fiabile , cam puturoase DAR fiabile , mai nou au inceput si cu dci-urile sa fie laudati.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Doru Rotaru View Post
                              Taximetristii spun ca in regim de taxi rezista pana la 400.000 km. Acum daca esti sofer priecput si nu un urangutan care crede ca Loganul e un fel de tanc si-l trateaza ca atare.
                              Logan 1.5 Dci 65 Cp Berlina(2005) l-am cumparat de nou, doar eu am mers cu el revizii la timp nu am facut rabat la piese acum are 470.000 km si abia acum schimb ambreiajul.
                              Revizii facute de mine ,schimbat doar consumabile o bascula un set injectoare (din vina mea am bagat solutie de curatat in rezervor le-am curatat cu unele noi ) saboti spate in resti cheie si motorina.

                              Sunt SUPER multumit de el (acum sotia beneficiaza de el) cat despre ceea nou nu pot sune acest lucru 1.5Dci 90 Cp MCV (2014) masina are 8 luni si deja am apela de 6 ori la garantie.
                              Last edited by bobbyred; 12th February 2015, 01:42.
                              Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                              Comment


                              • #30
                                Te-a tinut ambreiajul 470 k ?? nu te cred !
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google