Noua Sau Second-hand?Credit,Leasing Sau Cash ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @ adonis

    Spune sincer, tu vrei sa faci reclama la masini pentru cand le vei vinde, este?
    Preturile sunt preturile pietii. Daca se gasesc oamenii care sa aprecieze ce vinzi tu, iti iei banii. Daca nu, nu.
    Nici mie nu imi convine sa vand berlina din 2007 la 90.000km la preturile care sunt pe piata, cand stiu ca nu a vazut decat piese si consumabile originale, toate la timp si uleiuri bune. Antigel si lichid de frana schibate la timp, etc.

    Comment


    • #32
      Atunci ramaneti fratilor cu ele.
      Nici mie nu mi-a convenit sa vand masina de 4 ani, cu 60.000 km in bord, cu multe dotari, cu 12.000 euro. Asta-i piata. Cine vrea banii, ii ia. Cine nu, nu.

      Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


      Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Cezar View Post
        Atunci ramaneti fratilor cu ele.
        Nici mie nu mi-a convenit sa vand masina de 4 ani, cu 60.000 km in bord, cu multe dotari, cu 12.000 euro. Asta-i piata. Cine vrea banii, ii ia. Cine nu, nu.

        Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


        http://www.autovit.ro/dacia-logan-C31672516.html
        Ambele masini au cu mult peste ce arata bordul...trebuie sa fii nebun sa dai banii astia pe ele.Una dintre ele are pusa o alta poza cu motorul...a gresit samsarul pozele :P.
        Sincer prefer sa dau o suma mai mare pe o masina cu istoric decat sa iau o masina manarita sau pregatita de vanzare.

        Comment


        • #34
          De la sinceritate pana la a face, cred ca-i cale lunga.
          Nimeni nu da inca 2000 euro, pt o masina ce se vinde cu 3000.
          E aproape dublu. Inca 500 euro pentru un istoric, poate.
          Eu zic pt ca sunt Stan patitul. Si eu am vrut o masina cu istoric si in toate felurile.
          Am preferat sa iau una care nu parea foarte agresata, si cu instalatie de gaz.
          Momentan am rulat cu ea 15.000 km intr-o luna!!!! Nu a cazut nimic.
          Masina aia merge constant!
          Si din ce ma uit pe mailuri, acum a atins verabila varsta de aproape 25.000 km!
          Doar revizii, fara schimburi de niciun fel.

          Comment


          • #35
            Originally posted by L3on View Post
            Ambele masini au cu mult peste ce arata bordul...
            ...mai ales cea din Austria la care mai trebuie platita si taxa (de ce are capac la motor de SEAT?).
            Asta e teapa mare de tot - motor 1,6 16v cu capac de SEAT fara A/C si ABS!!!

            Cezare, tu ai da 3150E pe TEAPA ASTA?
            Last edited by Cromatic; 24 December 2013, 16:03.

            Comment


            • #36
              Da, aia e teapa. Insa sunt si masini ok la banii aia.
              Eu ma numar printre posesorii unei astfel de troace.

              Comment


              • #37
                Originally posted by skd_ozenel View Post
                @ adonis

                Spune sincer, tu vrei sa faci reclama la masini pentru cand le vei vinde, este?
                Preturile sunt preturile pietii. Daca se gasesc oamenii care sa aprecieze ce vinzi tu, iti iei banii. Daca nu, nu.
                Nici mie nu imi convine sa vand berlina din 2007 la 90.000km la preturile care sunt pe piata, cand stiu ca nu a vazut decat piese si consumabile originale, toate la timp si uleiuri bune. Antigel si lichid de frana schibate la timp, etc.
                Nu ! Nu ,vreau sa fac reclama...Aceasta discutie a pornit de la felul in care vom achizitona urmatoarea masina, stiut fiind faptul ca marea majoritatea a noastra (posesori de logan sau alte marci auto ) am facut achizitia cu credit sau leasing.

                Stim la fel de bine ca foarte multi posesori de auto achizitionate astfel ,leasing/credit datorita costurilor ridicate sau datorita crizei au pierdut masinile sau au renuntat la ele de buna voie.

                Cei care au dus contractele la bun sfarsit de leasing/credit acum isi pun intrebarea in mod justificat daca din necesitate ,cazul meu, sau dorinta de-a avea un nou autoturism isi mai pot permite sa cumpere masina mult visata in aceleasi conditii ca acum 5-6-7 ani, in plus suntem pusi in situatia de multe ori neplacuta de-a constata ca dupa plata in rate/leasing pretul real al masinilor este extrem de ridicat raportat la pretul actual de valorificare second-hand astfel dorinta cumparatorului de asi achizitiona o alta masina noua ramane direct proportinala cu raportul de beneficiu rezultat in urma acestor calcule simple.

                Achiti masina in leasing cu 16.400 e + 365 e x 5 ani asigurari casco + intretinere si istoric service ca la carte si o vinzi ,sa zicem, cu maxim 4000 e.

                In cazul meu beneficiul este real pozitiv datorita faptului ca masinile au produs bani si ca atare sa zicem diferenta chiar nu m-ar deranja foarte tare, insa problema este mult mai delicata in cazul PF care din punctul meu de vedere ,nu isi mai pot permite sa achizitoneze o noua masina cand valorea de piata masini lui second-hand este la o diferenta real negativa atat de mare !

                Revenind la masinile mele ,am primit o oferta foarte buna de achizitie la pachet ,de la o firma ce comercializeaza vehicule second-hand din Timisoara. Daca se va concretiza aceasta oferta promit sa atasez ofertele de achizitie a celor care sau aratat interesati de masinile mele ,precum si rapoartele tehnice de evaluare a fiecarei masini....
                "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                Comment


                • #38
                  Trebuie sa fii idiot sa iei masina noua in rate ,persoana fizica si sa o vinzi dupa 5 ani la un rulaj mic !
                  Cine cumpara masina noua in leasing prefera PJ.Se deduc cheltuieli,TVA(in functie de obiectul de activitate),in principiu se merita 100% sa dai banii in rate ,decat cash !
                  In cazul meu,nu ma intereseaza sa obtin nimic pe logan !Dupa 400.000 km(cat va avea probabil la toamna) nu vreau nici un leu pe el !Il dau avans pentru cotet nou !
                  Acum daca proprietarul doreste sa recupereze minim 50% din suma platita pe rabla,dupa 500.000 km rulati,este treaba separata ,legata strict de fraierul ce o va cumpara.
                  Niciodata nu mi-as lua masina SH ,mai ales din gama Dacia!Fiind oarecum fiabile,s-a tras pe ele la maxim !
                  Sau as lua dar cu preturi infime,ca sa o pot repara profi !
                  Masinile Dacia au fost fiabile si s-a tras de ele la greu.Nici un proprietar cu capul pe umeri nu va vinde o masina pe care a platit 10.000 euro si are un rulaj de 50.000km,decat daca are mare nevoie da bani !
                  @Cezar: ai perfecta dreptate.Cine are nevoie de bani vinde la pretul pietei.Cine nu sa tina rablele in batatura !
                  Oricum in viata pierzi la toate lucrurile noi cumparate si mai apoi folosite.

                  Comment


                  • #39
                    [QUOTE=Rac;1545236]Trebuie sa fii idiot sa iei masina noua in rate ,persoana fizica si sa o vinzi dupa 5 ani la un rulaj mic !
                    Cine cumpara masina noua in leasing prefera PJ.Se deduc cheltuieli,TVA(in functie de obiectul de activitate),in principiu se merita 100% sa dai banii in rate ,decat cash ![QUOTE]

                    Poti sa iei masina pe persoana iar apoi sa faci comodat cu firma si astfel deduci cheltuielile de intretinere si gazul. Cheltuielile de achizitie nu le poti deduce.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      P-asta n-am stiut-o, de retinut!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Cromatic View Post
                        A mea berlina din 2008 este 4000E pe CASCO, un MCV 7 locuri aceeasi echipare si an de fabricatie cat ar trebui sa fie?
                        5 100 E - vorbim de un MCV Laureate, 1,6 -16v.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Cezar View Post
                          Adonis, eu am inteles cum ca tu crezi despre cat valoreaza masina, insa piata spune altceva.
                          Eu am luat o masjna fara istoric cu care am rulat 15000 km intr-o singura luna!!!!
                          Nu vad de ce as da cu 2000 euro mai mult pe un istoric. De 2000 euro o fac noua, de la motor la cutie de viteze, suspensii si frane.
                          Care vrea istoric ii dau eu Loganul la vara cu ....istoric service complet verificabil oriunde in lumea asta si cea de dincolo !
                          2009,vreau 1500 euro prima revizie facuta la reprezentanta in septembtie 2012 la vreo 11-12000 km cu aproximatie.
                          Masina la vopsea originala,(mai putin spoilerul fata)tapiterie noua,volan nou,pedale noi,cuie inchidere usi noi,faruri si triple noi,jenti al,discuri frana noi,tamburi noi ,etc.etc.
                          Ca fost bisnitar ma "sparg" de ras cand va aud de istorice.Da' asa ii trebuie Romanului ...istoric service !

                          Comment


                          • #43
                            E pe gpl? Stiati ca calculatorul gpl inregistreaza orele de functionare?
                            In rest e adevarat ce a zis rac. Logan 2009 cu 1500? Il vreau eu!
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #44
                              In Ro forte putine pf sau pj isi pot permite sa intretina o masina de noua numai in reprezentanta,cu istoric si tot ce se schimba (piese ) pe masina timp de 5-6 ani.

                              In orice caz noi romani inca nu avem cultura nemtilor sau belgienilor care prefera o masina cu 180000 km si istoric service uneia cu 70.000 km dar fara istoric sau posibilitatea de-a verifica masina respectiva.

                              Oricum ar fi este de preferat sa nu iti vinzi masina la pret de "bomboane" daca stii ca ai avut grija de masina si nu ti-ai batut joc de ea.

                              Cum sa vinzi un Logan din 2006-2007-2008 intretinut si 100.000 km cu 2000 euro ,cand un Opel Astra din 1995-1998 cu 250.000 km reali dar modificati la 100.000 km se vinde cu 2500 e ?!

                              Probabil peste 3 ani la acelasi pret de 2500 e va ajunge si loganul, ca atare cei care nu isi vand masina acum o vor face peste 3 ani la acelasi pret cu diferenta ca intre timp masina va mai acumula cel putin alti 100.000 km si-n momentul vanzari vor fi extrem de multumiti de pret....

                              care nu isi vand masina acum o vor face peste 3 ani la acelasi pret cu diferenta ca intre timp masina va mai acumula cel putin alti 100.000 km si-n momentul vanzari voi fi extrem de multumit de pret si de economia facuta intre timp pentru achizitia altei masini noi.
                              Last edited by adonis33; 10 January 2014, 19:10. Reason: Automerged Doublepost
                              "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                              Comment


                              • #45
                                Important pentru orice afacere e sa vinzi produs la pretul pietei sau putin mai jos, asta daca vrei ca afacerea sa mearga.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google