Noua Sau Second-hand?Credit,Leasing Sau Cash ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by adonis33 View Post
    Acum 3 saptamani am fost la un prieten pe la Pitesti si daca tot am ajuns acolo cu una dintre masini am intrat in targ sa vad ce zic potentiali cumparatori ..... Pret de vanzare 5000 euro e neg la masina cu istoric service Dacia , anvelope noi de iarna + anvelope noi de vara + baterie nou ++++ o gramada de accesori noi.....Toti potentiali clienti se holbau ca dracu la tamaie singuri ofertanti erau pusi pe afaceri erau vesnic "samsari colorati" care ofereau pret de caruta cu un cal ...adica in jur de 3000-3500e pt masina cu km reali 178.000 km si intretinere impecabila....La plecare pe la ora 14 au venit vre-o 3 "ruginiti" care m-au inconjurat si pareau hotarati sa o cumpere la 4300 euro conditia lor fiind sa plateasca 3500 euro atunci si restul la un termen ulterior (probabil la anul si la multi ani )...evident ca am refuzat sa fiu inselat de escroci.....

    Incerc sa gasesc o oferta a unui dealer auto cu un pret/evaluare cat mai corect la masinile mele second-hand si astfel cu pretul obtinut pe ele sa dau avansul la urmatoarele masini noi......

    Nu stau sa imi bat capul cu zeci de clienti care evident isi doresc o masina intretinuta la un pret cat mai mic.....si daca se poate si cu garantie 3 ani...


    Revenind la discutie am primit o oferta din partea a 3 dealeri Dacia ;

    Meridian,Adras,Autocobalcescu....Astept si alte oferte oricum nu sunt presat de timp ....
    Pai sa ma ierti, dar 5000 pe o masina cu care s-a facut treaba, e utopic.
    La 5000 iei citroen break tot masina alwrtgata, insa nu in Romania.
    Eu am luat mcv cu gpl din 2007 cu 3000. Pana acum a rulat 15.000 km. Iar masina are 1 luna!!!!!

    De aceea economia nu merge. Duomneata crezi ca masina valoreaza x, piata zice altceva. Nu iei banii pe ea, nu incepi sa-i rulezi, nunfac altii. Nu incepi sa consumi si nu incepi sa produci. Pt ce? Pt o convingere fara baza!

    Comment


    • #17
      Cine cauta acum un MCV il vrea pentru utilitatea lui, cu Citroen nu poti sa faci ce faci cu un MCV (modelul vechi) si cum nu se mai fabrica au inceput sa devina un pic mai scumpe. Acum nu stiu daca merita chiar 5000 dar un MCV (4-5 ani) echipare Laureate benzina cu rulaj de pana in 200.000 intretinut ca la carte cred ca merita un 4500E.

      Comment


      • #18
        Crezi tu...

        Pe alt topic v-am aratat megane 1.6 16 v 2008 cu 3500€ . Asta e pretul lor. Stiu , nu are 7 locuri , dar nu poti cere mai mult pe o masina inferioara daor pentru asta. Zafira 7 locuri benzina si multe altele depasesc putin 5000.

        De curiozitate , pe casco cat valoreaza? Scazi de acolo macar 25%...
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #19
          A mea berlina din 2008 este 4000E pe CASCO, un MCV 7 locuri aceeasi echipare si an de fabricatie cat ar trebui sa fie?

          Comment


          • #20
            Depinde de pretul de nou si de rulaj.

            3000 pe berlina ta nu e un pret corect?
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • #21
              Originally posted by Costi-bc View Post

              3000 pe berlina ta nu e un pret corect?
              In nici-un caz (rulaj <60k si consumabile de calitate), dar oricum, masina nu este de vanzare si nici nu va fi (am in plan sa i-o las lui fiica-mea).

              Comment


              • #22
                Si daca ai fi nevoit sa-ti iei masina noua , asta ar avea 2-300k km condusa pe drumurile patriei de diversi soferi , care crezi ca ar fi un pret corect de vanzare. Poate nici 3000...???
                Exact asta e situatia in cazul nostru.
                In romania preturile automobilelor is umflate . De ce? Din cauza 'traditiei comuniste' ca o masina se pastreaza pe viata si ca valoreaza destul de mult si peste ani ca inca merge si-mi fac treaba cu ea si din cauza taxei de inmatriculare.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Cezar View Post
                  Pai sa ma ierti, dar 5000 pe o masina cu care s-a facut treaba, e utopic.
                  La 5000 iei citroen break tot masina alwrtgata, insa nu in Romania.
                  Eu am luat mcv cu gpl din 2007 cu 3000. Pana acum a rulat 15.000 km. Iar masina are 1 luna!!!!!

                  De aceea economia nu merge. Duomneata crezi ca masina valoreaza x, piata zice altceva. Nu iei banii pe ea, nu incepi sa-i rulezi, nunfac altii. Nu incepi sa consumi si nu incepi sa produci. Pt ce? Pt o convingere fara baza!
                  Nu te contrazic ca ti-ai luat masina MCV cu 3000 euro dar nu stiu cum a fost intretinuta masina cumparata de tine insa eu pot oferi pt masinile mele istoric Dacia ...adica poti vedea tot ce sa schimbat la masinile astea timp de 5 ani sau 3 in cazul celor mai noi in plus fiecare masina are un set de anvelope noi de iarna + vara (tot noi) portbagaj +carlig remorcare (noi sigilate) + baterie Varta in garantie (cumparata de 1 luna ) + distributie schimbata (role+pompa apa+curele) cu garantie Dacia + instalatie GPL verificata si schimbat filtre GPL + rampa injectoare noi si evident cu cu garantie......

                  Ofer aceste masini cu piesele respective pentru ca la momentul cumparari lor carligele de remorcare+ portbagaj au fost incluse in oferta de achizitie iar acum daca schimb modelul nu are rost sa pastrez accesoriile respective. In plus anvelopele au fost oferite gratis de catre compania la care am prestat serviciul de logistica ca parte a unei colaborari excelente de-a lungul timpului.
                  Nu stiu cati isi permit sa vanda o astfel de masina cu istoric si intretinerea corespunzatoare la 3000 euro......

                  Te asigur de faptul ca daca asi vinde masinile la samsari toate piesele si accesoriile respective vor fi vandute separat in plus Km de la bord vor fi resetati ,in loc de 370.000 km vor fi 37.000 etc etc si iti va spune o poveste frumoasa in care masina a stat in garaj la un medic pensionar etc etc...Chiar si in aceasta situatie cel care ar cumpara masina ar fi foarte multumit pentru ca masina respectiva a fost intretinuta ca la carte si faptul ca "samsari dau km inapoi" nu stirbeste cu nimic functionalitatea ei.

                  Prefer o masina cu istoric si intretinere corespunzatoare indiferent de km avuti la bord ,altei masini fara istoric si reparata cu dalta si ciocanul in nu stiu ce service sau garaj de cartier....

                  in Romania din pacate inca se mai cumpara masini in functie de km de la bord !

                  Arunca-ti privirea peste anunturile de pe Autovit si-ai sa descoperi ca majoritatea anunturilor au un tipar stas : Masina impecabila, unic proprietar si doar 30.000-160.000 km maxim....
                  "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                  Comment


                  • #24
                    Costi-bc, e relativ, fiecare masina e cu pretul ei in functie de istoricul pe care-l are, piata da doar un trend de pret, nu trebuie sa ne aliniem ad-literam.

                    Comment


                    • #25
                      Adonis, eu am inteles cum ca tu crezi despre cat valoreaza masina, insa piata spune altceva.
                      Eu am luat o masjna fara istoric cu care am rulat 15000 km intr-o singura luna!!!!
                      Nu vad de ce as da cu 2000 euro mai mult pe un istoric. De 2000 euro o fac noua, de la motor la cutie de viteze, suspensii si frane.

                      Comment


                      • #26
                        Nu cred ca doar 2000 de euro iti va ajunge sa repari cu piese de origine un Logan, dar ma rog, sper ca masina cumparata de tine sa te tina 100.000 km fara reparatie, lucru de care sincer ma indoiesc....


                        P.S masinile au circulat numai extern ; Ungaria ,Austria, Germania, Olanda,Belgia in Romania doar de la frontiera pana la Bucuresti si retur ....
                        "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                        Comment


                        • #27
                          Cu 2000 euro cumperi piese noi pentru logan mai bune decat de origine si o faci ca noua, directie, frane, suspensie, bucsaraie, motor+cutie, electrica.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by adonis33 View Post
                            P.S masinile au circulat numai extern ; Ungaria ,Austria, Germania, Olanda,Belgia in Romania doar de la frontiera pana la Bucuresti si retur ....
                            Este şi acesta un motiv pentru care maşinile se "ţin" atât de bine !

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by 827sam View Post
                              Cu 2000 euro cumperi piese noi pentru logan mai bune decat de origine si o faci ca noua, directie, frane, suspensie, bucsaraie, motor+cutie, electrica.
                              S-ar putea ca numai taxa de poluare sa fie 1500 euro daca nu deschizi ochi atunci cand cumperi o masina fie ea Logan sau alta marca chiar si cu ani de fabricatie 2008,2009,2010 dupa cum stiti au fost periode in care masinile noi au fost scutite de taxa ....dar ma rog fiecare cumpara masina pe care o crede de cuvinta....
                              Attached Files
                              Last edited by adonis33; 23 December 2013, 23:49.
                              "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by adonis33 View Post
                                Nu cred ca doar 2000 de euro iti va ajunge sa repari cu piese de origine un Logan, dar ma rog, sper ca masina cumparata de tine sa te tina 100.000 km fara reparatie, lucru de care sincer ma indoiesc....


                                P.S masinile au circulat numai extern ; Ungaria ,Austria, Germania, Olanda,Belgia in Romania doar de la frontiera pana la Bucuresti si retur ....
                                Vorbim peste 6 luni

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google