Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alea nu-s masini care sa faca ceva anume gen transport de acasa pana la munca, sunt masini care nu se aleg cu ratiunea ci pentru ce reprezinta.
    S Klasse de 10 ani are tehnologie care va fi pe Megane peste 30 de ani.
    Pe S Klasse apar de obicei toate sistemele auto ce vor fi implementate dupa ani de zile si pe alte modele, ei sunt deschizatorii de drumuri.
    Nu ne permitem in Romania sa platim impozitele pentru un motor de 3-4-5 litri din cauza ideilor guvernantilor, in schimb Videanu pentru palatul de la Snagov are de plata impozit anual cat careva pentru o masina cu motor de 2.5 litri.
    Last edited by mr.K; 11 October 2012, 11:59.

    Comment


    • Asa e kubala7, strugurii sunt ai naibii de acri. Cine n-ar vrea un S-klasse, la banii aia masina ofera acelasi lucru cat una noua de 50 de mii. Dupa cum n-ai bani sa platesti impozit la o vechitura de 10 ani pun pariu ca n-ai bani sa platesti impozitul nici la una noua cu acelasi motor, corect ? Cine are bani si vrea masina nu prea se mai uita la costurile intretinerii, asigurarilor si impozitelor.
      In alta ordine de idei era o vorba de demult, mercedes face masini si bmw avioane.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • foarte corect, dar cine are bani sa isi permita combustibilul care il consuma un S-klasse si toate impozitele si asigurarile, sigur nu isi ia una de 10 ani la 9000 de euro...
        Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

        Comment


        • Asa cum au englezoii niste Rolls-uri de 15-20-30 de ani?
          Cred ca n-au bani de unele noi.

          Comment


          • masina de 10 ani la pret de sandero sh, cu optiuni mai multe si mai ok decat noul logan2 si cu puterea motorului pe care o are si un ford cu o generatie de 10 ani peste : 1.6 - 100 de cai.

            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • am pus si eu un passat asemanator cateva pagini mai in spate, si toata lumea a zis ca motoru ala de 1.6 pe passat e lesinat, ca merge ca un logan de 1.4 ... Anyway, eu sunt curios cat de reali sunt km aia
              Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

              Comment


              • sunt convins ca nr de km e cel putin dublu, o merge ca un logan 1.4 doar ca sprint, ca in rest e peste orice logan la toate capitolele.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • da si nu e la fel de ruginit ca un logan de 5 ani chiar daca e din 2002 sau mai vechi.eu cu aia 105 de pe lighean ce fac?ma car prin oras si din cand in cand cate o plimbare.si cand merg la o plimbare nu ma intereseaza ca fac suta in 10 sec.pur si simplu e alt confort.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • Pai daca Passat-urile de 1.6 si 102 cp abia se misca sau "se misca cum se misca un 1.4 de la Logan", atunci cum naiba se misca un 1.9 TDI de 90 cp?
                    Sau cum se misca nemtii pe autobah-uri, cu 90, respectiv 102cp? Nu stiu... intreb si eu.

                    Sau cum se misca nemtii cu Golf-urile de 1.4 75cp? E cel mai bine vandut motor de la Golf si e plina Germania de ele. Oare cum fac de merg cu ele? Sau cu SDI-urile de 68 si 75cp (1.9 si 2.0 SDI)?
                    Last edited by vitriol; 11 October 2012, 14:46.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Cine cumpara un Passat din anii aia, sa verifice cat poate de bine starea suspensiilor, bratelor. Daca nu-s ok, sa traga tare la pret, deoarece costa mult.

                      Comment


                      • am mers si cu 1,9 tdi si cu 1,9 sdi si am reusit sa mergem si cu 150 km.atingi mai greu vitezele alea .dar ce faci cu 150 de km in romanica?ex drumul Roman -Piatra e foarte denivelat.la 140 cand aterizezi risti sa pierzi controlul.nici pe e 85 nu prea e recomandat sa mergi mai mult de 110-130 km,ca trebuie sa casti ochii din timp la tot felul de obstacole.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • Originally posted by vitriol View Post
                          Pai daca Passat-urile de 1.6 si 102 cp abia se misca sau "se misca cum se misca un 1.4 de la Logan", atunci cum naiba se misca un 1.9 TDI de 90 cp?
                          Sau cum se misca nemtii pe autobah-uri, cu 90, respectiv 102cp? Nu stiu... intreb si eu.

                          Sau cum se misca nemtii cu Golf-urile de 1.4 75cp? E cel mai bine vandut motor de la Golf si e plina Germania de ele. Oare cum fac de merg cu ele? Sau cu SDI-urile de 68 si 75cp (1.9 si 2.0 SDI)?
                          ) se misca incet.


                          fiecare isi ia ce crede , te multumesti cu 1.6 105 cai cand poti lua in aceeasi bani 1.8T 150 sau 180 cai , taxa e aproximativ aceeasi , impozit/ asigurare is infim mai mari , consum cam acelasi ...

                          aaa , adica in loc de passat (ca de asta vorbim acum) scrie RS sau sport sau vrc ceva , atunci se schimba treaba nu ? e mai cu mot ...
                          Last edited by Costi-bc; 11 October 2012, 22:10.
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • http://cautare.mobile.ro/automobile-...o&pageNumber=1 asta face toti banii... daca sunt reali si km... e perfecta
                            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                            Comment


                            • Originally posted by Costi-bc View Post
                              ) se misca incet.


                              fiecare isi ia ce crede , te multumesti cu 1.6 105 cai cand poti lua in aceeasi bani 1.8T 150 sau 180 cai , taxa e aproximativ aceeasi , impozit/ asigurare is infim mai mari , consum cam acelasi ...

                              aaa , adica in loc de passat (ca de asta vorbim acum) scrie RS sau sport sau vrc ceva , atunci se schimba treaba nu ? e mai cu mot ...
                              Ideea este ca peste tot in lume, indiferent de marca masinii, cel mai bine vandut model este cel mai ieftin - cea mai slaba echipare, cea mai mica motorizare. Ca exemplu avem Loganul nostru cel de toate zilele. Intreaba toti posesorii de 1.4 de ce nu si-au cumparat 1.6 sau 1.6 16v? Vorba aia "mai pui ceva si-ti iei 1.6, sau daca ti-ai luat 1.6, mai pui ceva si iti iei 16v".
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • dar la o masina sh diferenta de pret scade. nu mai dai 5000 de iepuri in plus pe un motor si niste opriuni , dai 500 de exemplu.
                                e adevarat ca trebuie s-o cauti mai mult pt ca majoritatea is inferioare , dar cred ca se merita.
                                intr-un fel te misti cu 100 de cai si altfel cu 180.

                                dar defapt eu vreau sa va arat o alta mentalitate. nu aleg ce vad la altii. cu aceeasi bani mai bine imi iau o masina de clasa inferioara , dar cu mai multi cai si mai multe optiuni sau alta marca , putin mai rau vazuta de marele public , dar la fel cu mai multi cai si mai multe optiuni.

                                tuning-ul nu-mi place. jante si folii pe geamuri , eventual un sistem audio ajung. parerea mea. masina cat mai stock isi mentine cel mai bine valoarea si nu devine ... vulgara, pitipoanca.
                                Last edited by Costi-bc; 12 October 2012, 02:00.
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google